Ammaari Stones Reviews 

734
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.7

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 49 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Consumers frequently mention that the patio stones offer great value and arrive very quickly. Many buyers appreciate the solid packaging and the impressive quality of the delivered materials. Shoppers often praise the helpful customer service and the extremely reasonable prices found on the website. Though some customers experienced issues, a few noted that several slabs arrived broken or damaged during transit. People also mentioned strict company policies regarding replacements and unexpected delivery delays that caused frustration. Buyers occasionally struggled with missing items or noticeable color variations across different pallet orders.

What people talk about most

Product

Consumers find product satisfaction to be high, frequently praising the great quality and reasonable prices... See more

Delivery service

Customers had mixed experiences with delivery service; while many reviewers praised fast shipping, prompt... See more

Quality

Users describe ambiguous interactions with quality, as experiences vary significantly among buyers. While... See more

Price

Customers consistently note positive experiences with price, highlighting that the costs are very reasonable... See more

Order

Reviewers highlight ambiguous aspects of order processes, as many consumers praised fast delivery times and... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

Ordered 30 porcelain slabs had to change my plan as 5 were damaged on the face.Although well packed and I did check the edges could not see the face until opening the individual packs.Also when orderi... See more

Rated 3 out of 5 stars

An infuriating day. - Today was my preferred delivery day, but I received no confirmation so called and was told I’d receive a text by lunch time with a delivery a slot - By 2pm I’d receiv... See more

Rated 5 out of 5 stars

Competent DIY’er. Bought a patio pack of brown Indian sandstone. I hadn’t used Ammaari before, price appealed and went for the cheaper 18mm thick so was a bit concerned re strength compared to 22mn a... See more

Rated 5 out of 5 stars

We were having our patio done, the guy who was doing it asked us to order our slabs from Ammaari Stones, we obviously hadn't actually seen what we were ordering, but thought trust the process! The... See more


Company details

  1. Landscaping Supply Store

About Ammaari Stones

Information provided by various external sources

Ammaari Stones - Natural Stone Paving and Brick Supplier

We offer natural stone and bricks which are ethically sourced, of the highest quality, at unbeatable prices.

With free delivery to anywhere in the UK mainland, a dedicated customer service team and constant deliveries coming in every week, you’ll receive a professional service and complete satisfaction.

With a vast amount of experience and knowledge in quality natural stone products, we’ll provide you with excellent, impartial advice and promise you that our service will not be beaten.

Contact info

3.7

Average

TrustScore 3.5 out of 5

734 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.7

All reviews

(734)

50 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Breach of their own delivery policy – unprofessional and unacceptable

Order no #58337 . I am writing this review to strongly warn others against ordering from Ammaari Stones. Our experience with them was deeply frustrating and revealed a serious lack of professionalism and integrity.

We ordered 22m² of Himalayan White patio slabs, but instead received a different product — Mountain White, which is clearly listed as a separate item on their own website, with a different shade and price. The pallet also arrived damaged, raising concerns about broken tiles inside.

Here’s where it gets worse: Ammaari Stones' own policy states that delivery must be inspected in the presence of the driver, who should confirm any issues and obtain a signature to confirm acceptance of the goods.

We were present at delivery and asked the driver to stay while we inspected the pallet, as per policy. He refused, ignored our request, got in his vehicle, and drove off — without asking for or receiving any signature. That means we never officially accepted the delivery, and the company cannot claim otherwise.

We immediately contacted Ammaari Stones to request urgent redelivery and collection of the incorrect goods. They refused to deliver before the following Tuesday — too late for our project schedule — so we cancelled the order based on non-fulfilment and breach of delivery protocol.

Despite all this, they later told us that the slabs are “the same” and only named differently — a claim clearly disproven by their own website, where Himalayan White and Mountain White are listed separately, with different photos and pricing. This is misleading and unfair to the customer.

After cancellation, they still demanded £162 (£81 each way) to collect the incorrect pallet — even though they failed to follow their own delivery procedures and we never signed for it.

This is a clear failure of responsibility and an attempt to shift the burden onto the customer. Ammaari Stones shows no accountability, no care for proper service, and no willingness to follow the rules they themselves have set.

I strongly urge others not to trust this company. They operate on shaky ground — and once they’ve delivered, they leave you stuck with the consequences.

