CVHelp  Reviews 

1,087
•
TrustScore 3 out of 5

2.9

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

I like that CVHelp.co.uk is very supportive and customer-oriented. In today's world, it's refreshing to find a genuine service. Their easy-to-use builder and "smart bullet" suggestions helped me crea... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

The content is excellent, but sadly the site is very glitchy and kept changing information that it shouldn’t have, I went on several support calls, but it kept happening over and over again, even the... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

I bought a 14 day access with 1.90 pounds and they have deducted 17.90 pounds from my bank account today without confirming me anything . I strictly want that money back . What do I do ? People who ha... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Hey,the site is very helpful ,but doesn't have option to rename paragraphs or maybe more accurate titles if you can fix it ,will be more useful for foreign persons because in most cases we made two... See more

Company replied

Company details

  1. Resume Service

Written by the company

Get all the help you need to create a professional CV in minutes.


Contact info

2.9

Average

TrustScore 3 out of 5

1K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.9

All reviews

(1,087)

7 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

CVHelpUK scam

This is a scam - avoid this unscrupulous company at all costs!! Like many people on here, I purchased a CV template from this organisation for €2.90 but buried in the detail of the purchase was a subscription service which deducted a further €23.90, from my account without either my knowledge or informed consent. As a consumer, I am entitled to clear and explicit information about the product I am purchasing and this appears deliberately absent from CVHelpUK’s communication, which is in breach of both Irish and European Consumer Rights Acts and I will be reporting them. I have tried contacting the company to cancel the subscription I never purchased in the first place and to request a refund but they keep sending me a link to an error page so I’ve had to block and report them to my bank. This is most unscrupulous trading you will find on the internet - their business model is designed to trick you - avoid it at all costs.

August 20, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I bought a 14 day access with 1.90…

I bought a 14 day access with 1.90 pounds and they have deducted 17.90 pounds from my bank account today without confirming me anything . I strictly want that money back . What do I do ? People who have been in the same situation have you got your money back ? Ridiculous company! No single email regarding any upcoming payment , how can they just convert to subscription automatically ?

August 7, 2026
Unprompted review
CVHelp  logo

Reply from CVHelp

Hi Farin,

We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused you. We would like to take this opportunity to clarify why we offer a purchase/cost option. We provide a 14-day trial subscription for a small fee, which grants you access to all of our features and benefits. This trial subscription automatically renews to our monthly subscription service, which charges your account every four weeks, unless you decide to cancel your subscription once it has fulfilled your needs.

Additionally, we also offer a free download option, which enables you to download the essence of your document in plain text format.

Please reach out to us directly at customerservice@cvhelp.co.uk with your account information so that we can address your concerns and work to improve your experience.

Thank you for bringing this to our attention.

Best,
(Portal)

Rated 1 out of 5 stars

Do not waste your money

Do not waste your money - you won’t get it back
I am incredibly frustrated with this service. I paid £1.9 to make a CV, and after a month I paid another £19.99 per month for the subscription

September 6, 2025
Unprompted review
CVHelp  logo

Reply from CVHelp

"Hi,

We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused you. We would like to take this opportunity to clarify why we offer a purchase/cost option. We provide a 14-day trial subscription for a small fee, which grants you access to all of our features and benefits. This trial subscription automatically renews to our monthly subscription service, which charges your account every four weeks, unless you decide to cancel your subscription once it has fulfilled your needs.

Additionally, we also offer a free download option, which enables you to download the essence of your document in plain text format.

We hope that this explanation clarifies any doubts or concerns you may have had, and we remain committed to providing you with the best possible service.

Sincerely,

Cvhelp support.

Rated 1 out of 5 stars

Do not waste your money - you won’t get it back

I am incredibly frustrated with this service. I have been paying their £19.99 subscription fee every month since 2024, and late last year I emailed to cancel my subscription. They said they’ve cancelled it, yet continue to charge me monthly. I’ve since emailed them about this, and they continuously reply back asking for the same information about my account claiming they cannot locate me, and that my account is shown to have been down since 2025. I would simply just block them through my bank, but I would like a refund for all the money i did not agree to pay them over the past year. Complete and utter scam with an infuriatingly unhelpful support team

July 21, 2026
Unprompted review
CVHelp  logo

Reply from CVHelp

Hi Jasmine, we are genuinely sorry to see your rating towards us. We always want our customers to have the best possible experience with our services. We would love to see if we can find a way to make that possible please be on the lookout for a private message from Trustpilot gather a bit more information.

Thank you!

Rated 1 out of 5 stars

After my one month trial

After my one month trial. You didn't even send me an email about my subscription. And deduct it to my account twice. I try to cancel my subscription yesterday why deduct it today. I'm using this cv anymore. I want a refund.

