18montrose Reviews 

344
•
TrustScore 4 out of 5

3.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 35 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers are really happy with the exceptionally fast shipping and mention that their online orders consistently arrive right on time and in perfect condition. Many people truly appreciate the wonderful prices and find that the purchased items completely match their expectations without any issues during checkout. However, some people mentioned that paid next day delivery was significantly delayed and unfortunately did not arrive as promised, causing noticeable frustration. A few reviewers were also dissatisfied with high shipping costs or multiple delivery charges that felt quite excessive for their overall online purchases.

What people talk about most

Delivery service

Reviewers highlight ambiguous aspects of delivery service, with many customers praising super fast shipping... See more

Order

Customers had positive experiences with order, noting that their items were quickly delivered and arrived on... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Good price and delivered quickly and on time thank you. Slightly over priced delivery.at £6.99

Rated 3 out of 5 stars

Didn’t like the fact I had to order from Flannels to get all the items I needed which incurred 2 delivery charges

Rated 5 out of 5 stars

Lovely trainers. Super fast delivery, ordered Saturday and got them Monday. Very happy with them. Would highly recommend this site to anyone.


Company details

Information provided by various external sources

Products for men and women. Nike, YEEZY, Adidas Y-3, Stone Island, APC, Aesop, Common Projects. 18montrose Glasgow and Nottingham stores now open.


Contact info

3.8

Great

TrustScore 4 out of 5

344 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.8

All reviews

(344)

31 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

First order from 18Montrose

First I always look at trust pilot before I make any purchases from a company I haven’t used before.
This was the case with 18Montrose this week
After looking at the reviews I thought twice about it.
I decided to take a chance as they were the only company showing availability of the item I was looking for and I had looked everywhere.
I opted for next day delivery and paid the additional £3.00
11am the following day my order arrived at my front door in the best packaging Iv ever seen and in a complementary garment/dust cover which is brilliant.
The quality is excellent it looks like the item has been carefully stored for however long it’s been in a warehouse or store.
Contrary to all the negative reviews here my experience this week with 18Montrose was the complete opposite .
Iv got no problem recommending 18Montrose And il be making further orders in the future.

August 26, 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

5 days and no reply by either email or…

5 days and no reply by either email or social media. Managed to take money out my account though. No confirmation email, no customer service. Do not use this company, you’ll be left disappointed

August 27, 2022
Unprompted review
18montrose logo

Reply from 18montrose

Hi Cole,


Thanks for your review.


I am sorry to hear about the issues which you have faced whilst placing an order
with you. 


I have now reached out to you via find reviewer to obtain further details to
discuss this in private.

Kind regards,

Ben
Customer Support

Rated 1 out of 5 stars

NEVER AGAIN

What is going on with this website ?

First, i ordered and i didn't received any confirmation email, even if the support said they sent it to me many times. (i'm not the only one in this case)

I had to contact the support many times to have a right answer and follow the status of my order.

When i received the product, it was the wrong size. They made the mistake and I PAID for the return and exchange, because they sent me a link for a free return ONLY FOR UK CUSTOMERS. I think they don't use to have outside UK returns, but it's not even close to my expectations. They didn't gave me a coupon or a refund for this return.

And finally, after a month, they sent me the product in the right size BUT it's a product with defect. OMG it's horrible.

I use to order on premium shops like ssense, farfetch endcothing but i never had so many problems. Horrible customer service. I won't order here again.

August 26, 2022
Unprompted review
18montrose logo

Reply from 18montrose

Hi,

Thank you for taking the time to leave your review. 

I understand the frustration regarding the experience you have received. I have
reached out to you to assist further regarding this order . 


I look forward to your reply. 


Kind Regards

Curtis
Advisor
Customer Services 

Rated 1 out of 5 stars

Don’t enter raffles on this website…

Don’t enter raffles on this website worst one complete waste of time

August 21, 2022
Unprompted review
18montrose logo

Reply from 18montrose

Hi Adam,

Thanks for taking the time to leave a review.


