Mangel på service og forståelse
Hvis bare det var muligt at lave anmeldelse på 0 stjerner er det virkelig det de fortjener!!!
Værste service nogensinde!
Aldrig har jeg oplevet noget lignende. Jeg kontakter dem for og sige at jeg har fået noget forkert sendt hjem.. sender beviserne på at det er forkert det jeg har modtaget.
Damen er så flabet, og siger det mig der ikke ved hvad jeg har bestilt og at jeg ikke forstår det.
Indser ikke fejlen, og pålægger mig skylden for det.. det var sidste gang jeg skal bestille noget fra dem…
Måske virksomheden skulle genoverveje deres personale…. Den var ikke gået hos mig!
Jeg havde anbefalet dem til så mange mennesker! Det Ærgrer mig helt vildt så jeg har trukket alle de gode komplimenter jeg har givet det her firma tilbage og vise dem alle beviserne på hvordan servicen her er…
Så farvel jeg kommer ALDRIG IGEN… 🤬😤😡








