While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 4 out of 5 stars

Some fresh ingredients ropey, but good customer service crediting £5 to account. Definitely felt like a treat rather than something I'd manage regularly - a lot of pans and instructions, and some shor... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Received everything (even down to salt, garlic, etc) to make some amazingly tasty Korean vegan options. Exceptional feast box, with stunning fresh veg and vast mixture of ingredients to prepare so... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Took a long time to decide whether to opt for Feastbox over other recipe boxes and I’m really glad we chose Feastbox! As an enthusiastic home cook, I wasn’t sure if the dishes would be good value comp... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

The recipes are mostly really good,comes in nice packaging.However,sometimes they sent loose items,like tomatoes,chillis,bay leaves.its better if they are in a plastic bag,tomatoes gets crushed easi... See more

Company replied

Company details

  1. Meal Delivery
  2. Grocery Delivery Service

About FeastBox

Written by the company

FeastBox connects us to the places we dream of visiting and the experiences we love to reminisce about. Impress yourself with recipes that embraces local ingredients and appreciates the culinary treasures of different places and traditions. No matter how exotic a dish might sound or how unfamiliar an ingredient may be, we make it incredibly easy to recreate with our recipe guides - you can make it taste as good as it should.

How does FeastBox work?

It’s so simple!

1. You choose your favourite tasty dishes from our always-changing selection, specifying how many people you’re cooking for and how many recipes you want. 2. Then sign up to a commitment-free subscription. *it only takes a single click to skip any of your upcoming boxes. You’re also free to pause or cancel your subscription at any time. 3. We’ll deliver your first order on your chosen date, containing all the pre-measured ingredients and spices needed to cook along with our recipe cards.

What happens next is up to you.


Contact info

4.0

Great

TrustScore 4 out of 5

553 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

A revelation

Latest delivery from Feastbox was a hit. (Two out of three recipes cooked so far.) The Spiced Chicken and Dried Lime Pilau burst with colour and flavour, one of the best I've had, and something I can recreate 'in my own time'. The Kachin Chicken Curry introduced me to a fantastic new technique for cooking chicken, one which I would not have attempted otherwise. Steamed with a spices, oil, and a little water. A revelation. This is what makes Feastbox worthwhile.

November 8, 2021
Unprompted review
FeastBox logo

Reply from FeastBox

Hi Richard, our staff always enjoys reading reviews such as the one you left us! It lets us know we are making customers happy and doing something right! Please let us know if there is anything else you need.

Best Wishes,

The Feast Box Team

Rated 3 out of 5 stars

Mitigated with big issues on 2 boxes out of 7...

I am leaving a review about a global experience made of 7 boxes. When most have been as announced with good portion sizes, two have been disastrous. First point, the recipe cards do not give clear quantities to reproduce some simple dishes yourself (when not missing). You have to write them down as '1 sachet' or '1 pod' isn't much help. Nice trick so you would reorder what you enjoyed. Second one is the Price per Person. When at the exact same time, local restaurants offer discounts, you end up paying less to have your fish Moqueca ready made. Without missing ingredients, leading to the third point. My first disastrous experience was when I received duck breast frozen when reaching its Use by Date nearly 4 months before, probably unsold by then, and almost thawed at reception with the new label peeled off. Totally unacceptable at £9 per head. Costing about £4 for 2 from local supermarkets... Some green veg was also closer to yellowish. Received a £15 discount. Did not order for a while, received email links which were not working, so had to contact customer service to get the announced discount. The next two were fine with freebies. So I ordered the Japanese Feast, £55 altogether, for a wedding anniversary, feeling confident. No less than 6 missing ingredients including the star one of two recipes! Two missing shiitake punnets, the single carrot, half of aubergines, some mirin, cournflour... And again, the cabbage had already lived its best life. All in all the protein represented about 20 prawns and 300g of chicken for the katsu in a box supposed to feed 4-6 people. Received a baby plum tomato punnet which had nothing to do here, shiitake probably on shortage, as was the same for HelloFresh, which had at least the decency to send other mushrooms instead. Difficult to prepare Shiitake / Veg Gyoza and Okonomyaki without them... The other veg to include were the dying cabbage and the (missing) carrot. Been told over the phone I would definitely be 'compensated' after sending pictures. Turned out to be another £15 off NEXT BOX. When you have to go back to the supermarket, pay for replacement / fresher ingredients, it is a double punishment as you have to order again after a really poor experience to get something back of it. Hopefully I will not receive the typical answer 'Issue has been sorted out to your satisfaction now' as obviously not the case. But well, am not ready to sit on the £15 after such an experience, so will order again at least once. Considering the £15 compensation will be considered by the system as a discount, cannot be combined with actual promotional discount on next box... Final minor issue, have still no idea how to redeem rewards, 830 points so far... Wait and see...

