While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 56 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers consistently praise the high quality of the products, often noting their effectiveness for managing anxiety and pain. Many people also highlight the efficient and user-friendly website, along with the fast, reliable, and discreet delivery service. The overall service provided by the company is frequently described as excellent. However, some customers reported issues with product functionality, such as items arriving broken, not charging, or leaking. A few individuals also expressed dissatisfaction with the delivery carrier used, suggesting alternative options for improved service.

What people talk about most

Product

Consumers express high satisfaction with the product offerings. Many praise the quality, effectiveness for... See more

Delivery service

Customers had positive experiences with delivery service. Many reviewers praised the blazing fast delivery... See more

Service

Users describe positive interactions with service. Customers consistently praise the efficiency, speed, and... See more

Quality

People report positive experiences with quality. Many customers praise the high quality of products, with... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

Orange County CBD’s Lemon Haze (2500mg) and Strawberry Cheesecake (1500mg) were absolutely top class! helped me manage anxiety and kick nicotine for good. I’ve seen some of the newer flavours like... See more

Rated 5 out of 5 stars

Product was recommended and the results were surprisingly good. Friend of mine was in Hungary and had extreme pain in the back.. the friend told me of the tube of paste that contained canabinoid and c... See more

Rated 5 out of 5 stars

great products easy to use website and very safe with payments some nice edibles and CBD oil will order from them again very discreet postage and packaging

Rated 5 out of 5 stars

Great stuff! A1 for anxiety and no weird side effects. Decent for pain management too. You may not notice how much aches and pains it reduces until you dont vape ot for a few days and lots of pain co... See more


Company details

  1. Fitness and Nutrition Service

Written by the company

#1 CBD Store in Ireland. www.cbdstore.ie


Contact info

4.8

Excellent

TrustScore 5 out of 5

467 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Great stuff.

Easy to use online site and fast delivery of items. Plus the product bought was great. Definitely buying again.

December 12, 2023
Rated 1 out of 5 stars

Vape pen lasted 10 days

Vape pen lasted 10 days, was only taking 5 vapes off it a day, meamt to habe 600+ vapes off it, not worth it

November 10, 2023
CBD Store Ireland logo

Reply from CBD Store Ireland

Dear Customer,

We appreciate you taking the time to share your feedback with us.

I'm sorry to hear that your vape pen didn't meet your expectations. Please note that this particular vape pen is designed to provide up to 600 puffs, not 600 plus. However, it's concerning that it only lasted for 10 days with your usage.

We always aim to provide the best experience for our customers, and we would have been more than happy to assist you if you had contacted us about the issue. We stand by the quality of our products and are always here to help resolve any concerns.

If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out to us at info@cbdstore.ie. We value your satisfaction and would like the opportunity to make things right.

Kind Regards,
Mateusz

Rated 5 out of 5 stars

Excellent Customer Service

Excellent Customer Service
Had an issue with my order being misplaced. Contacted the shop and within 12 hours they had a replacement order on it's way to me.

November 1, 2023
Rated 1 out of 5 stars

The product doesn't work

October 11, 2023
CBD Store Ireland logo

Reply from CBD Store Ireland

Dear Eithne,

I'm sorry to hear that you're not satisfied with the product you received from us.

Customer satisfaction is our top priority, and we take product quality very seriously. If you ever encounter an issue with one of our products, please do let us know and contact us with details of the problem at info(at)cbdstore.ie.

We would have been more than happy to assist you and, in such cases, we readily offer refunds or replacements to ensure your satisfaction.

Your feedback is valuable to us, and we're here to ensure your experience with us meets your expectations. Please don't hesitate to reach out, and we'll do our best to address any concerns you may have.

Kind Regards,
Mateusz

Rated 1 out of 5 stars

I got a message that it was damaged and…

I got a message that it was damaged and sent back to CBD IRELAND by the courier before I even got it. So that’s my experience.

September 19, 2023
CBD Store Ireland logo

Reply from CBD Store Ireland

Hi John,

I appreciate your feedback and thank you for sharing your experience with us.

I understand that the delivery issue with DPD was frustrating and I sincerely apologize for any inconvenience you faced. We take pride in ensuring the safe and timely delivery of our products, but unfortunately, shipping incidents can occur that are beyond our control.

As you mentioned, we promptly responded when we were informed about the damaged parcel and provided you with options for a replacement or a full refund. We always aim to resolve such situations as efficiently as possible.

If you have any more questions or need further assistance, please don't hesitate to reach out to us at info@cbdstore.ie. We're here to help and make sure your future experiences with us are more positive.

Kind Regards,
Mateusz

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look