UPDATE – 16 SEPTEMBER 2025

I cannot reply directly to the company’s response, so I am addressing it here.

The pallet was never collected and I did not receive a refund — I only recovered the money via a chargeback. The tiles were the wrong color/product, and the pallet was damaged and unchecked, as per their own policy.

A professional company would have offered a quick solution, but instead they delayed, avoided responsibility, and made false claims. It’s shocking that a company would ignore its own policy, refuse accountability, and lie publicly.

June 20, 2025
Unprompted review
Ammaari Stones logo

Reply from Ammaari Stones

Thank you for your feedback regarding your order. We take all concerns seriously and wish to clarify the situation.

We confirmed directly with our suppliers that the products listed as “Himalayan White” and “Mountain White” were interchangeable names for the identical product. We informed you of this and provided supporting proof at the time.

Regarding the delivery, although the driver did not wait at the site, we had successfully collected the pallet and returned it to our warehouse. We had also proceeded with issuing a full refund for your order, including all transport-related charges.

While we understand the frustration caused by the delivery process, the facts remain that the product matched the original order, and the matter has been fully resolved with the collection and full refund.

Rated 5 out of 5 stars

After being let down by another…

After being let down by another supplier, I needed a pallet of bricks urgently. Ammaari were able to supply them, with Saturday fully tracked delivery. Thanks for saving the day!

June 7, 2025
Unprompted review
Ammaari Stones logo

Reply from Ammaari Stones

Thank you for choosing Ammaari Stones - we’re always happy to step in and support when timing is critical. We appreciate your trust and look forward to helping with any future needs!

Rated 1 out of 5 stars

X 10 slabs smashed in half no reply from any eamail or phone call. …

Slabs delivered late by delivery company a total of x9 900x600 slabs cracked in half and one 600x600 slab in half, followed the reclaim procedure asi wastold by the company sent multiple emails but nothing. Soon take £1200 for the order but no help atall if any is damaged had no replys atall to eamails or claim and had to buy more slabs from anther company to finish the job i will never use this company again nustone are professional and aim to help the custo.er these are a joke

May 21, 2025
Unprompted review
Ammaari Stones logo

Reply from Ammaari Stones

Thank you for your message. We would like to clarify that we provided you with the option of either replacements or a refund for the damaged slabs. Following your claim, we issued a refund for the broken slabs on 17th June.

Our team always aims to resolve such matters fairly and in line with our policies, and we acted promptly once your claim was
submitted.

We hope this clarifies the situation regarding your order.

Rated 5 out of 5 stars

Great product, fast delivery!

After being let down by a different supplier we decided to give Amaari Stones a try. The service we received was fantastic. Our paving slabs were delivered quickly, on the requested day and are in perfect condition. We were also super impressed with the delivery driver. We live on a tight road which was partially blocked by another workman’s van (who refused to move!). The driver could have made us reschedule the delivery but he used his pallet truck to get our order to us instead. I would definitely recommend this company!

June 4, 2025
Unprompted review
Ammaari Stones logo

Reply from Ammaari Stones

Thank you so much for giving us a try after your previous experience - we’re thrilled to hear you’re happy with both the service and the paving slabs! We’re especially pleased that our delivery driver went the extra mile to make sure your order reached you despite the tricky road conditions.

Your recommendation means a lot to us, and we’re delighted everything arrived in perfect condition and on time. We truly appreciate your kind words and look forward to helping you with future projects

Rated 1 out of 5 stars

Avoid!!

Do not waste your time. They refused to help after delivery company failed to deliver to do so blaming delivery company, and on speaking to the manager who was as rude as it gets refused to resolve and after weeks told us to just cancel the order. Refunded after subtracting nearly £1k for their failure to deliver! Stay far away from this company!

May 16, 2025
Unprompted review
Ammaari Stones logo

Reply from Ammaari Stones

Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your experience. We have no record of the details of your complaint from the information provided, so we are unable to investigate the matter properly based on this post alone.

Please contact us directly on 01772369007 with your order number and full details so that we can review the situation and provide assistance where possible.

Rated 5 out of 5 stars

I have been in communication with Kieran for bricks

I have been in communication with Kieran over bricks on the phone over a number of phone calls and he has been incredibly helpful in sourcing the appropriate bricks to match my existing brickwork. There communication has been exemplary and I ordered 2000 bricks and everything has gone smoothly. I recommend ammaari as they are also very competitive pricing.

