Boomerangme Reviews 

78
•
TrustScore 4 out of 5

3.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Great tool for loyalty programs. My favorite part is that you can set up loyalty cards, push notifications and automations any way you want. Another plus is that our customers don't ne... See more

Rated 5 out of 5 stars

I would like to say a big thank you to Diana for all her help. She was extremely helpful, friendly and patient throughout, and went out of her way to make sure everything was sorted. It was a pleasure... See more

Rated 1 out of 5 stars

I had a very bad experience with Boomerangme. I previously had an account with Boomerangme which wasn’t closed or deleted. Months or even years later I signed up with Google and a tria... See more

Rated 5 out of 5 stars

This software is gold for anyone who has or works with brick and mortar businesses. This could be restaurants, clothing stores, salons, anything! It's a well thought approach to loyalty programs,... See more

Company details

  1. Internet Marketing Service
  2. also in
  3. Business to Business Service

Written by the company

Boomerangme is a Loyalty SaaS business in the box. Upsell tool for agencies. Get additional recurring income from existing customers offering Loyalty as a Service. Use Reseller feature including white label, pricing and currencies set up, payment gateway connections. Book a demo. Get $499 value after consultation.


Contact info

3.8

Great

TrustScore 4 out of 5

78 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 25% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.8

All reviews

(78)

28 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Subscription Deducted Without Access to My Account

I had a very bad experience with Boomerangme. I previously had an account with Boomerangme which wasn’t closed or deleted.

Months or even years later I signed up with Google and a trial account was created for 14 days. I entered my banking details to have access to all features. The trial expired after 14 days as I didn’t have time to use it properly.

I then got a shock when 468 dollars (NZ) was deducted from my account. I tried to cancel on my account but realised that I didn’t have access to the account, or could even finish the required registration to cancel the subscription because of the old account that I could not use the same phone number.

I had to contact Boomerangme support and after multiple emails and a refund request, they said that I ticked the terms of service box and they couldn’t refund me, even though I could not get access to the account to cancel or delete it myself.

Interesting that you didn’t have access to a service or account but you had to pay NZ$468 for that service you could not get access to or even use in the first place.

Do not open any type of account on this Boomerangme platform or website. It will Boomerang in your face.

I honestly do not recommend anybody to make use of their service at all.

They take your money and hide behind the Terms of Service policy and do not care about their customers.

October 24, 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Great tool for loyalty programs

Great tool for loyalty programs.

My favorite part is that you can set up loyalty cards, push notifications and automations any way you want.

Another plus is that our customers don't need to download an app.

The card lives in their Apple or Google Wallet, so almost everyone keeps it.

The dashboard is great too - we can track visits, repeat customers and other stats.

At first there was a lot to figure out, but my customer success manager walked me through everything on a couple of calls.

The price seemed a bit high at first, but it paid off within a few months.

October 22, 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Excellent Loyalty Platform and Outstanding Customer Support

**Excellent Loyalty Platform and Outstanding Customer Support**

Our experience with Boomerangme has been very positive.

As a digital marketing agency, we value the platform's versatility, ease of implementation, and powerful customer loyalty solutions. It provides excellent tools to help businesses strengthen customer relationships, encourage repeat visits, and develop effective loyalty programs.

Boomerangme is a valuable addition to our portfolio of digital marketing and customer retention services.

We also appreciate the professionalism, responsiveness, and genuine commitment of their customer support team.

We look forward to continuing to grow our business with Boomerangme and bringing its solutions to more clients.

Highly recommended!

October 20, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

It’s seems legit from the outside.

It’s seems legit from the outside.
Once you get in the platform, you get lost fast, horrible training or lack there of. There is way too much going on in there. I decided to give it another chance after the free trial, cause I really believed them, that Richie could make outreach and make sales… Richie is not what they make it out to be. I canceled 1 week after paying $259 and they don’t issue refunds. I see that as unethical and narcissistic in nature. Over priced and lack of training for a clunky platform.i kept asking for assistance and was scheduled a client success manager meeting weeks out…

October 15, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Worst Support Ever

I've asked the team to change the portuguese (pt) language because most of the words are in portuguese (br). It's been A MONTH since I've asked this and nothing happens. Worst chat support ever.

October 17, 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I would like to say a big thank you to Diana

I would like to say a big thank you to Diana for all her help. She was extremely helpful, friendly and patient throughout, and went out of her way to make sure everything was sorted. It was a pleasure dealing with her, and I really appreciated the time and care she took to help me. Excellent service from Diana. Thank you!

October 12, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Boomerangme has been an extremely HORRIBLE experience

Boomerangme has been an extremely frustrating experience. We were charged approximately $400 per month through automatic withdrawals for the past 6 months, despite receiving no service or value in return. We have repeatedly asked them to stop the payments and cancel our services, but they have not returned our calls or responded to our requests.

We also requested a refund and have not received a response. Based on our experience, I strongly recommend carefully reviewing the billing and cancellation terms before signing up. We feel ignored and disappointed, and we would not recommend this company.

I wish I can upload screenshot on this review so you can see the performance reports. Shows no activity whatsoever.

September 23, 2026
Unprompted review
Boomerangme logo

Reply from Boomerangme

Hi Jay,

We're sorry it ended this way and that you weren't able to get value from the product. For situations like this, our support team is reachable in one click from the website, and our knowledge base covers the platform in detail — there is always a way to get help.

We've reviewed your account and can see the matter has been resolved. If anything still looks wrong, write to support@boomerangme.com.

