Easy Number Plates Reviews 485

TrustScore 3.5 out of 5

3.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Highly recommend easy number plates... 5 stars just isn't enough to express how happy I am right now with my new plates!!! I was super fussy as wanting to keep the styles of my old plate as they were... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I ordered a set of number plates for my car and the whole experience was excellent from start to finish. The ordering process was straightforward, delivery was quick, and the customer service was ve... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

ORDERD A SET OF PLATES DEC 13 DID NOT ARRIVE FOR XMAS PHONED 3/01/23 WAS TOLD THEY WILL BE THERE NXT DAY MORNING DELL STILL NO DELLIVERY SPOKE TO SALES PERSON CALLED AMARI THEY ARE ALL A PU... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I'd checked out a few number plate suppliers and these guys had far the best selection. I had loads of advice and help over WhatsApp messages, which was great. I ended up choosing two different style... See more

Company replied

Company details

  1. Car Accessories Store

Written by the company

Easy Number Plates, an industry leader in replacement 3D gel & 4D number plates. We offer the largest selection of exclusive number plates. we are the number 1 choice for bespoke number plates.


Contact info

3.6

Average

TrustScore 3.5 out of 5

485 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 90% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Easy to order and good price had used…

Easy to order and good price had used before and will again

May 17, 2024
Unprompted review
Easy Number Plates logo

Reply from Easy Number Plates

Hi,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear you had a great experience with us, and we truly appreciate you taking the time to share your feedback. It’s always our goal to provide the best service possible, and we’re so glad we met your expectations.

If you need anything else in the future, don’t hesitate to reach out. Thanks again for choosing us!

Best regards,
Easy Number Plates

Rated 5 out of 5 stars

Great service and great quality plates

Great service and great quality plates, I will definitely use them again and recommend them to others! Thank you.

May 13, 2024
Unprompted review
Easy Number Plates logo

Reply from Easy Number Plates

Hi,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear you had a great experience with us, and we truly appreciate you taking the time to share your feedback. It’s always our goal to provide the best service possible, and we’re so glad we met your expectations.

If you need anything else in the future, don’t hesitate to reach out. Thanks again for choosing us!

Best regards,
Easy Number Plates

Rated 1 out of 5 stars

Ordered 10th March still haven't…

Ordered 10th March still haven't received my refund that I was promised weeks ago.... blatant thieves taking people's hard earned money and ripping them off

May 10, 2024
Unprompted review
Easy Number Plates logo

Reply from Easy Number Plates

Thank you for your feedback. Sorry you’ve had issues with you order. If you had not received in March you should have contacted us then not 2 months after as we would assume it’s delivered. Please email info@easynumberplates.com so we can resolve this for you.

Rated 4 out of 5 stars

I was somewhat confused with the…

I was somewhat confused with the process having never bought car number plates online before. They kindly agreed to hold my original order while I sorted the paperwork out. Can't comment on the finished product yet as I have not received it. I will update my review accordingly

May 2, 2024
Unprompted review
Easy Number Plates logo

Reply from Easy Number Plates

Hi,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear you had a great experience with us, and we truly appreciate you taking the time to share your feedback. It’s always our goal to provide the best service possible, and we’re so glad we met your expectations.

If you need anything else in the future, don’t hesitate to reach out. Thanks again for choosing us!

Best regards,
Easy Number Plates

Rated 1 out of 5 stars

Wrong plate arrived after 8 days, no contact at all

Wrong plate arrived after 8 days, 0 contact at all, from receipt to confirmation of details, no response on support email after a month.

April 1, 2024
Unprompted review
Easy Number Plates logo

Reply from Easy Number Plates

Hi,

We’re truly sorry to hear about your experience, and we deeply apologise for any inconvenience caused. This is certainly not the standard of service we strive to provide, and we fully understand your frustration.

We take all feedback seriously and would like to resolve this matter as quickly as possible. Please get in touch with us at info@easynumberplates.com with your order details, and we will work to make things right.

Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your patience as we work to improve.