July 17, 2026
Unprompted review
CVHelp  logo

Reply from CVHelp

Hi, we are genuinely sorry to see your rating towards us. We always want our customers to have the best possible experience with our services. We would love to see if we can find a way to make that possible please be on the lookout for a private message from Trustpilot gather a bit more information.

Thank you!

Rated 1 out of 5 stars

CV Help has been taking money from my…

CV Help has been taking money from my account since April 2024, charging me over £500 in total. Cancelling was almost impossible, and I only received a cancellation email a few days ago. Even now, I’m not sure the subscription has actually been cancelled.

I want a full refund for all charges taken over the past two years. I would not recommend this service.

June 15, 2026
Unprompted review
CVHelp  logo

Reply from CVHelp

Hello,

We take all billing inquiries and subscription concerns very seriously. We would love to help you with this and make sure your account is properly taken care of. Please email our support team directly at customerservice@cvhelp.co.uk with your account details so we can confirm your cancellation status and assist with your refund request right away.

Rated 1 out of 5 stars

Am a furniture maker and I deals with…

Am a furniture maker and I deals with the foaming aspects.
And I have been in the work for 4 years experience....

December 19, 2025
Unprompted review
CVHelp  logo

Reply from CVHelp

Hi,

We are sorry to hear that you had a negative experience with our services. We take all feedback seriously and are committed to providing excellent customer service. Please reach out to us directly at customerservice@cvhelp.co.uk with your account information so that we can address your concerns and work to improve your experience.

Thank you for bringing this to our attention.

Best,
(Portal)

Rated 1 out of 5 stars

completely impossible to cancel…

completely impossible to cancel subscription - there's no way to do it on the account dashboard. Have tried multiple times - really disappointing and frustrating

October 19, 2025
Unprompted review
CVHelp  logo

Reply from CVHelp

Hi Khalid!

We are sorry to hear that you had a negative experience with our services. We take all feedback seriously and are committed to providing excellent customer service. Please reach out to us directly at customerservice@cvhelp.co.uk with your account information so that we can address your concerns and work to improve your experience.

Thank you for bringing this to our attention.

Best,
(Portal)"

Rated 5 out of 5 stars

Cv update potential employers

To help tidy up my CV and put it in order

September 4, 2025
Unprompted review
CVHelp  logo

Reply from CVHelp

Thank you for taking the time to leave us such a glowing review! Your kind words mean a lot to us, and we are grateful for your support.

As well thank you for your feedback. We greatly appreciate it and will ensure that it is forwarded for consideration. At CVHelp, we are committed to delivering the best possible experience to our customers, and your input helps us make the necessary improvements.

Thank you again for choosing our business.

CVHelp

Rated 5 out of 5 stars

With a variety of CV templates…

With a variety of CV templates available, allows me to make a preferred choice, and I like it for its flexibility.

August 5, 2025
Unprompted review
CVHelp  logo

Reply from CVHelp

"We are thrilled to receive such a positive review from you! Our team works hard to provide our customers with the best possible experience, and we are delighted to hear that we were able to exceed your expectations.

Your feedback is greatly appreciated, and we will continue to strive for excellence in everything we do. Thank you for your support, and we look forward to serving you again soon."

Rated 5 out of 5 stars

I would like to recommend this company…

I would like to recommend this company as decent and honest. Due to my mistake, some amount was written off from my card and the subscription was extended for a month. I wrote to the support of this company. They promised to find out everything and return my money. Literally the next day the money was returned to my account.

Elshan Khalilov

July 23, 2025
Unprompted review
CVHelp  logo

Reply from CVHelp

"We are thrilled to receive such a positive review from you! Our team works hard to provide our customers with the best possible experience, and we are delighted to hear that we were able to exceed your expectations.

Your feedback is greatly appreciated, and we will continue to strive for excellence in everything we do. Thank you for your support!

CVHelp.

Rated 1 out of 5 stars

Reoccurring Charges, No communication. Overall shocking service.

I am yet to receive a response from this company. I tried communicating by email, call and chat feed but still no response. I made a one off payment to download my CV but this has now signed me up to a subscription I am unable to terminate. I have even contacted the bank to remove the recurring payment but yet again I’m still paying for this awful service. I look forward to receiving some form of communication.

February 5, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

If I could give no stars I would

If I could give no stars I would. Please explain to me why I would want to pay £17.90 a month for a one off cv!!!!!! Do not get fooled into using this company, unless you want to be exploited and have more money than sense. Regrettably I fall into the later! I am now minus £107

June 21, 2025
Unprompted review
CVHelp  logo

Reply from CVHelp

Hi Debbie,

We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused you. We would like to take this opportunity to clarify why we offer a purchase/cost option. We provide a 14-day trial subscription for a small fee, which grants you access to all of our features and benefits. This trial subscription automatically renews to our monthly subscription service, which charges your account every four weeks, unless you decide to cancel your subscription once it has fulfilled your needs.

Additionally, we also offer a free download option, which enables you to download the essence of your document in plain text format.

