CBD Oil King Reviews 344

TrustScore 4 out of 5

4.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Don’t waste your time or money !!! Ordered a few products recently and they are of no use whatsoever . Zero effect whatsoever

Rated 5 out of 5 stars

I’ve ordered from these guys a few times now, the Endo flo full spectrum CBD pen’s. They’ve all arrived on time or even early and been in full working order. With my most recent order of just one... See more

Rated 5 out of 5 stars

It didn't arrive on time, no big deal. The blame for that solely lies with The Royal Mail, not the worst thing they've been guilty of recently. They really are having a terrible new year and it's o... See more

Rated 5 out of 5 stars

I Bought the Orange County CBD 3500 disposable pen from here and recieved it yersterday, the vape is better than I could've expected, delivery was on point WITH tracking which is super rare especially... See more

Company details

  1. Health Food Store

Written by the company

UK Stockists of the most trusted and compliant CBD brands, including Orange County CBD, CBDfx, EndoFlo Aztec CBD and many more. We stock top brands at the lowest prices. Free no nonsense, Royal Mail Tracked Delivery on every order!


Contact info

4.2

Great

TrustScore 4 out of 5

344 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Excellent shopping experience

Excellent shopping experience, arrived quickly and exactly as described with a nice note and full instructions. Very happy with item and will shop again with this company. Highly recommend*****

July 30, 2023
Rated 2 out of 5 stars

The vape was great but leaked

The vape was great, but unfortunately leaked everywhere

July 30, 2023
CBD Oil King logo

Reply from CBD Oil King

Hi Anja,

Thanks for taking the time to leave a product review of the EndoFlo vape. Glad you liked the vape but sorry to hear it leaked.

Please reach out to us via email showing photos of the leak so we can get a replacement sorted for you.

Best wishes,

Maggie
Chief Customer Officer
CBD Oil King

Rated 5 out of 5 stars

I had an issue with my vape pen…

I had an issue with my vape pen not working correctly, I contacted customer services with my issue and received a response 10 minutes later! I received great customer service from Claudia who explained to me every reason why it may not be working before sending me a returns label, I sent it back with ease and received a new vape pen 3 days after I sent it off! The new pen works perfectly and I am very happy. Big thank you to Claudia for her swift and friendly response. Would purchase from here again! :))

June 28, 2023
Rated 5 out of 5 stars

Am delighted

Am delighted. Delivery was quick, personal note also made my day. Will defo be ordering again. Thanks

July 5, 2023
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Unfortunate but resolved

Really happy with delivery time and personalised message from the md however the item tank was empty and the contents on the outside of the device waiting to hear from company for a resolution
Happy to adjust review upon resolution of issue

Edit

After very little required from myself to prove the item was in fact defective a very swift resolution was reached amazingly impressive customer relations and again hand written note from the md to express his disappointment with the original outcome was a touch that shows this small company cares about its customers!

June 30, 2023
CBD Oil King logo

Reply from CBD Oil King

Hi Jamie,

Thank you for taking the time to write a review. We do apologise the first one didn't turn up as expected. Unfortunately these things do happen and we cannot prevent them as a retailer, but only offer viable solutions.

I can see Claudia was swift to help you out and according to the tracking you have now received your replacement. Do let us know if everything is now in working order.

Also very glad to hear your appreciation of the personalised note by our director. I am not kidding when I say this but he really does take the time to sit and write them on every single packing slip. I am sure you have noticed this on the note of your replacement packet as well.

Best wishes,

Maggie H
Chief Customer Officer
CBD Oil King

Rated 5 out of 5 stars

vape stopped working

A vape stopped working for me and I followed their protocol and their customer service is superb plus they have a wide range of products

June 28, 2023
Rated 1 out of 5 stars

You sent my order to the wrong address…

You sent my order to the wrong address even tho I corrected it with guys 82 albert road gu14 6sl Victoria house

June 27, 2023
CBD Oil King logo

Reply from CBD Oil King

Hi Alex,

Yes you are right and we have apologised for not being thorough enough when dispatching your order. Although the team updated our records they failed to update it on the Royal Mail system. We have already put in place a solution to ensure this doesn’t happen again.

And we apologise again for the inconvenience and unnecessary delay to you.

Within the hour of you contacting us we responded and you have agreed for us to dispatch another out to you and we are dispatching with faster delivery to reduce the inconvenience as much as possible.

On a side note I would highly advise you to modify your review as you have made your address publicly visible.

Best wishes,

Maggie
Chief Customer Officer
CBD Oil King

Rated 2 out of 5 stars

The product isn't very affective and…

The product isn't very affective and worst for flavour looks very good quality just won't be buying again unfortunately.

June 27, 2023
CBD Oil King logo

Reply from CBD Oil King

Hi Elizabete,

Thank you for taking the time to leave a review for the EndoFlo vape pen.

This is just a reminder that these Trustpilot reviews are meant for our service as a retailer and not for product reviews as we do not manufacture these products. It is more befitting to leave a product review of the EndoFlo on their Trustpilot page.

We would be grateful if you could modify the review to reflect your thoughts on our service to you.

Best wishes,

Maggie
Chief Customer Officer
CBD Oil King

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look