While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
People also looked at
Fullkomlig katastrof
Fullkomlig katastrof. Precis som många andra skriver är whiskeykalendern rent skräp. Små plastbitar på 2-3cm som inte ens med god vilja liknar en whiskeyflaska.
De svarar först på mail, troligen AI. När man hävdar sin rätt och skickar bevis svarar de inte längre. Fick till slut returadressen till Kina men frakten ska man stå för själv.
Hade dessutom plötsligt två beställningar trots att det stod att den ena inte gick igenom. Avbeställde genast men ändå kom två som jag tvingas betala.
BLUFF FÖRETAG!
BLUFF FÖRETAG!
Så himla besviken!
Väldigt pinsamt, då man gett bort kalendrarna i tron att dom skulle innehålla miniatyr flaskor!
Vin och cocktail kalendrarna är inga miniatyr flaskor, utan plast bit som ser ut som en flaska!
Hela kalendern kostar säkert Max 2 kr och är ifrån Kina såklart!
Handlar aldrig där igen, och råder ingen annan att göra det heller!!
Detta är ett bluffföretag jag har inte fått min…
Bluffföretag jag har inte fått min vara som jag beställde och valde att betala med Klarna. Men Klarna går på deras linje och låter dom vinna
Bluff !
Bluff !! Falsk reklam ,Handla inte deras adventskalender du får skräp som inte är värt nåt .
30 dagars kundgaranti säger de , vill du skicka tillbaka så godkänner de inte det
🤬🤬
Ett riktigt bluff-företag
Ett riktigt bluff-företag. Beställde en adventskalender den 18 november. På hemsidan står det att leverans kommer ske nästkommande dag. När jag beställt ser jag sedan på spårningen av min kalender att leverans är beräknad till någon gång mellan den 27 november till den 4 december. En adventskalender börjar man öppna den 1 december. Har vid flera tillfällen kontaktat kundtjänst men får bara svar att varan är på väg. Bilder på hemsidan visar foton från en butik i Stockholm som inte finns i verkligheten. Detta är AI-fusk. De ska få köpare att tro att butiken finns i Stockholm vilken inte stämmer. Rekommenderar ingen att handla från Annika Stockholm.
De lurar folk
Man blir lurad
Man blir lurad! Rena rama bluffen. Det är bara små papper/plastbitar du får skickade till dig. Man tror att det är miniatyrer man beställer.Sen får du inte heller skicka tillbaka varan du köpt på erbjudande och får inga pengar tillbaka.
Riktigt dålig service samt sjukt lång leveranstid
Riktigt dåligt. Typiskt dropship strunt med en fin hemsidan
Du blir bara lurad.
Du blir bara lurad.
Plastbitar som inte liknar alls hemsidans produkter.
Gäller Whiskykalendern
Du blir lurad!
Du blir lurad!
Motsvarar inte överhuvudtaget det på hemsidan. Billigt kinaskit.
Whiskey-kalendern är den största bluff…
Whiskey-kalendern är den största bluff jag har varit med om på nätet. Flaskorna motsvarade inte i det närmast de bilder som finns på försäljningsidan. En lite blå flaska. Jag har aldrig sett en blå whiskey. En flaska var rosa med texten XO. XO förknippar jag med cognac. Och den är inte rosa. Bilden med kalender tillsammans med en tomte ser ut att vara genererad med AI. Eller så har de hittat en mycket liten tomte. Kalendern ser ut att var mycket större än i verkligheten.
Fick inte det jag trodde jag beställt
Fick inte det jag trodde jag beställt, en whiskey calender, blev misstänksam då vikten var 218gr, sista gången jag handlar där iaf
Råder er att ej handla av denna firma
Råder er att ej handla av denna firma.
Väldigt speciell hemsida där man missuppfattar helt vad man beställer, stämmer ej överens med beskrivning. Man får returrätt men då ska man bekosta och lösa returen själv till en provins i Kina. De råder kunder att alltid läsa deras returpolicy på 20 sidor innan man beställer där de skriver av sig allt ansvar pga att allt beställs från utlandet.
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.


