AquaFunded 

This company’s rating is unavailable due to a breach of our guidelines.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 3 out of 5 stars

Good support, everythign works, but hidden rules. For funded accounts, go get payout, consistency rules is at 15% (which is really low) even if you pass the 5 trading days, and there is a hidden rule... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

It was my First time with Aqua funding and get great response. Support team help so quickly as possible I have my First payout and get it on time and there is no hidden Rules or difficult situat... See more

Rated 2 out of 5 stars

I’m so fed up with this company they will deduct ur profits due to News trading what so ever the News is GBP,USD,CAD Germany AUD what so ever they will refuse to give u the profit, for an example I... See more

Rated 3 out of 5 stars

I liked their customer support very much, someone is always active to attend to you and their patient. I dislike their 30days constraint on passing their giveaway accounts, l believe they should wo... See more

Company details

  1. Alternative Financial Service
  2. Educational Institution
  3. Financial Institution
  4. Investment Service
  5. Non-Bank Financial Service

Written by the company

At Aqua Funded, we pride ourselves on being a leading prop firm dedicated to transforming trader’s aspirations into reality. With a commitment to transparency and unwavering support, we provide funded accounts, empowering individuals to navigate the financial markets with confidence. Join our community where expertise meets opportunity, and together, we chart a course to financial success.


Contact info

Breach of guidelines

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

They try to hide rules

They try to hide rules so that your account fails without you realising. It won’t say anywhere until you look deep into the FAQ/rules page which is only after you have bought the account. Extremely unhappy with the service.

March 5, 2026
Unprompted review
AquaFunded logo

Reply from AquaFunded

Hi there,

We’re sorry to hear about your experience with AquaFunded. That’s definitely not the impression we aim to leave.

If you’re open to it, please reach out to compliance@aquafunded.com
with some more details. Our team will take a closer look into your case and get back to you with clarity.

Rated 1 out of 5 stars

Payout denied without evidence after profitable trading

I had a funded account with AquaFunded (Account ID: 5014620). After completing my trading period and becoming eligible for payout, I submitted a withdrawal request on 2 March.

During the payout process, I signed the professional agreement that was sent to my email and completed all required steps. However, instead of receiving the payout, my account was flagged and the payout was denied.

The reason provided by the company was that their internal risk system detected “matching patterns” and “infrastructure indicators” across multiple accounts. However, no actual evidence, logs, or specific explanation was provided to support this claim.

For clarity, I traded exclusively from a single mobile device using mobile data and did not participate in any coordinated trading activity. I also did not travel or leave my town during the trading period, meaning my IP and location should have remained consistent.

Additionally, I am an experienced trader and trade based on my own analysis and strategy, so there would be no reason for me to copy or coordinate trades with anyone else.

I requested technical evidence such as IP logs or specific violations, but the company declined to provide any details, stating that their detection systems are confidential.

As a trader, it is very concerning when a payout is denied based on undisclosed internal metrics without transparent evidence.

At this point, based on my experience, I would personally advise traders to be cautious before choosing this firm, as my payout was declined without specific proof being provided.

I remain open to a fair and transparent review of my case and hope the company will reconsider or provide clear evidence supporting their decision.

March 5, 2026
Unprompted review
AquaFunded logo

Reply from AquaFunded

Hi there,

We’re sorry to hear about your experience with AquaFunded. That’s definitely not the impression we aim to leave.

If you’re open to it, please reach out to compliance@aquafunded.com
with some more details. Our team will take a closer look into your case and get back to you with clarity.

Rated 1 out of 5 stars

A terrible company that only cares…

A terrible company that only cares about profit. As soon as they see you making money, you receive an email saying your account has been closed for some reason. Worst experience.

February 15, 2026
Unprompted review
AquaFunded logo

Reply from AquaFunded

Hi there,

We’re sorry to hear about your experience with AquaFunded. That’s definitely not the impression we aim to leave.

If you’re open to it, please reach out to compliance@aquafunded.com
with some more details. Our team will take a closer look into your case and get back to you with clarity.

Rated 1 out of 5 stars

Stay away!!

Stay away!!! Would rate 0starts if i could..

My account was only small.. 1k wanted to try them out. Account was 30$ in profit, left trade open over night with SL in place. Woke up in the morning to an email that account has breached a rule…

March 2, 2026
Unprompted review
AquaFunded logo

Reply from AquaFunded

Hi there,

We’re sorry to hear about your experience with AquaFunded. That’s definitely not the impression we aim to leave.

If you’re open to it, please reach out to compliance@aquafunded.com
with some more details. Our team will take a closer look into your case and get back to you with clarity.

Rated 1 out of 5 stars

Worst prop firm with extra slippage…

I experienced repeated slippage on AquaFunded where my predefined stop loss risk of $20 was executed at approximately $45 loss. These were not during major news events. This significantly affected my risk management and account performance. I am sharing this so other traders can be aware. I request clarification from the firm regarding execution quality and liquidity conditions.