November 5, 2021
Unprompted review
FeastBox logo

Reply from FeastBox

Hello Vanessa,

Thank you for taking the time to leave us your feedback. Our sincere apologies again for the issues with your orders.

We have been talking to the team at the warehouse about improving our packing process and quality checks, and we are now looking to add extra box checks on every order before dispatching from our warehouse.

We have taken note of your feedback on ingredient quantities on the recipe cards. We do record every error and great idea from our customers. Please be assured we are making changes as we continue to grow.

I understand a member of our team has been in touch with you to organise your next delivery discount and we hope you enjoy your feast box.

We sincerely apologise again that you have experienced poor service, and thank you again for your time spent on this matter. Please do let us know if you have any further concerns or feedback at contactus@feastbox.com. Our team will be happy to help.

Best regards,

Feast Box Team

Rated 1 out of 5 stars

Absolute shocker of a service

Absolute shocker of a service.
1st box was ok, one of the items sent was past it's best before date (but had had a sticker put over it with a new date to cover it up!) and another recipe had a substitution that rendered it fairly bland but tried again anyway.
2nd box was a bit of a disaster: Got charged double by mistake and it took a month, several lengthy calls and countless emails and false promises of call back to get refunded which is inexcusable.
There was a missing recipe card (not so much of a problem and sorted quickly) but there were missing ingredients for which quantities were not shown in the recipe so we had to guess it possibly unsuccessfully as recipe was pretty gross. Was refunded for missing ingredients only by credit note rather than refund which basically counts for nothing as have obviously cancelled subscription. Added to that we just found lots of issues with the recipe cards, some weren't clear if values were for 2 or 4 person at certain steps and others seemed to add way too much water so the cooking times went out of the window trying to boil it off.
Pretty gutted as the recipes look amazing and so unusual and exciting. We've been using home recipe boxes for the past 18 months and I never had anything like such an awful service as we had from Feastbox. It made it such a painful process, the opposite of the convenience they are supposed to represent. We would have been totally happy to pay the premium for these recipes had they been reliable. Completely disappointed.

November 3, 2021
Unprompted review
FeastBox logo

Reply from FeastBox

Hello Polly,

Thank you for taking the time to leave us your feedback.

I have forwarded your concerns to our warehouse and relevant teams. Please be assured that we are taking your feedback seriously and we are taking action.

We sincerely apologise for the multiple issues with your orders. It really is not common for this to happen. I see that we have resolved your order issues as quickly as possible, and apologise again for the delay with your refund.

We understand there is room for improvement with our quality checks and packing. We have been talking to the team at the warehouse about improving this process, and we are now looking to add extra box checks on every order before dispatching from our warehouse.

We are also listening to our customer's feedback on recipe cards, numbered ingredient bags, and many other great ideas. We are continually developing and getting better as we grow.

We sincerely apologise again that you have experienced poor service. Please be assured that this remains a small percentage of our orders.