May 30, 2025
Unprompted review
Ammaari Stones logo

Reply from Ammaari Stones

Thank you for sharing your experience! We’re delighted to hear Kieran was able to help you find the perfect bricks to match your existing brickwork. Clear communication and smooth ordering are things we take pride in, so it’s wonderful to know everything went perfectly - We also appreciate your kind words about our pricing and your recommendation - it means a lot to us. We look forward to supporting you with any future projects!

Rated 1 out of 5 stars

Terrible 😡😡😡

I bought 22 m square three weeks ago
Of course payed and money went through perfect for them
Delivery not great : first they left pallet on the footpath instead on my driveway
Second : 4 slabs (900x600 ) in middle of pallet brocken , so i was left down as i couldnt finish my patio top of that have to pay the worker as well and didnt finish the work cos of short slabs
I emailed three times with photos
I called 20 times and spoken 5 times and nothing helped not any refund or and delivery
They keep telling me will email you bla bla but nothing at all
They are terrible in communication ( they are great when you order of course
My order number is 56343
I am not happy and patio its delayed

April 29, 2025
Unprompted review
Ammaari Stones logo

Reply from Ammaari Stones

Thank you for your message. We are sorry to hear about the inconvenience caused during your patio project.

We would like to clarify that this matter was dealt with in accordance with our terms and conditions. Based on the damages reported, a refund was issued for the affected slabs. However, it is important to note that we had to actively push for you to advise us of any damages, as communication from your side was extremely limited and delayed.

We followed all our stated policies regarding reporting of damaged goods and acted promptly once the necessary information was provided. The refund reflects our commitment to resolving the issue fairly and in line with our guidelines.

We kindly request that you consider updating your review to reflect that a refund was issued and that the situation was addressed according to our terms, as the current narrative does not accurately represent the actions we took.

Thank you for your understanding.

Rated 1 out of 5 stars

Worst UK Tiles company - DO NOT BUY FROM THEM

Been trying to contact them more than 10 times via calls or email. No answer for over 2 weeks from customer service. Very rude when they did so
I wanted to return half a pallet because the quality of the slabs was appalling (you could not even cut them they would explode/break).
Finally they tell me that I cannot return because the original packaging was open and they cannot accept excess slabs. Appalling response, zero customer service.
Worst tiles company in the UK by a mile,

April 1, 2025
Unprompted review
Ammaari Stones logo

Reply from Ammaari Stones

Thank you for your message. We are very sorry to hear about your experience and the frustration it has caused. Please be assured that we always strive to rectify any issues with our products or service wherever possible.

Whilst we do our utmost to ensure goods arrive in perfect condition, it is possible that a small number of slabs may break in transit. Our policy allows for a 7.5% tolerance for damaged or unsuitable goods, and we recommend ordering an extra 10% to account for potential breakages or wastage.

Regarding the issues you experienced with slabs breaking when cutting, we would like to clarify that this is generally related to the equipment or technique being used, not the quality of the stone itself. We have supplied multiple pallets of the same stone without any similar issues. The occurrence you experienced appears to be isolated and is not indicative of the stone’s overall quality.

Additionally, we are unable to accept the return because the packaging is no longer in its original state, making the product unstable for transport. Returning them under these conditions would prevent us from guaranteeing safety, quality, or ability to resell.

We understand your disappointment and regret any difficulties experienced during your attempts to contact us. Our team’s goal is always to provide high-quality products and a fair resolution wherever possible, and we remain committed to assisting you within the limits of our policies

Rated 1 out of 5 stars

No answer for 15 days

No answer for 15 days, said it went to spam. 10 tiles were damaged/came with defect. I am still awaiting the solutions. We ordered the number we required, and now they want to refund which is great but us re-ordering will mean we will have to pay more. Nice try but we want the original goods that we were expecting.

April 15, 2025
Unprompted review
Ammaari Stones logo

Reply from Ammaari Stones

Thank you for your patience and for bringing this to our attention. We always strive to offer either refunds or replacements in situations like this. In this particular case, we unfortunately did not have additional stock from the same batch that was initially supplied. While we could have sent replacement slabs, doing so may have resulted in color and shade variations, so we opted to issue a refund to ensure consistent quality.