Worst prop firm with extra slippage this prop firm don't want you to pass the phase. Traders avoid this prop firm at all cost and choose good prop firm

March 2, 2026
Unprompted review
AquaFunded logo

Reply from AquaFunded

Hi there,

We’re sorry to hear about your experience with AquaFunded. That’s definitely not the impression we aim to leave.

If you’re open to it, please reach out to compliance@aquafunded.com
with some more details. Our team will take a closer look into your case and get back to you with clarity.

Rated 1 out of 5 stars

Approved payout sent to a wrong address…

Approved payout sent to a wrong address not provided by me. Admin is stalling and refusing to provide Transaction Hash.

March 2, 2026
Unprompted review
AquaFunded logo

Reply from AquaFunded

Hi there,

We’re sorry to hear about your experience with AquaFunded. That’s definitely not the impression we aim to leave.

If you’re open to it, please reach out to compliance@aquafunded.com
with some more details. Our team will take a closer look into your case and get back to you with clarity.

Rated 5 out of 5 stars

I enjoy using AquaFunded

I enjoy using AquaFunded — their customer service is fast, responsive, and always ready to help.
Plus, their instant funded accounts come with clear rules and no hidden conditions.

March 1, 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I’ve had a great experience with this…

I’ve had a great experience with this prop firm so far. The evaluation process is straightforward and clearly structured, with transparent rules and realistic profit targets. I appreciate how the firm emphasizes proper risk management rather than reckless trading. The dashboard is easy to navigate, making it simple to track performance, drawdown limits, and overall progress. Payouts are processed on time, and the profit split is competitive compared to many other firms in the industry. Customer support is responsive and helpful whenever clarification is needed.

February 11, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Scam

Scam

They close our trade and will say big slippage

February 26, 2026
Unprompted review
AquaFunded logo

Reply from AquaFunded

Hi there,

We’re sorry to hear about your experience with AquaFunded. That’s definitely not the impression we aim to leave.

If you’re open to it, please reach out to compliance@aquafunded.com
with some more details. Our team will take a closer look into your case and get back to you with clarity.

Rated 1 out of 5 stars

rules keep changing

rules keep changing, i bought a 100k 2step,
passed with flying colours, the moment i passed i got added an extra rule where my wavestop gets put to 50% of its original (from 2% to 1%), payouts where i paid 15% extra for, also got reduces to 50%. im not happy and i dont recommend aquafunded to ANYONE!!
while contacting support about these kind of childish rule changes i only got 'dum' replies telling me i shouldv kept me to ruls that change without me knowing they had changed. straigt up dissapointed.

February 25, 2026
Unprompted review
AquaFunded logo

Reply from AquaFunded

Hi there,

We’re sorry to hear about your experience with AquaFunded. That’s definitely not the impression we aim to leave.

If you’re open to it, please reach out to compliance@aquafunded.com
with some more details. Our team will take a closer look into your case and get back to you with clarity.

Rated 1 out of 5 stars

The breach my account for no reason

The breach my account for no reason

February 25, 2026
Unprompted review
AquaFunded logo

Reply from AquaFunded

Hi there,

We’re sorry to hear about your experience with AquaFunded. That’s definitely not the impression we aim to leave.

If you’re open to it, please reach out to compliance@aquafunded.com
with some more details. Our team will take a closer look into your case and get back to you with clarity.

Rated 5 out of 5 stars

Today I want to make review about best…

Today I want to make review about best firm aquafunding their business is very good they don’t have payout denied and their accounts is very cheap so if you want trust firm go for aquafunding also marina support helped me a lot and also all supports are good my account number is 542851

February 24, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

They cabbot make money for investors

I paid a person name John David now in the payment beginning I heard from that man unstoppable but as 30 days passed my account never produced one penny and he took a hike and will not return no calls another man name Alex stopped the 60 running of my account bc he wanted a additional 250 besides that 325 they charged and when I said how could you charge more for not making no money on my account so I could see more money not being made they got to be morons that can't trade for customers and never gave me a way out I had to fend for myself so at this point im working with bank to clear this matter this company is so far a nightmare for anyone keep your money please I will reply back by the end of this nightmare and let you know

January 4, 2026
Unprompted review
AquaFunded logo

Reply from AquaFunded

Hi there,

We’re sorry to hear about your experience with AquaFunded. That’s definitely not the impression we aim to leave.

If you’re open to it, please reach out to compliance@aquafunded.com
with some more details. Our team will take a closer look into your case and get back to you with clarity.

Rated 1 out of 5 stars

I tradet founded made profit of 5% and…

I tradet founded made profit of 5% and the set my account to failed and stole all my profits

February 24, 2026
Unprompted review
AquaFunded logo

Reply from AquaFunded

Hi there,

We’re sorry to hear about your experience with AquaFunded. That’s definitely not the impression we aim to leave.