We hope that this explanation clarifies any doubts or concerns you may have had, and we remain committed to providing you with the best possible service.

Sincerely,

CvHelp

Rated 1 out of 5 stars

Unable to cancel subscription

I'm having the same issues as others, I didn't know it was going to charge £17.90 after the £1.90 fee, no email to say anything of the sort after I paid the £1.90, only email i got was with my CV attached, very dodgy and when I email them to cancel via my account the say they cannot find my account details. I have therfore contacted my bank to block the payments. it says you can cancel through 'my account' which is untrue, there is no option to cancel only to upgrade. They're obviolusly making it very hard to cancel your subscription so they can charge for more monthly payments, do not use!

June 10, 2025
Unprompted review
CVHelp  logo

Reply from CVHelp

"Hi, we are genuinely sorry to see your rating towards us. We always want our customers to have the best possible experience with our services. We would love to see if we can find a way to make that possible please be on the lookout for a private message from Trustpilot gather a bit more information.

Thank you!"

Rated 2 out of 5 stars

in the text under it says that it is a…

in the text under it says that it is a free cv template. This is where i think "oh i can finally download a free cv for my future jobs." However, i make my cv, then i am bombarded by a thing saying choose plan with a price. if you're going to say free cv then actually make it free not behind a plan that you have to pay in order to get a job.

June 9, 2025
Unprompted review
CVHelp  logo

Reply from CVHelp

"Hi Charley,

We are genuinely sorry for the inconvenience. Our service provides multiple purchase options for our customer's convenience. We offer a Free Download of your resume in Plain TXT format that does not include any of our copyrighted templates. We also provide a 14-day trial subscription for a small fee to give you access to all of our features and benefits—the same auto-renewed to our monthly subscription at the 15th date. Our subscription does not have contracts, meaning you can cancel your account anytime.

We hope this information helps!"

Rated 1 out of 5 stars

I asked for help with a cv a few years…

I asked for help with a cv a few years ago and every month I get debited an amount and I wish it to stop, can’t cancel it on my online banking as it’s classed as a debit card transaction, but they are still getting money out of me even though I have had several new debit cards over a period of time

April 22, 2025
Unprompted review
CVHelp  logo

Reply from CVHelp

Hi Susan,
We are sorry to hear that you have had a negative experience with our
services. We take all feedback seriously and are committed to providing
excellent customer service.

Please reach out to us directly at customerservice@cvhelp.co.uk
with your account information so that we can address your concerns and work to
improve your experience.

Thank you for bringing this to our attention.
Best,
cvhelp

Rated 1 out of 5 stars

Terrible customer service

I have asked for my subscription to be refunded and terminated, but all I have received is request after request from the customer service team without any refund. Frankly this is appalling.

April 14, 2025
Unprompted review
CVHelp  logo

Reply from CVHelp

Hi Santina,
We are sorry to hear that you have had a negative experience with our
services. We take all feedback seriously and are committed to providing
excellent customer service.

Please reach out to us directly at customerservice@cvhelp.co.uk
with your account information so that we can address your concerns and work to
improve your experience.

Thank you for bringing this to our attention.
Best,
cvhelp

Rated 1 out of 5 stars

Don’t ever use their £1 samples because…

Don’t ever use their £1 samples because they use your details and charge you a £17.90 subscription every month without your permission and then pretend they can’t find your details and ask for the same details repeatedly including most of your credit card number and any other email addresses you have even if not associated. So lucky I have credit card protection so be super careful. The payments weren’t even a full month apart so clearly a dodgy company

March 2, 2025
Unprompted review
CVHelp  logo

Reply from CVHelp

Hello,

We’re sorry to hear about your experience. Our £1 trial includes full access to the service and transitions into a monthly subscription unless canceled, as clearly outlined during the sign-up process and in the confirmation email. We take data protection seriously and only request limited information to securely verify account ownership — never full card details.

We’ve sent a request for more information via Trustpilot so we can locate your account and assist you directly. Once we receive your response, we’ll be happy to review everything and help resolve the situation.

Rated 1 out of 5 stars

AVOID - con

I haven’t signed up for anything but paid postage for ‘free’ baby samples - they’ve now just debited me £42 - this is a con - avoid - I am on a very low budget - didn’t need this !

January 30, 2025
Unprompted review
CVHelp  logo

Reply from CVHelp

Hello,

We're sorry to hear about your experience. It sounds like a subscription may have been activated. We’d like to take a closer look and help resolve this. Please respond to our request for more information via Trustpilot so we can locate your account and assist you directly.

We truly appreciate your input!

Rated 5 out of 5 stars

Great service

Great service, quick response 👏.
Johny was very helpful 👌

January 3, 2025
CVHelp  logo

Reply from CVHelp

Hello,

We appreciate your kind words and are glad to hear you had a positive experience. We strive to provide excellent service, and we're happy that Johny was able to assist you.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look