We are sorry to hear you feel this way, and I have reached out to you in order
to get some more information to try and shed some light on the issue.

I apologise for the disappointment caused.



Kind regards

Jake
Customer Support

Rated 1 out of 5 stars

Bad packaging - avoid

Shipped me a pair of Wales Bonner x Adidas with no protection - open shoe box in nothing but a plastic bag. Response to my complaint was they saw no problem with this. Avoid this lot if you like to collect your sneakers.

August 15, 2022
Unprompted review
18montrose logo

Reply from 18montrose

Good afternoon,

Thank you for your review.

Please be advised I have reached out to you for more information so I can assist
you further regarding this matter.


I look forward to your response.

Kind Regards,

Imogen
Customer Services 

Rated 1 out of 5 stars

worst experience

I had no problems when I used it before. I thought it was a good shop. However, I found out that it was the worst store for shopping this time. I did not receive an order completion email. I didn't even get an order confirmation email. When I inquired that they hadn't been sent, they said they would email me again, but they didn't. I said that I would send a tracking number when the package was sent, but I have not received an email confirming that the shipment has been completed. When I inquired about it, I was told that although it had been shipped, it had been returned by the courier. And if the package is not returned, I will not refund. Realize that you are saying something funny. I haven't even received a tracking number, so I can't confirm whether it was shipped in the first place. Why do you have to wait for me to send it back? Even though I asked them to contact me by email, the response was really slow. I will never shop here again.

August 7, 2022
Unprompted review
18montrose logo

Reply from 18montrose

Hi,

We’re really sorry to hear that you have had difficulties with your order being
delivered, I have contacted you via email which will be received within 48
hours.  We look forward to hearing from you. 


Kind Regards

Curtis
Advisor
Customer Services 

Rated 1 out of 5 stars

Disgusting service the worst…

Disgusting service the worst experienced.

Purchased items, the description provided by 18 Montrose stated REGULAR FIT, the garment in question for a mens medium, measured 26” across - it should be in the 22” area.

Completely oversized garment it should have read !

I contacted customer services several times and they said I had to pay for postage back - I would not have purchased if I’d had the correct info as I do not wear baggy clothes.

Anyhow be warned - shocking service - shocking packaging, products not cared for in warehouse, shoe boxes arrived filthy !

Tried to use their returns portal and it did not work either - so disappointing but if you run a business this way then you eventually get found out.

August 4, 2022
Unprompted review
18montrose logo

Reply from 18montrose

Hi,

Thank you for taking the time to leave this review.


I am sorry to hear you are unhappy with the sizing of the item received and our
service.


I have now reached out via email if you wish to discuss this further.



Kind Regards,

Maddie
Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

Poor

Entered the LG II SPZL and was not informed of the result. Upon checking the status it shows cancelled. Now the refund is still not in yet. Totally disappointed as they are the only website that delays the refund.

July 28, 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Awful customer service

Awful customer service. Entered raffle for Yeezy slide in onyx and received no confrontation whether I was successful or not which seems to be a problem many people are facing using 18Montrose. Webchat Akron live chat both awful

July 25, 2022
Unprompted review
18montrose logo

Reply from 18montrose

Good Afternoon, 

Thank you for making me aware of this problem. 

I am sorry to hear that you did not hear any information on your competition
entry. I understand this may be very disappointing.

If you would kindly get in contact with me I would like to discuss this further
and try resolve this for you.

I look forward to hearing back from you. 


Kind Regards,
Jordan

Customer Services

Rated 5 out of 5 stars

I have had excellent customer service…

I have had excellent customer service from 18 Montrose. Really quick and helpful communication from Ben and order arrived faster than expected.

July 25, 2022
Unprompted review
18montrose logo

Reply from 18montrose

Hi Ian,


Thank you for taking the time to leave a review with us today.


I am pleased to read you are happy with your purchase/s and service provided
with Flannels.