If you’re open to it, please reach out to compliance@aquafunded.com
with some more details. Our team will take a closer look into your case and get back to you with clarity.

Rated 3 out of 5 stars

Extremely Disappointing and Unprofessional Experience

I am writing this review to share my experience with Aqua Funded, which I believe potential traders should be fully aware of before committing their money.

I traded with Aqua Funded multiple times over an extended period. Like many traders, I failed several accounts, passed others, and continued re-purchasing accounts in good faith. Eventually, I purchased a $100,000 account, successfully passed Phase 1, passed Phase 2, and was officially funded.

Once funded, I traded strictly within all stated rules and parameters. I generated profits legitimately and requested my payout.

This is where the problems began.

Misleading payout timelines
Aqua Funded advertises payouts as being processed “within hours.” However, when I requested my payout, I was told it would take 24 business hours, which ultimately stretched into three full business days. They did not process it early or efficiently, but instead took the maximum time possible.

Sudden account review and shifting explanations
After the delay, I was informed that my account was under review due to “multiple IP addresses.” I explained clearly that I initially registered and traded while in Nigeria and later moved to the United States. As a student on rotations, my locations naturally vary. This explanation was truthful and verifiable.

They then requested proof of my location and identity. I complied fully and promptly, providing:
• My bank statement
• Proof of purchase
• Additional documents they specifically requested

After four more days of silence, I was told that even if my documents were legitimate, my payout would still be denied because my IP allegedly “overlapped with over 60 other traders.” No evidence was provided. No opportunity was given to clarify or appeal. This explanation made little sense and appeared to be a manufactured justification.

Refusal to communicate transparently
At multiple points, I requested a phone call or Zoom meeting to resolve the issue like professionals. I was told that calls are only scheduled if they decide one is necessary. No call was ever offered. All communication was confined to chat, with long delays and scripted responses.

Attempted NDA in exchange for silence
Ultimately, Aqua Funded offered to refund only the cost of the account if I signed a Non-Disclosure Agreement, preventing me from speaking publicly about my experience. This refund was not a favor; it was already part of their promotion structure tied to future payouts.

I declined to sign the NDA. After that, support abruptly ended the conversation and stopped responding altogether.

Funds withheld
As of now, Aqua Funded is withholding approximately $5,700 in earned profits. No rule violation has been clearly demonstrated. No transparent investigation was conducted. No appeal process was offered.

Pattern of behavior
Based on my experience, it appears that once payout requests exceed a certain amount, Aqua Funded begins searching for technicalities to avoid paying traders. Smaller payouts may go through, but larger ones seem to trigger excessive scrutiny, delays, and denials.

UPDATE

I wanted to provide an update to my previous review for transparency.

After more than a month, I resumed trading on my funded account and requested another payout for $6,600, but the final amount I received was $3,900, as nearly $2,000 was deducted due to what was labeled as “high margin activity.”

From my perspective, this deduction resulted from a trading mistake caused by sticky buttons on my platform. I accidentally opened a sell position when I intended to buy, realized it immediately, and closed the sell within seconds before opening the correct buy trade. The trades were clearly closed almost instantly, which should have made it obvious that this was a quick correction rather than intentional activity. Despite this, the trades were still flagged as high margin activity.

In addition, some profits were removed due to news trading restrictions, which further reduced the payout amount. What I found frustrating was that the profits made during those trades were deducted, while the losses incurred during the mistaken sell trade were not adjusted in the same way. I didn’t even argue with the team as i’m exhausted with all the back and forth and just grateful atp.

Even with those deductions, I was still profitable overall and ultimately received the $3,800 payout.

Because of this partial payout and the fact that my funded account is still active, I am updating my rating to 3 stars. However, I still have concerns about how deductions and rule interpretations are handled.

For now, I plan to reassess my trading approach before deciding whether to continue trading the account long-term. I hope future interactions with the firm are more straightforward.

February 10, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

1 because I cannot put 0

1 because I cannot put 0
Is a total scam
Bought a 300k account, work according to their rules, and they reject my payment because my ip said I work on multiple accounts, when I had just work with one account with them, respect every rule, work by my self, I have more than 5 years on trading and is the only company I had work it scam like that, any argument, just they do not want to pay.
Be carefull
I trust them, invest more than 12k o. Accounts because I get paid 1 time, then they saw it was not good for their business and breach my account and reject my payment with a lame excuse.
Go to good prop firms

February 23, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Don’t trade with them

Don’t trade with them. SCAMMERS

February 17, 2026
Unprompted review
AquaFunded logo

Reply from AquaFunded

Hi there,

We’re sorry to hear about your experience with AquaFunded. That’s definitely not the impression we aim to leave.

If you’re open to it, please reach out to compliance@aquafunded.com
with some more details. Our team will take a closer look into your case and get back to you with clarity.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look