Thank you again for your time spent on this matter. Please do let us know if you have any further concerns or feedback at contactus@feastbox.com. Our team will be happy to help.

Best regards,

Feast Box Team

Rated 1 out of 5 stars

not as good as it looks very…

not as good as it looks very disappointed arrived open in a soggy box only used half the contents. Pork was only fit for dog,as smelt off when opened. Veg was on last legs. Duck was the only good thing, your cooking time guideline is way out. I worked in a Chinese takeaway. wish I had spent money on one to be honest. Probably would have been better and no cooking hassle. Wouldn’t recommend.

October 21, 2021
Unprompted review
FeastBox logo

Reply from FeastBox

Hi Stephen,

Thank you for taking the time to leave us this feedback. Customer satisfaction is at the heart of what we do and we are disappointed when we get it wrong.

I cannot track your account details to check if you have been in touch with our customer service team. I am confident you have already done so; however, I would appreciate it if you can email us at contactus@feastbox.co.uk. I want to make sure that you have been in touch and we have resolved this to your satisfaction.

Best Wishes,

The Feast Box Team

Rated 5 out of 5 stars

The Gazan prawn and tomato stew was…

The Gazan prawn and tomato stew was delicious. Generous and tasty fresh ingredients.

October 21, 2021
Unprompted review
FeastBox logo

Reply from FeastBox

Hello Laura,

Wow! Thank you so much for the feedback! It sounds like you are cooking up a storm in the kitchen. We appreciate your business and hope to see you again soon!

Best Wishes,

The Feast Box Team

Rated 5 out of 5 stars

What an adventure

I am absolutely amazed by Feast box. Recipe steps were easy to follow through and the result was incredible! Super excited to know that I will be cooking delicious meals every week!

October 19, 2021
Unprompted review
FeastBox logo

Reply from FeastBox

Hi Santiago,

We appreciate the fantastic review and are so pleased that you are enjoying your recipes. If you have any further needs or questions, please reach out!

Best Wishes,

The Feast Box Team

Rated 5 out of 5 stars

A fantastic experience

A fantastic experience. The ordering process was simple with an amazing range of dishes to cook. The cooking instructions were simple and the quality of food exceptional.

The family were amazed at the dishes and want to know when we'll be ordering next!

October 18, 2021
Unprompted review
FeastBox logo

Reply from FeastBox

Hello Mark,

We appreciate the fantastic review and that the dishes were great for all of the family. If you have any further needs or questions, please reach out!

Best wishes.
Kind regards,
The Red Rickshaw Team.

Rated 5 out of 5 stars

Two good meals for 2

The Feast boxes are great fun and we throughly enjoyed both meals. We shall be back for more

October 13, 2021
Unprompted review
FeastBox logo

Reply from FeastBox

Hi Ian,

We are so grateful for your 5-star review. Thanks for sharing your rating with us and the community!

Best wishes.
Kind regards,
The Feast Box Team.

Rated 4 out of 5 stars

Good Quality

Definitely better quality than some of the other kits out there, but they are more challenging to cook. I find the menu very limited. I would order more regularly if they added to option to upgrade from chicken thigh to chicken breast. Shame my first box came with missing ingredients but they did refund me.

October 11, 2021
Unprompted review
FeastBox logo

Reply from FeastBox

Hi Alemi,

Thank you for sharing your valuable feedback. Customer experience and insight are so important to us as we continually strive to improve our service. We have passed on your feedback so that our team can use it to improve.

If you ever have any further feedback or questions, please do not hesitate to contact us.

Best Wishes,

The Feast Box Team

Rated 4 out of 5 stars

Could do with a bigger vegetarian/vegan…

Could do with a bigger vegetarian/vegan range, but I've still found at least 4 good recipes every time I've used Feast Box.
A great way to try new foods and different approaches.

October 3, 2021
Unprompted review
FeastBox logo

Reply from FeastBox

Hi Mike,

Thank you for taking the time to leave us such a valuable review.

