"SAAB emblem / hjulnav emblem till fälgarna. Dessa emblem håller hög kvalité och bör ej förväxlas med billiga varor från andra butiker" Precis, exakt, på pricken samma billiga emblem som man får i... See more
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
See what reviewers are saying
Köpte 2 dekaler till min bil. Monterade den ena, perfekt men den andra mådde inte så bra och ville liksom in gå av från plasten så det klistrades fast på bilen. Drog iväg ett mail till dem och förklar... See more
Modemedia - Bilacessoarer Jag hade ett problem med förra ägaren till Bilacessoarer.se. Den nya ägaren löste ärendet omedelbart och jag fick tillbaka pengarna för en returnerad produkt inom några... See more
Fullständigt kassa och bedrägliga! Köp inte från denna hemsida! Beställde ett diagnostikinstrument och två bilnyckelämnen. Fick bara delar av leveransen. Efter 4 månader och massa mail (där jag blivit... See more
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
Hasn’t replied to negative reviews
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
Ej fått vara
Beställde en vara för 2 veckor sedan och fortfarande ej fått varan, hör man av sig till kundtjänst försöker dom ej lösa något, deras utryck är mer ”vi levererar ej med jetplan” trots att det står 2-4 dagars leveranstid. Känns väldigt oseriöst…
Och juste varan var ju bara ”små pengar” så det är inget o vara orolig över enligt dom…
Update: gått över en månad nu och ingen vara, trappade upp ärendet via paypal och pengarna tillbaka nu då bilaccessoarer ej svarade paypal.

Reply from Bilaccessoarer
Nöjd med bra leverans trots negativa omdömen
Med tanke på de många negativa omdömen som fanns var jag skeptisk. Efter kontakt med den nya och nuvarande ägaren fick jag dock ett bra intryck och handlade. Det stod förvisso 2-4 dagars leverans på sidan och bekräftelsen men tog 5 dagar vilket är helt okej. Nöjd och kan rekommendera.
Fått produkt som inte passar o vill…
Fått produkt som inte passar o vill skicka tillbaka o bli krediterad men inget svar på deras enda kontaktsätt infoattbilaccesoarerse
Har stött på 5 gånger nu!!!
Har mailat dom nu 3 gånger ang min vara…
Har mailat dom nu 3 gånger ang min vara ja köpte jo ja fick den men då den inte fungerar så vill ja ha tag på dom men de verkar vara svårt att få tag på dom 😢 .
Beställde Centrumkåpor till Audi
Beställde Centrumkåpor till Audi, smidig betalning, snabb leverans (3 dagar) och bra kvalitet på produkten.
Oärlig butik som inte levererar eller svarar.
Jag beställde och betalade men fick aldrig något. Har kontaktat er kundservice ca 2 veckor efter beställningen som sa att jag skulle vänta ytterligare 1-2 dagar, 3 dagar senare hade jag fortfarande inte fått min beställning så jag kontaktade er igen men fick inget svar. Så jag kontaktade er ytterligare en gång och ville häva mitt köp då jag inte har fått min beställning inom utlovad leveranstid. Fortfarande inget svar och inga pengar tillbaka.
Snabbaste processen
Hela processen efter att jag beställde gick med raket fart, tack vare mitt PayPal konto gick det över i Mach 4 hastighet, först kom PayPal email, sen kom Bilaccesoarers email och sist PayPal igen, det bara tjonga till i inbox mvh Lars-Anders Malmberg
Kommer handla fler gånger , bra priser
Köpte emblem till fälgarna allt kom som de ska göra 🙂
Bra kvalité o snabb frakt
Snabb frakt, även bra kvalité på varan som passade perfekt.
Säljer repade varor och svarar inte på…
Säljer repade varor och svarar inte på mejl.
Inget svar.
De skriver snabb support, jag har försökt att få tag i företaget i över en månads tid! Jag har skrivit både Mail och via deras egna formulär på hemsidan men har än idag inte fått något svar. KÖP INTE här ifrån om du inte är 100 på vad du får.
Företaget har gått i konkurs!
Det går att beställa varor av detta företag men går man in på allabolag.se står det att företaget har gått i konkurs. Handla inte här! Du kommer få betala men inte få någon vara

Reply from Bilaccessoarer
Svarar ej på mejl, betalar ej tillbaka retur
Beställde en order som jag ville ångra då jag insåg att det var fel emblem jag valt i mm. Mejlade på måndagen, fick svar på fredagen att då hade dom skickat den ändå.
Får själv stå för returfrakt (45 kr) iofs inte mycket men ville häva köpet utan att få kontakt. Postade tillbaka detta i ett bred via Postnord, kvitto och bildbevis finns. Än idag inget svar att dom mottagit min retur och får ingen mer klarhet. Ligger ute med 597:-. Ska häva köpet via klarnakortet. Bland det sämsta jag varit med om i internethandel. Uruselt. UNDVIK!
Uppdatering. Ej fått svar än idag trots att jag ser att bolaget här svarar på ett annat omdöme. Säkert skickat 5 mejl utan svar nu senaste veckan. Bild bevis på postat retur i brev. Ingen återkoppling. Vad är problemet?
Modemedia - Bilacessoarer
Modemedia - Bilacessoarer
Jag hade ett problem med förra ägaren till Bilacessoarer.se. Den nya ägaren löste ärendet omedelbart och jag fick tillbaka pengarna för en returnerad produkt inom några timmar, trots att de inte var skyldiga mig återbetalning.
Jag är mycket nöjd med den snabba och vänliga servicen och goda företagspolicyn.
Köpte ett par led till bilen
Köpte ett par led till bilen. Bra pris och snabb leverans!
Obefintlig kundservice
Köpte centrumkåpor som levererades snabbt. Så långt allt bra. När det visar sig att det var fel storlek och jag skulle få kontakt med dem för retur är det tyst. 24h svar på alla mail står det i "reklamen". Första mailet för 96h sedan, andra för 48h och inte det minsta svar. Riktigt kasst företag, köp av någon annan!

Reply from Bilaccessoarer
bedrageri
Dette er en ren svindelwebside. Lykke til med å få noe levert. Eller få pengene tilbake. Er den samme personen som eier modemedia.se og centrumkapor.se.

Reply from Bilaccessoarer
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.