Kind regards,
Easy Number Plates

Rated 1 out of 5 stars

Shambles do not trust

Shambles

Ordered 21st April nit even had order confirmation total silence

I made contact 29th and was told 48 hours plates would be with me

Today 4 days later I have asked for another update and the response was how cam we help you 🤣

Customer does not does not exist

Poor company

Poor communication

Poor turn around

Over all a shambles

Missed my sons birthday he now has a car he can't drive as I changed the plates ready for his new one arriving

Disappointed is an under statement 😕

Update

I spoke to Ahmed

Who informed me he would try to get the plates posted today

And would look to give a part refund

I Said it will be a full refund as you have not forfilled the terms of the order

I then asked if you do refund I dint want to have to wait days for my money Ahmed told me he can refund instantly and I would not have to wait

Next thing a refund email lines to me and guess what I have to wait 7 business days with the bank holiday that will be at least 15 days from now

I recorded the conversation and I'm happy to share this man lieing to a distressed customer

Shamefull business

Unless staff

Do not trust you have been warned

Companies house UK 🇬🇧

Accounts overdue

Next accounts made up to 30 June 2023
due by 31 March 2024

Last accounts made up to 30 June 2022

April 26, 2024
Unprompted review
Easy Number Plates logo

Reply from Easy Number Plates

Hi,

We’re truly sorry to hear about your experience, and we deeply apologise for any inconvenience caused. This is certainly not the standard of service we strive to provide, and we fully understand your frustration.

We take all feedback seriously and would like to resolve this matter as quickly as possible. Please get in touch with us at info@easynumberplates.com with your order details, and we will work to make things right.

Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your patience as we work to improve.

Kind regards,
Easy Number Plates

Rated 1 out of 5 stars

Private plates for wife's 40th

Daughter orderd number plates for wife's 40th. She orderd them a week before her birthday and it's taken a week and half for them to get here. My daughter even payed for fast delivery. The plates arrived way after her birthday and they are not even to the spec we order we wanted 3d plates and these are in 2d. Daughter now raising case to PayPal. We have tried calling and emailing regarding the plates and get no reply. Very poor service not recommended

My daughter has emailed back this company several times and now raised PayPal dispute they are now advising that we did not order what we asked for even though when we put through what we got it would of cost a lot less. Shower of crooks avoid! And they have not tried contacting me

May 1, 2024
Unprompted review
Easy Number Plates logo

Reply from Easy Number Plates

Hi Andrew

Thank you for your feedback. I can see our team has tried numerous times to contact you but we have had no response from your self. You can email us any concerns to info@easynumberplates.com.

We have already shared the order you placed. You did not order gel plates but ordered standard plates which is what we sent.

Easy Number Plates

Rated 1 out of 5 stars

This company is a complete sham!

This company is a complete sham. I cancelled my order and even after promising to refund my money multiple times they have not. Do not part with your hard earned money to this unethical and unprofessional and I use the term loosely…”company”.

April 26, 2024
Unprompted review
Easy Number Plates logo

Reply from Easy Number Plates

Hi Mr Beck

Thank you for your feedback. Sorry to hear you had issues with your order. Once we issue a refund it would reach you within the given time scale. If this still is not the case please email us info@easynumberplates.com.

Easy Number Plate

Rated 1 out of 5 stars

TOTAL SCAM ARTIST - READ ALL THE REVIEWS!!!

TOTAL SCAM! DO NOT SEND THEM YOUR DETAILS! DO NOT BELIEVE THE "GOOD" REVIEWS. THEY WILL NOT REPLY, THEY WILL GHOST YOU AND THEY WILL TRY AND RIP YOU OFF. I DID NOT HEED THE WARNINGS!!!!!!!!!!!!!!!

March 8, 2024
Unprompted review
Easy Number Plates logo

Reply from Easy Number Plates

We're sorry to hear that your recent purchase wasnt up to your expectations. We take all feedback seriously, and we appreciate your honest feedback. We apologize for any inconvenience or frustration you may have experienced. We would like to address your specific concerns and make things right. Please get in touch via email info@easynumberplates.com.

Kind regards
Easy Number Plates.

Rated 1 out of 5 stars

Ordered plates over a month ago now

Ordered plates over a month ago now. After many emails of being ignored I finally got through to them and was told my plates would arrive within a day or 2 …. they still didn’t arrive. This happened again 3/4 times. Last Wednesday then they cancelled the ordered & was told would be refunded 2-3 days. Week later & still no refund. As usual tried emailing numerous times & not getting a response.