We are so pleased you are enjoying the recipes with Feast Box!

Thank you for your feedback suggesting having a wider variety of vegan and vegetarian recipes to the rest of the team.

Best Wishes

The Feast Box Team




Rated 5 out of 5 stars

excellent recipes

excellent recipes, recipes cards/guides, fantastic ethical meats/foods/etc... i didnt want to an subscriptions and they were fine....i will be back soon

October 2, 2021
Unprompted review
FeastBox logo

Reply from FeastBox

Hi Iain,

Thank you for taking the time to leave such a great a 5* review!

We are so happy that you have been enjoying your recipes and look forward to you receiving your next Feast Box!

Best Wishes

The Feast Box Team

Rated 5 out of 5 stars

Fantastic customer service and the…

Fantastic customer service and the recipes and food quality are great. Much more interesting than other meal kit services available on the market.

September 24, 2021
Unprompted review
FeastBox logo

Reply from FeastBox

Hi Rebecca

Thank you so much for taking the time to share your experience with Feast Box. We take pride in knowing our customers are happy with the service we provide and are so pleased that you are enjoying the recipes that you have received and that you think the quality is great.

It really means a lot to us to get this feedback!

Look forward to helping you in the future.

Kind Regards
The Feast Box Team

Rated 4 out of 5 stars

Spicy russians dumplings

The Russian lamb dumplings were excellent and the amount was enough for another meal! The cucumber salad had a bit too much onion in it for my taste but overall another great Feast which helps me develop my food skills and repertoire.

September 20, 2021
Unprompted review
FeastBox logo

Reply from FeastBox

Hi Paul

Thank you for letting us know how you felt about the recipes that you received in your Feast Box.

It is nice to hear that you could enjoy the Russian Lamb dumplings more than once and with regards to the cucumber salad I am sorry that the onions were a bit overpowering but hopefully, you still enjoyed it! I will pass on your feedback with regards to the red onions.

We hope you carry on enjoying the Feast Box recipe and please stay in contact and let us know how you feel as all feedback is invaluable to us as a growing company.

Thank you once again.

Kind Regards
The Feast Box Team

Rated 5 out of 5 stars

Lovely food and a great service.

Lovely food delivered ready to cook. We have it once a fortnight. All the cold stuff in an insulated bag. Very fresh vegetables, herbs, fruit. Quite involved recipes but very clear. I let my teenage son do the carnivore recipe and I make the vegan. £25-35 per box and it makes loads of food.
Little extras too - beauty products, wine, soft drinks.. A great service.

September 16, 2021
Unprompted review
FeastBox logo

Reply from FeastBox

Hi Jake,

Thanks for the 5* review!

We are thrilled to hear that you and your son are enjoying cooking the recipes!

All the best

The Feast Box team

Rated 4 out of 5 stars

Great when it goes to plan

Firstly, this is a great concept. Its fairly affordable, a great way of cooking fresh food without waste and/or several supermarket trips for missing ingredients and there is a great selection of food, so avoids falling into cooking or ordering the same things each week. One of the best dishes was somehting I hadn't edited in the menu choice.

Only downside is when things do go wrong, it takes an age to sort. I had one box that was damaged in transit, which I knew about from DPD ages before feastbox did, I contacted them and was told another would be sent. it wasn't. On another occasion, a warehouse issue meant that the boxes weren't dispatched. Again I noticed first as my normal DPD notifcation didn't come. It was then a farce of the issue is being resolved, a new box is coming tomorrow, oh no, it isn't after all. Also, the website on occasions doesn't work, so you can't see or alter menu choices and the rewards page still doesn't work.

Overall I would recommend. However, always have a backup in case there are problems.

September 15, 2021
Unprompted review
FeastBox logo

Reply from FeastBox

Hello Ian,

We are so grateful for your review.

