størrelser på sko er for små ingen retur koster 30-40 euro de planter heller et træ men hvor vides ikke plat sådan føler jeg det burde kun have 1/4 stjerne Jørgen Johansen
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
See what reviewers are saying
Vi Bestilte 3 t-shirts 25.4.2023 Forventede at modtage varerne som alle andre firmaer kan sende, få dage efter, især fordi beløbet blev trukket fra min konto 26.4.23 Det er vist ikke helt efter re... See more
Har modtaget mine bestilte vare i dag, er meget tilfreds, trods ventetiden, har mailet til kundeservice fler gange, og har fået fine svar retur 👍😊 Venlig hilsen Ruth Nielsen
Hvis man kunne sætte minus stjerner ville det være min anbefaling. Magen til fupfirma skal man lede længe efter. En robot Lisa, der svarer på spørgsmål, og så skal varer retur til Kina. Køb ALDRIG... See more
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
størrelser på sko er for små ingen…
størrelser på sko er for små ingen retur koster 30-40 euro
de planter heller et træ men hvor vides ikke plat sådan føler jeg det burde kun have 1/4 stjerne
Jørgen Johansen
Ventede knap en mdr på et ur
Ventede knap en mdr på et ur, så skrev jeg ind det var gået tabt i posten. og så gik der 3 uger så kom mit ur. og der lå en viser og raslede rundt inde i uret. Dårlig service handler der aldrig igen.
Det er et fupfirma
Det er et fupfirma. Hæver straks pengene men påstår så efterfølgende at de ikke har fået en ordre. Man kan ikke komme i telefonisk kontakt med firmaet men kun pr. mail og det virker ikke som om det er en rigtig person der svarer.
Bestil ALDRIG noget herfra.
Jeg købte 2 par bukser da jeg efter 3…
Jeg købte 2 par bukser da jeg efter 3 uger fik dem var de for korte i benene
“Kinesermodel” vil jeg tro, de skriver at man har 14 dages retur ret, men de glemmer at fortælle det koster mellem
35 og 40 eur. at sende retur.
Hold jer fra det svindelfortagende.
Hvis man kunne sætte minus stjerner…
Hvis man kunne sætte minus stjerner ville det være min anbefaling. Magen til fupfirma skal man lede længe efter.
En robot Lisa, der svarer på spørgsmål, og så skal varer retur til Kina.
Køb ALDRIG noget hos Amour Copenhagen.
Vi Bestilte 3 t-shirts 25.4.2023
Vi Bestilte 3 t-shirts 25.4.2023
Forventede at modtage varerne som alle andre firmaer kan sende, få dage efter, især fordi beløbet blev trukket fra min konto 26.4.23
Det er vist ikke helt efter reglerne
Har kontaktet firmaet som undskylder med travlhed, og dd 6.5. oplyser, at der kan gå yderligere op til 12-15 arbejdsdage, før jeg modtager varen.
Vi kan kun fraråde at handle med dette firma, og beder nu om at få pengene til tilbage.
Kæmpe snyderi
Kæmpe snyderi. Sender anderledes varer en præsenteret på billeder. Tager ingen ansvar for pakke levering. Skubber skylden på DAO. Jeg anbefaler ikke og advarer andre. Jeg er meget utilfreds og er sur på mig selv at jeg har ikke tjekket firmaet før jeg trykt - køb.
Svindelfirma. De hæver pengene og leverer ikke. Der er en fake person "Lisa" som kontaktperson.
Svindelfirma. De leverer ikke varen. Hæver blot pengene. Og de har en fake kontaktperson Lisa som svarer på henvendelser. Dette i sætninger der ikke giver mening .
Boykot dem.
Modtog defekte bukser
Modtog defekte bukser, de ville kun give 50 % retur !!!!!!!
De hæver pengene
De hæver pengene. Du skal betale tårnhøj Told. Du kan ikke ringe/ skrive til firma. Alt kinesisk. Særdeles dårlig kvalitet. Høj fragt ved returnering.
