Droompark Spaarnwoude
Huisje geboekt in Droompark Spaarnwoude. Het huisje is op zich leuk, compleet en netjes. Bij nadere inspectie blijkt alleen dat de stoelen allemaal losse zittingen hebben. Maar, na melding is dat de dag erop opgelost. Ook het tuin meubilair is karig te noemen, vier stoelen voor een zes persoons huisje. Dat ook gemeld, maar wordt niet opgelost. De faciliteiten zijn erg klein, de genoemde kinderboerderij bestaat uit 3 geiten, twee eenden, een paar kippen en een konijn, allemaal op een paar vierkante meter. De "panna kooi" houdt geen bal binnen omdat het hekje nog geen 60cm hoog is eromheen. Het zwembadje is Ieniemienie, en om zes uur al gesloten zodat een avond zwem partij uitgesloten is. Zo ook de Wellness. Het groen in het park is netjes, wordt ook prima bijgehouden. Receptie heeft vriendelijk en behulpzaam personeel. De genoemde supermarkt aldaar bestaat uit zes plankjes noodzakelijk spul bij de receptie. Nog een minpuntje is de inzamelplaats voor het vuilnis. Uitpuilende containers en geen inzamel mogelijkheid voor plastic. doordat alles zo vol zit, wordt ook de papier container gebruikt voor regulier afval. Jammer!