April 3, 2024
Unprompted review
Easy Number Plates logo

Reply from Easy Number Plates

We're sorry to hear that your recent purchase wasnt up to your expectations. We take all feedback seriously, and we appreciate your honest feedback. We apologize for any inconvenience or frustration you may have experienced. We would like to address your specific concerns and make things right. Please get in touch via email info@easynumberplates.com.

Kind regards
Easy Number Plates.

Rated 1 out of 5 stars

Don’t bother!

Ordered plates, never recieved any confirmation or dispatch notice.
Sent my documents, got a reply to say they had been received.
The plates arrived fast and the actual gel on them is lovely.
But one plate has a very obvious mark on it and the other plate hasn’t even been cut straight. The edge is all rough and jagged.
I informed them, they said will speak to the workshop and just like everyone else.
No reply since after numerous attempts to contact.
Order number : 000000157
Only know this because luckily I screen shotted the confirmation when I placed the order.
Terrible service don’t know why my plates even left the building in that state!
1 week later still sitting in the envelope unable to use and being ignored!

March 27, 2024
Unprompted review
Easy Number Plates logo

Reply from Easy Number Plates

Hi

Thank you for your review. sorry to hear you faced issues with your order. Please get in contact via email info@easynumberplates.com to discuss any issues.

Easy Number Plates

Rated 1 out of 5 stars

Avoid these incompetent scammers!

Placed an order 4 weeks ago and paid for next day delivery. Sent requested docs within 20 minutes of order and received confirmation that my docs were received. I then got an email to say my plates were on hold until docs received.

9 working days later my plates arrived. THEY WERE WRONG!! I emailed them to say they weren't correct and they told me they would check my order confirmation and get back to me. 2 working days later I chased them. No reply. 2 working days later I chased them again and they said my replacement plates would be delivered by Parcel Force by the Tuesday (2 WD later). It is now Friday, I still have no received my plates, emailed twice since and no reply.

Now claiming for a refund through payment method. Looks like I'm not the only one!

March 29, 2024
Unprompted review
Easy Number Plates logo

Reply from Easy Number Plates

Hi

Thank you for your review. sorry to hear you faced issues with your order. Please get in contact via email info@easynumberplates.com to discuss any issues.

Easy Number Plates

Rated 5 out of 5 stars

Great company

Great company. Easy dealing and quick delivery

March 27, 2024
Unprompted review
Easy Number Plates logo

Reply from Easy Number Plates

Hi,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear you had a great experience with us, and we truly appreciate you taking the time to share your feedback. It’s always our goal to provide the best service possible, and we’re so glad we met your expectations.

If you need anything else in the future, don’t hesitate to reach out. Thanks again for choosing us!

Best regards,
Easy Number Plates

Rated 1 out of 5 stars

Dreadful experience. Do not use!

Dreadful experience - do not use.
I ordered 4 plates on a Sunday and paid for express delivery 2-3 days. Never got an order confirmation. On Wednesday I asked what was going on as nothing heard it received. Got told Thursday. Never got delivery info or order confirmation. Order didn’t turn up so a week later I disputed with PayPal. I got a refund excluding £2 (an idea why). I had emailed 4 or 5 times and when I started to become a demanding customer (cos getting no reply) they just stopped communicating altogether. Btw the phone number has a recorded message saying they are not answering it. Really really poor service.

Order number is 000000142. Interesting you will respond now but not to my emails. Please do post on here the reason why my emails were not answered and my order was never fulfilled once you have investigated.

March 26, 2024
Unprompted review
Easy Number Plates logo

Reply from Easy Number Plates

I'm sorry to hear about your experience. We deeply apologize for the inconvenience and frustration caused. Please know that this is not the standard of service we strive to provide. We will investigate this matter internally and take necessary actions to ensure it doesn't happen again. We don’t take any deductions from refunds. If you could provide more details such as your order number, we'd like to address this issue promptly and make things right for you. Thank you for bringing this to our attention.

Rated 1 out of 5 stars

Ordered my lovely set of gel plates…

Ordered my lovely set of gel plates which are stunning!
However slight problem with my slogan,
I have had to email a few times And seemed to be fobbed off, And my last email nobody has bothered getting back to me OR bothered to solve my problem with my slogan. Will be looking elsewhere

March 11, 2024
Unprompted review
Easy Number Plates logo

Reply from Easy Number Plates

I'm sorry to hear about your experience. We deeply apologize for the inconvenience and frustration caused. Please know that this is not the standard of service we strive to provide. We will investigate this matter internally and take necessary actions to ensure it doesn't happen again. If you could provide more details such as your order number, we'd like to address this issue promptly and make things right for you. Thank you for bringing this to our attention.

