Elastikaleader.gr Reviews 

432
•
TrustScore 4 out of 5

4.1

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 62 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers frequently praise the fast and reliable shipping, noting that packages consistently arrive right on time and in wonderful condition. People also love the great pricing, helpful customer support, and wide variety of options available online, making the purchasing process very smooth. Many buyers mention that the entire ordering journey is exceptionally straightforward and completely hassle-free. However, some reviewers were not happy with delivery delays and unexpected extra expenses. A few consumers mentioned experiencing notable shipping setbacks, along with frustrating price discrepancies regarding fitting charges at local partner garages.

What people talk about most

Product

People report ambiguous experiences with product, as many consumers praise the quick delivery, great prices,... See more

Delivery service

Clients share positive opinions on delivery service, noting that packages arrive quickly and within the... See more

Quality

Users describe positive interactions with quality, expressing satisfaction with great pricing, fresh tires,... See more

Price

Customers consistently note positive experiences with price, expressing satisfaction with excellent rates,... See more

Order

Customers had ambiguous experiences with order, as many reviewers praised the good prices, easy ordering... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

Everything worked well and swiftly. I did my purchase without any issues. Although I haven't received my package yet, I don't think the business has anything to do with it rather the cargo services. T... See more

Rated 5 out of 5 stars

A fresh tyre (17/26) at special price and free delivery!!!! Excellent as always!!!

Rated 5 out of 5 stars

I wasn't so sure about ordering such an expensive set of tire plus a spare wheel & tire but the tires arrived with in the stated time if delivery tires had an up to date DOT date & the contractor l w... See more


Company details

  1. Tire Shop

About Elastikaleader.gr

Written by the company

Από την ίδρυσή μας το 2016, έχουμε γίνει ένας κορυφαίος παίκτης στην ευρωπαϊκή αγορά διαδικτυακών ελαστικών. Αυτή η επιτυχία βασίζεται στην εμπιστοσύνη πολλών επαγγελματιών και την προτίμηση εκατοντάδων χιλιάδων καταναλωτών. Η φήμη μας στηρίζεται σε τρία θεμέλια: ακρίβεια, αριστεία και ανταγωνιστικές τιμές.

Οι ειδικευμένες ομάδες μας δεσμεύονται να σας προσφέρουν μια εξαιρετική εμπειρία πελάτη, υποστηριζόμενη από αποδοτική λογιστική και βελτιστοποιημένες διαδικασίες, εγγυώνται τη μέγιστη ικανοποίηση σε κάθε αγορά.

Η δέσμευσή μας; Να σας προσφέρουμε τις καλύτερες τιμές της αγοράς διαρκώς. Για τις ανάγκες σας σε ελαστικά, επιλέξτε την αριστεία και την αξιοπιστία επιλέγοντας την εταιρεία μας.

Contact info

4.1

Great

TrustScore 4 out of 5

432 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.1

All reviews

(432)

84 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

I bought four aluminum rims from this…

I bought four aluminum rims from this site. I paid by credit card and I received an order confirmation by email. After 5 days i received an e-mail informing me that the rims were not available. The result is that it was just a waste of time trying to buy from this site, my project has delayed, and so far six days after my order my money have not be returned and I cannot continue with my next purchase. If the rims I ordered turned out to be unavailable, then any other one I would choose could be also unavailable. And when I was informed by email that the rims were not available, they did not inform me what other options were actually available in their stock.

September 14, 2026
Unprompted review
Elastikaleader.gr logo

Reply from Elastikaleader.gr

We are sorry to read about this experience. We understand how frustrating it is to receive a cancellation notice several days after ordering, especially when your project is delayed and the refund is still pending.

If you have not already done so, please open a ticket with our service après-vente via your customer account so our team can check the status of your refund and review which alternatives may currently be available. Your remarks about stock visibility and the lack of replacement options are also very useful and will be taken into account to improve our service.

Rated 3 out of 5 stars

I ordered tires for my motorcycle.

I ordered tires for my motorcycle.
One of them was three years old.
I should have been informed.
The delivery time was within the expected limits.

February 18, 2026
Elastikaleader.gr logo

Reply from Elastikaleader.gr

Thank you for your feedback, and we are sorry for your disappointment regarding the age of the motorcycle tire.

As a rule, if a tire is older than 36 months or marked DEMO, this should be indicated on our website. If this was not specified, it may indicate an error and our service après-vente can verify it and provide an appropriate solution. If the tire is under 36 months old, this information is not normally displayed, in line with the strictest applicable regulations.

Since your delivery arrived within the expected timeframe, we are glad that this part of your experience went as expected. For the issue concerning the tire, please open a ticket with our service après-vente so that your claim can be reviewed carefully.

Rated 1 out of 5 stars

Advertised fitting price was not honoured

Advertised fitting price was not honoured

I ordered four tyres from ElastikaLeader and selected one of the fitting centres listed on their own website. The fitting price displayed by ElastikaLeader for this centre was €5 per tyre, so €20 for four tyres.

After the tyres were delivered and fitted, the garage charged €40 — €10 per tyre.

I contacted ElastikaLeader because the price shown on their website was clearly different from what their listed partner actually charged. Their response was simply that the fitting centre is an independent business and that I should deal with the garage directly.

That completely misses the point. I selected this fitting centre based on the price ElastikaLeader themselves displayed to customers on their platform. If one of their partners does not respect or update the advertised price, that is something ElastikaLeader should resolve with their partner, not pass on to the customer after the service has already been completed.

Advertised: €20. Charged: €40. ElastikaLeader refused to take responsibility for the information displayed on their own website.

Very misleading experience.

August 26, 2026
Unprompted review
Elastikaleader.gr logo

Reply from Elastikaleader.gr

We are sorry to read about this experience and understand your frustration.

Our partner fitting centres are responsible for keeping their pricing information up to date on their profile, but a difference between the price displayed on our website and the price actually charged is clearly something that should be reviewed.

As you have already contacted our team, your case will be prioritized internally so the pricing shown for this fitting centre can be checked with the partner concerned. Your feedback is valuable and helps us improve the reliability of the information displayed on our platform.

Rated 3 out of 5 stars

Dot 03/2024 must be told.

Dot 03/2024 must be told.

July 29, 2026
Elastikaleader.gr logo

Reply from Elastikaleader.gr

A DOT 03/2024 tire is under 36 months old, so this information is not normally specified on the product page. We indicate the DOT when a tire is over 36 months old, in line with the applicable standards, and properly stored tires keep their qualities for many years.

If the product received seems different from what was presented, please open a ticket with our after-sales service so your case can be checked carefully.

Rated 5 out of 5 stars

BMW i3 rims

Tried really hard to find rims for my BMW i3 locally, but it turned out to be almost impossible. That's when I came across this site. Everything went smoothly from start to finish. They had plenty of options, the delivery was on time, and the whole process was hassle-free. I also really liked that they partner with local tire shops for installation, which made everything even more convenient. Overall, a great experience and I'd definitely recommend them.

June 22, 2026

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look