We hope you return to shop with us in the future. Have a great day! 


Kind regards,
Olivia 

Rated 1 out of 5 stars

Abysmal

Same as others I entered the draw for the LG spezials and I yet not heard anything. It ended a couple days ago. Didn’t even get an email confirming my entry or anything just took the money from my account like everyone else who entered.

Live Chat confirmed I didn’t win so please get my refund back ASAP!

Really wish I’d visited here prior to entering. Looks like a shambles!

July 25, 2022
Unprompted review
18montrose logo

Reply from 18montrose

Hi Darran,

Thank you for taking the time to leave us a review.


We're sorry to hear that your entry was unsuccessful in our recent draw and
apologise for any disappointment caused.

We've reached out for further details in order to look into this for you.


If we can be of any assistance in the meantime, please do not hesitate to
contact us.


Kind Regards

Janine
Customer Services

Rated 1 out of 5 stars

Raffle for LG spezials

I've entered the draws for the LG spezials and I yet not heard anything. It ended a couple days ago. When do we get contacted about winning or losing and what about the pending payment. Getting concerned as you have alot more negative reviews then positive on your raffle draws.

July 24, 2022
Unprompted review
18montrose logo

Reply from 18montrose

Hi Jack,

Thanks for your feedback.

I'm sorry to hear the issues you have faced based on your online entry.  I have
now reached out for more information from you so I can discuss this in private.

I look forward to hearing back from you soon.

Kind regards,

Ben
Customer Support

Rated 5 out of 5 stars

first time and well happy

first time and well happy

i order 5 pairs of trainers in the sales and got them the next day all correct love them all

didnt get a confirm email but got the dpd tracking

think people so post reviews when they get a good service as well as bad

will use a gain

cheers terry

July 15, 2022
Unprompted review
18montrose logo

Reply from 18montrose

Good afternoon Terry,

Thank you for taking the time to leave your review.


We're happy to hear you're enjoying your recent purchase and that it arrived
promptly. I've resent the emails relating to your order; as you should have
received these once your order was placed and processed.


We look forward to your next purchase with 18montrose.


Kind regards

Jamie
Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

The most expensive delivery charges I…

The most expensive delivery charges I have ever seen online. £6.99 for standard delivery with DPD.

And if you need to return something then they charge £3.99!!!

Absolutely never again.

Store is lovely though, online is a NO!

July 6, 2022
Unprompted review
18montrose logo

Reply from 18montrose

Hi Emily,


We are sorry you feel this way, we do take all feedback seriously and we will
pass this to the appropriate team for review.



Kind Regards

Tony

Rated 5 out of 5 stars

Ordered Saturday , delivered Sunday with DPD

A friend recommended 18 Montrose to me . I ordered a pair of adidas Stan Smiths in the sale - am very happy with purchase .
Delivery cost was a little pricey and I even paid a little extra for next day but otherwise great first experience with 18 Montrose .

July 3, 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Ignoring and lying to customers

Didn't refund original postage (stated in your terms that you would) then repeatedly ignored me and lied to me about it. They have finally sent me a link to their actual terms and conditions that still says the original postage should be refunded and proves your staff were lying the whole time! Ridiculous

June 27, 2022
Unprompted review
18montrose logo

Reply from 18montrose

Hi Vivek,

Thank you for leaving this review. 


We are sorry to hear of the issues you have faced when placing an order.


We have reached out to you directly to resolve this for you. 


Kind Regards,

Rebecca
Customer Care

Rated 5 out of 5 stars

adidas originals campus 80s trainers

First class service, ordered yesterday about 4pm & received around 3pm today.
Would definitely shop with 18 Montrose again in the future.

June 23, 2022
Unprompted review
18montrose logo

Reply from 18montrose

Hi,

Thank you for taking the time to leave a review with us today.


I am please to read you are happy with your purchase/s and service provided with
Flannels.


We hope you return to shop with us in the future. Have a great day!


Kind regards,
Olivia 

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look