Rigtig dårlig oplevelse
Produkterne lever på ingen måde op til produktbeskrivelsen.Meget lang leveringstid. Kvaliteten af produkterne er meget, meget dårlig. Varerne var faktisk ubrugelige. Når man ønsker at returnere varen, kan man ikke komme i kontakt med Buske-Arhus, hvilket umuliggør returnering af varer. De svarer ikke på gentagne henvendelser, hvor jeg udtrykker ønske om at returnere samt efterspørger en returneringsadresse. Alt i alt en rigtig dårlig oplevelse, hvor jeg ender en del fattigere med ubrugelige varer, jeg ikke kan returnere.