Whilst we do our utmost to ensure your goods arrive in perfect condition, it is possible that a small quantity may arrive broken in transit. It is important to allow a total of 10% for cuts, wastage, and potential breakages when ordering. We cannot offer replacements or refunds when the total damage is less than our 7.5% tolerance level. If the total damage exceeds this, we refund the value of the goods over tolerance or arrange replacements when possible.

We understand your preference for receiving the original goods and regret any inconvenience caused.

Rated 1 out of 5 stars

Awful company avoid and go elsewhere

Awful company avoid and go elsewhere. After running my own landscape company for many years I decided to change my supplier just once for an extension to an existing project, they offered the fastest delivery. Massive mistake. I have never seen such a disgusting pile of shite turn up. Over 60% damages, sandstone layed horizontal on a damaged pallet which left the bottom 15 slabs in several pieces. After saying to the driver not to leave without them as I could see through the shite cling film the damages, he said he couldn't and to call. I called immediately and was bounced from one person to the next, told id be called back but never was. I sent emails with evidence but they couldn't care less. Made several promises to fix the issue but it was all lies, they had no intention to fix with any care or urgency.

Til this day there pallet of patio is sat waiting they have ignored my request to remove and refund the pallet.

I will instruct my solicitor to take action after the alloted time has passed but urge people and companies to stay away, go elsewhere there are better options. I will never use this company again.

April 17, 2025
Unprompted review
Ammaari Stones logo

Reply from Ammaari Stones

We are very sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the frustration caused by the damaged delivery. It is never our intention for goods to arrive in poor condition, and we take complaints like this very seriously.

We regret that our communication and resolution process did not meet your expectations. Our damage policy is in place to manage bulk orders safely, but it’s clear that the way your claim was handled caused significant distress, and for that we truly apologize.

Your feedback is important and will help us improve our delivery and claims process in the future.

Rated 1 out of 5 stars

Free delivery? No it isn't

You always hope that things will work out when you do this sort of thing on line ... not in this case. We cancelled this order, for personal and care reasons, the day after we ordered. Nearly 1Ks worth of tiles. Free delivery was NOT FREE if you cancel the order even if you are within the statutory 14 days of cooling off ... why? ... because it had already been dispatched. Ten days of phone calls, emails, excuses, being gaslighted and lied to and still no sign of a refund, even a partial. So if you cancel you will be told that it's already been dispatched and will have to pay the delivery charge of 250 quid. Checked distance selling rules on gov.uk ... they are crooks so my advice is DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!!

April 11, 2025
Unprompted review
Ammaari Stones logo

Reply from Ammaari Stones

We are very sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the frustration caused. We understand how upsetting it is when an order is canceled, and the refund process does not proceed as smoothly as expected.

For clarity, our delivery fees reflect the logistics and costs involved, and once an order has been dispatched, cancellation does incur these associated fees. This is outlined in our terms and is necessary to cover the cost of transport. We deeply regret that this caused confusion and inconvenience. Your feedback helps us improve our service and communication.

Rated 5 out of 5 stars

I was a little bit wary reading some of…

I was a little bit wary reading some of the negative reviews but this company were the only ones I could find that had slabs matching our existing paving. After making the order I called in to ask them to make sure that there were no damages on the pallet of slabs I ordered as we needed the exact number that came on the pallet. The customer service representative was very helpful and assured me he would put a note on the system for the to double check before dispatching. They arrived on time, well packaged with no damage at all. To be honest I could not have been happier with the service from this company.

March 1, 2025
Unprompted review
Ammaari Stones logo

Reply from Ammaari Stones

Thank you for sharing your experience! We completely understand being cautious, and we’re thrilled that our team could provide reassurance and ensure your slabs arrived in perfect condition.

It’s wonderful to hear everything went smoothly and that you’re happy with both the service and the quality of your order. We truly appreciate your feedback and look forward to assisting you with any future projects!

Rated 1 out of 5 stars

AVOID - don’t waste your time!

AVOID - don’t waste your time!