Mega dårlig kundeservice
Mega dårlig kundeservice. Havde bestilt en vare, der var alt for stor og ville returnere den. Da jeg gik på deres hjemmeside for at læse om returnering erfarede jeg at det koster 30-40 EUR i forsendelsesomkostninger. Eftersom varen kostede 250kr gav det ikke mening. Jeg kunne få 9 EUR i rabat ved køb af ny og så blot beholde det der var for stort. Mega dårlig service. Handler ALDRIG ved dem igen!!
Virkelig dårlig kundeservice
Virkelig dårlig kundeservice. havde købt 3 varer hvoraf de 2 ikke passede i størrelsen. Måtte skrive mail til dem om at jeg ville bytte. ventede så på svar i nogle dage og fik så en mail jeg skulle svare på - hvorfor jeg ville bytte. Dette måtte jeg svare på og ventede så igen. Fik så en mail hvor de skriver at det koster 30-40 euro for at bytte varerne!!!!!!!!!!!
Køb ikke ved dette firma
Havde bestilt 2 herre skjorter med stretch, da jeg modtog dem var de ikke størrelses svarende, min mand bruger normal xl og jeg bestilte xxl og de var stadig alt for små og der er intet stretch i. Fup og svindel.
Fik at vide at de kunne sendes retur men det koster næsten lige så meget som skjorterne.
KØB IKKE HOS DETTE FIRMA
Ringe skokøb
Fik efter ca. en måned tilsendt de bestilte sko.
De kom åbenbart fra Kina, hvilket ikke fremgik af reklamen.
Kvaliteten er så ringe og alle de oplyste kvaliteter er ikke til stede, således at intet er genkendeligt.
Pas på. Firmaet er ikke vær at handle med.
H. Weber
Jeg købte en taske som i annoncen…
Jeg købte en taske som i annoncen skulle være læder. Da jeg modtog den, var det tydeligt kunstllder, bare vægten 500 Gr. Fortalte at det var fake. Efter mange mail udvekslinger, fik jeg til budt at få tilsendt en anden taske, hvor der i annoncen stod at det var dansk læder. Efter nogen tid modtog jeg så den nye taske og måtte erfare at det var tæt på at værd en plastik pose. Også her afslørede vægten, at det umuligt kan være læder. Jeg klagede igen til firmaet og bad om en adresse eller postboks hvor jeg kunne sende de to tasker retur, så de selv kunne se, hvad det var de sælger til kunderne.
Men det er de åbenbart ikke interesserede i. De skriver blot at de ikke yderligere kan godtgøre mine køb. Så jeg vil bare advare andre om at spilde deres penge i dette fupfirma.
Købte ortopædiske designet sko
Købte ortopædiske designet sko, men var af ringeste kvalitet, dårlige såler intet stødabsorberende, dårlig pasform intet hold i opbygningen af skoen så man gik helt skævt i skoen.
KINA
Nul stjerner her fra. Dårlig kvalitet lang leveringstid. Min datter på 5 år kan lave det pænere.
Så annoncen på Facebook og tænkte ikke lige at det kom fra Kina før jeg tjekkede tracking. Øv øv øv
Sandt at sige ikke noget jeg anbefale
Sandt at sige ikke noget jeg anbefale. Nul stjerne ville være passende. køb IKKE varer her. Ærgerligt jeg ikke tjekkede trustpilot før køb.
TOTAL SKOD FIRMA
Ingen varer som er købt og betalt
Ingen respons nul varer
De hæver pengene staks, men ingen varer.
For sent at læse trust pilot, når man har “købt”
Øv og tre gange øv.
Skriver til Lisa som overhoved ikke svare på mine spørgsmål. Ingen vare så vil jeg have mine penge retur. De skriver, at varen er afleveret, men jeg har ikke modtaget eller underskrevet, at jeg har modtaget varen.
Dato for oplevelse: 18. marts 2023
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.