Rated 1 out of 5 stars

Terrible service it took them an entire…

Terrible service it took them an entire week to inform me that they don’t have the plates in stock. My calls and texts went unanswered. Avoid!

March 21, 2024
Unprompted review
Easy Number Plates logo

Reply from Easy Number Plates

I'm sorry to hear about your experience. We deeply apologize for the inconvenience and frustration caused. Please know that this is not the standard of service we strive to provide. We will investigate this matter internally and take necessary actions to ensure it doesn't happen again. If you could provide more details such as your order number, we'd like to address this issue promptly and make things right for you. Thank you for bringing this to our attention.

Rated 1 out of 5 stars

What an absolute joke of a company

What an absolute joke of a company. I ordered and sent the required ID 3 weeks ago and they have not arrived. 4 times they told me they had been sent and nothing and each time you contact there’s no reply. They have stated they have sent a full refund which is poor. I needed the plates that I ordered and you can’t speak to anyone or even get a response. Appalling

March 14, 2024
Unprompted review
Easy Number Plates logo

Reply from Easy Number Plates

We're sorry to hear about your disappointing experience, and we truly value your feedback. Our team strives to provide exceptional service, and we regret that we fell short of your expectations on this occasion.

We take all feedback seriously as it helps us improve our services. If you could provide more details about your experience, such as the date of your visit and any specific issues you encountered, we would greatly appreciate it. This will allow us to investigate the matter further and take necessary steps to address any shortcomings.

Customer satisfaction is our top priority, and we hope to have the opportunity to make things right for you. Please feel free to reach out to us directly so we can discuss your concerns in more detail and work towards a resolution.

Thank you for bringing this matter to our attention, and we look forward to the opportunity to serve you better in the future.

Rated 1 out of 5 stars

I posted a previous review about how…

I posted a previous review about how excited I was to received my number plates. I take it all back.

I placed my order and sent my documents straight away. These were received, approved and apparently my order went into production. I paid for 2-3 day delivery.

3 days came and went. No number plates. I contacted them and was told they weren’t in stock so I’d have them Saturday.

Saturday came and went. No number plates. So I waited until Monday where I then received an email to say my order was on hold as I needed to send documents.

I replied straight away and over 48 hours later, I still haven’t received a reply. So I’ve now requested to cancel my order.

I am a patient person but the communication is zero (unless you email and are lucky enough to get a reply) and I needed these plates asap.

I’m so disappointed and I thought this would be a great company but over £80 and 10 days later, I still have no plates and no reply.

March 6, 2024
Unprompted review
Easy Number Plates logo

Reply from Easy Number Plates

We're sorry to hear about your disappointing experience, and we truly value your feedback. Our team strives to provide exceptional service, and we regret that we fell short of your expectations on this occasion.

We take all feedback seriously as it helps us improve our services. If you could provide more details about your experience, such as the date of your visit and any specific issues you encountered, we would greatly appreciate it. This will allow us to investigate the matter further and take necessary steps to address any shortcomings.

Customer satisfaction is our top priority, and we hope to have the opportunity to make things right for you. Please feel free to reach out to us directly so we can discuss your concerns in more detail and work towards a resolution.

Thank you for bringing this matter to our attention, and we look forward to the opportunity to serve you better in the future.

Rated 5 out of 5 stars

The Best Company for Number Plates

The Best Company for Number Plates. Highly Recommended.

March 4, 2024
Unprompted review
Easy Number Plates logo

Reply from Easy Number Plates

Thank you so much for taking the time to leave such a positive review! We're thrilled to hear that you had a great experience with Easy Number Plates.

At Easy Number Plates, we strive to provide excellent service and products, and it's always rewarding to know that our efforts are appreciated by our valued customers like yourself.

Your kind words serve as motivation for our team to continue delivering exceptional service. We're delighted that you enjoyed your time with us, and we look forward to welcoming you back again soon.

If you ever have any further feedback or suggestions, please don't hesitate to reach out. We're always here to listen and improve wherever we can.

Thanks again for your support, and we can't wait to see you again at Easy Number Plates!

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look