Ordered porcelain flags on Wednesday and paid for delivery for the Friday, which did not turn up. I then paid extra for delivery on the Saturday as we had landscapers booked in which I explained to the customer service who ensured delivery would arrive Saturday by 12pm. Again, delivery did not arrive.
Contacted customer service again on Monday to be told they can get them to us by Tuesday.
I was originally told order was dispatched and problem lies with delivery to then to be told order hasn’t been dispatched.
I have now cancelled my order and do NOT recommend this company.

March 21, 2025
Unprompted review
Ammaari Stones logo

Reply from Ammaari Stones

We are very sorry for the frustration and inconvenience caused by the delays and miscommunication with your order. We sincerely apologize for the confusion regarding dispatch and delivery times, and we understand how disappointing this must have been, especially with your landscapers booked.

We take full responsibility for not meeting your expectations and regret that this experience led you to cancel your order. Your feedback is important and will help us improve our processes to prevent similar issues in the future.

Rated 1 out of 5 stars

Not a good experience

Not a good experience , spent £1500 on stones, had 2 failed deliveries and then charged me £60 to make a 3rd delivery split over 2 days, I wanted to cancel and they then wanted to charge me £300 to cancel for stones that I have never received, god knows where they come up with this number and how they get away with it, I agreed to the £60 delivery and have only had 1 of deliveries so far, customer service was helpful, but their courier service is not the best.

February 21, 2025
Unprompted review
Ammaari Stones logo

Reply from Ammaari Stones

We’re very sorry to hear about your experience and the difficulties with your deliveries. We understand how frustrating this must have been and appreciate your feedback regarding our courier service.

For clarity, haulage fees are applied to all deliveries. At the time of your order, your stones had already been dispatched to the depot, so canceling the order at that stage would incur associated fees. We’re glad our customer service team could assist, but we understand that the delivery process did not meet your expectations.
Your feedback is important and helps us improve our service.

Rated 5 out of 5 stars

Excellent service absolutely delighted

I received a delivery today. On the expected day. Delivery service was excellent. Kept up to date on the arrival of the order. Absolutely delighted.
Many thanks to ammaari stone.
James McLean Glasgow

November 11, 2024
Unprompted review
Ammaari Stones logo

Reply from Ammaari Stones

Thank you, James! We’re delighted to hear your delivery arrived on time and that our service met your expectations. It’s great to know you’re happy with the process, and we really appreciate your kind words.

Many thanks for choosing Ammaari Stones - we look forward to helping you with any future projects!

Rated 1 out of 5 stars

Dreadful company - stay well away

Dreadful company. Driver couldn’t deliver £1k worth of garden tiles as couldn’t turn into a standard terraced street in a huge vehicle. Only option offered by carrier was to drop at end of street. Within just 10 minutes my Builders kindly agreed to transport tiles up to property piecemeal despite considerable workload but driver just left and was unresponsive to multiple calls to return. Chased Ammaari for two days with countless calls and emails only to be quoted their t&cs along with a £120 fee for redelivery on another date or over £293+ to cancel order. Awful customer service and disgusting treatment of customers. Stay well away.

November 6, 2024
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I have dealt with Yousef at Amarri…

I have dealt with Yousef at Amarri stones several times over the past few months..The service has been excellent ..customer service second to none. The quality of the slabs top rate. I highly recommend using them nothing was to much trouble

October 7, 2024
Unprompted review
Ammaari Stones logo

Reply from Ammaari Stones

Thank you for your kind words! We’re thrilled to hear that Yousef has provided excellent service and that you’re happy with the quality of the slabs. Going the extra mile for our customers is always our goal, and it’s wonderful to know it made a difference for you.

We truly appreciate your recommendation and look forward to assisting you with future projects

Rated 5 out of 5 stars

Happy customer

Item was as described. Fast delivery and no broken slabs. Staff were quick to help when I wanted to alter my order.

The price was competitive against other suppliers. I've used another before but they didn't have stock in. So gave Ammaari a try.

Took delivery today, all on time and very happy. Thanks a lot 👍

September 12, 2024
Unprompted review
Ammaari Stones logo

Reply from Ammaari Stones

Thank you for sharing your experience! We’re delighted to hear your order arrived on time, in perfect condition, and that our team could assist quickly with your order changes.

It’s great to know our pricing and stock availability made a difference, and we really appreciate you giving Ammaari Stones a try. We look forward to supporting any future projects!

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look