Rated 1 out of 5 stars

We had a very disappointing experience…

We had a very disappointing experience with Boomerangme. A member of our team accidentally activated a $796.93 upsell through what appeared to be a one-click process. He contacted support within approximately 30 seconds to explain the mistake and ask for the transaction to be reversed.
Boomerangme acknowledged that the refusal to refund was based on company policy rather than any technical inability to process it.

Their representative even suggested that we contact our bank to request a chargeback.
We repeatedly asked to speak directly with a manager. We were told the matter had been escalated and promised a response within two business days, but no manager contacted us. After further chasing, we were simply told through customer support that the owner had refused the refund.

Regardless of the refund policy, I expected a company handling business payments to provide a confirmation step before a substantial upsell charge and to respond promptly and directly when an obvious mistake was reported immediately.

The lack of meaningful management communication has left us with very little confidence in the company.

August 27, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Similar sentiments as other

Similar sentiments as other. The platform is a complete scam. UX is terrible. Marketing is deceptive. There is no free trial it is paid. Difficult to get a refund even when no leads are provided. What a waste

August 18, 2026
Unprompted review
Boomerangme logo

Reply from Boomerangme

Hi Jaimee,
Boomerangme does offer a free trial on the Partner plan. There are two ways to join — with a trial at the standard monthly rate, or directly at a reduced rate without one. The signup you came through is the second: it's the discounted option, and it's charged upfront. We re-tested that path after reading your review, and a trial isn't mentioned at any stage of it.

Your onboarding call took place on August 10. The recording, your dashboard access and the partner training materials were all sent to you right after it. If you have questions about any of it, we're glad to set up another call and go through the platform with you again — just write to support@boomerangme.com.

Rated 5 out of 5 stars

The amount of support is incredible. Amazing System. So Glad i found it.

The amount of support is incredible - from your own account manager to webinars and live google meet calls. It really leaves you feeling so supported.

The set up of sub accounts has been very well thought out.

The interface is well laid out - once you get used to it.

It is very reliable. I've never experienced any downtime.

It improves all of the time - something i have found incredibly impressive. Everyone works so hard to ensure it's always as good as it can be.

The AI elements are also improving all the time.

It's great value for money

It is quite a learning curve at first - but that's only because it's so good!

The design is great, but where there are lots of features, it does take time to learn how it all works.

The site isn't very well optimised for mobile - especially with the drop down menus, they are very hard to read.

Absolutely brilliant. You feel very supported. It's a brilliant system. I'm so glad I've found it.

The team are brilliant. Always reachable. Always there to help.

They constantly are forward thinking and they are always improving the system and the offering.

Better than I expected!

August 7, 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Great for small business

This rewards company has been great for our small business. It provides us a quick and easy way to reward our most loyal customers and provides plenty of tracking to keep us informed. I gladly recommend this service to any small business that is trying to reward it customers and keep them coming in the door

July 23, 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Excellent

We’ve been using Boomerangme as the foundation for our white-label loyalty platform, and the experience has been excellent. The software is intuitive, reliable, and makes it easy to launch professional digital loyalty programs for our clients. The wallet integration, automations, push notifications, and customization options have helped us deliver real value to businesses looking to increase customer retention. Whenever we’ve needed assistance, the support team has been responsive and helpful. Boomerangme has been a key part of growing our business, and we highly recommend it to anyone looking for a powerful digital loyalty solution.

July 2, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

The Good, The Bad and The UGLY!

The Good, The Bad & The Ugly

I signed up for Boomerangme on June 16, 2026 after seeing a Facebook advertisement promoting a 14-day free trial. Although the sign-up required a credit card for future billing, my card was immediately charged $49.95, effectively enrolling me in a paid subscription instead of a free trial.

I continued with the onboarding process, assuming the charge would be corrected. Unfortunately, the onboarding—which was supposed to be completed by their AI assistant, Richie—never worked despite multiple attempts. The process was frustrating and ultimately unusable.

When I tried to contact the company, the phone number listed on my credit card transaction did not reach Boomerangme. Instead, it belonged to a different business, leaving me with no way to get support.

Ten days later, on June 26, 2026, I finally received an email from Anthony Von Padua asking me to schedule an onboarding session. By that point, I no longer wanted the service and requested a refund and cancellation of my subscription. Instead of addressing my request, I was repeatedly told that I needed to schedule another call with someone else because they handled onboarding and cancellations. As of June 30, 2026, my request had still not been resolved.

My Experience
Advertised a 14-day free trial, but I was charged immediately.
The AI onboarding failed repeatedly and never completed.
The phone number associated with the credit card charge did not connect to Boomerangme.
It took 10 days to receive a response.
My requests for a refund and cancellation were not addressed directly.

Based on my personal experience, I cannot recommend this company. The sign-up process, customer support, and cancellation experience were extremely disappointing. I would encourage anyone considering the service to carefully review the billing terms and ensure they understand how the trial and subscription work before providing their credit card information.

June 16, 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Great service!

Boomerang is a great service! The customization and flexibility they provide takes loyalty programs to a new level. I love that it adds to the Apple Wallet too!

June 30, 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Nothing short of a perfect…

I've have nothing short of a perfect experience with BoomerangMe.

Everything from the onboarding, to the service delivery, to the ongoing support has been exceptional.

Special shoutout deserved to my account manager, Maria, who has been amazing in making sure I understand the software and its capabilities before presenting my client pitch.

Thank you team Boomerang! You have gained a long-term partner for sure.

June 30, 2026
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look