Thanks for sharing your rating with us and the community! We appreciate you sharing your experience and have noted the issues that you faced. We are sure that we can make it even better next time! Please get in touch with us here: hello@redrickshaw.com, if you require further assistance.

Best wishes.
Kind regards,
The Red Rickshaw team.

Rated 1 out of 5 stars

Bloody Pancakes

Pancakes were sodden in duck blood. Why you would pack raw meat and pancakes together I have no idea. Duck was extremely tough and cooking time was incorrect (unless you like raw duck). Customer support did not offer a refund for this horrible experience, despite me explaining how it was supposed to be for my birthday dinner, which was consequently ruined. AVOID AT ALL COSTS

September 13, 2021
Unprompted review
FeastBox logo

Reply from FeastBox

Hello Lex,

Thank you for taking the time to leave us your feedback.

Our sincere apologies for the condition of your pancakes delivered. Our policy is to pack such items separately, and we are sorry that we have missed this.

We apologise for any confusion with your refund. We are unfortunately unable to refund orders purchased using vouchers from a third party. However, I'm pleased to see that our customer service team have now resolved this issue to your satisfaction.

We always aim to deliver a great experience, and we are genuinely disappointed when we don’t meet expectations.

Thanks again for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback to make us better and to ensure this doesn’t happen again. Please do not hesitate to contact us at contactus@feastbox.co.uk if you have any further questions or concerns.

Kind regards,

Feast Box Team

Rated 5 out of 5 stars

Great food

Great food and generally a company with good communication. Pick your preferred recipes online and then amaze your friends with delicious food from various parts of the world.

September 11, 2021
Unprompted review
FeastBox logo

Reply from FeastBox

Dear EEL,

Thank you for sharing your experience with us here at Red Rickshaw!

We put customer experience and satisfaction is our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. If there’s anything else you need, please contact us at hello@redrickshaw.com.

Best wishes.
Kind regards,
The Red Rickshaw team.

Rated 5 out of 5 stars

Good all round!

Everything was delivered in good condition, fresh, no problems. The meals were delicious, every recipe felt unique even if they had similar ingredients, it all tasted different from the last one.

September 7, 2021
Unprompted review
FeastBox logo

Reply from FeastBox

Hi Sarah,

Thank you for your feedback.

This is great to hear! We are happy that the ingredients were fresh and that you enjoyed the recipes.

Please do not hesitate to let us know if you require any assistance, or if you have any other feedback.

Best wishes.

Kind regards,
The Red Rickshaw team.

Rated 5 out of 5 stars

Lovely meal

Lovely meal. Clear instructions. Good to use variety of ingredients

September 7, 2021
Unprompted review
FeastBox logo

Reply from FeastBox

Hi Agn,

Thankyou for you 5* review.

We are pleased that you found the instructions easy to follow ad that you enjoyed your meal. However, if you require any assistance or you have other feedback, please do not hesitate to let us know.

Best wishes.

Kind regards,
The Red Rickshaw team.

Rated 1 out of 5 stars

2 out of 4 recipes missing ingredient packs

Ordered our first box recently.
2 meals were fairly nice, 1 had no “brown bag” at all, another had half the ingredients missing.

Contacted customer services after the first failed recipe and received a discount off our next box, after the second it wasn’t worth my time contacting them to be offered a discount on another box I’ll never order.

If I order a TV and it arrives and is not fit for purpose, I don’t expect to be told I’ll be given a discount on the the next one I order.

September 6, 2021
Unprompted review
FeastBox logo

Reply from FeastBox

Hi Dan,

Thank you for taking the time to leave us your feedback.

Please accept our sincere apologies for the missing brown bag and missing ingredients from your orders, this is disappointing

We always aim to deliver a great experience, and we are disappointed when we don’t meet these standards.

We will use your feedback to improve and prevent this from happening again in other orders.

Please do not hesitate to contact us at contactus@feastbox.co.uk if you have any further questions or concerns.

Best Wishes

The Feast Box Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look