Har trukket penge to gange
Har trukket penge to gange, men jeg har ikke modtaget varen
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
Har trukket penge to gange, men jeg har ikke modtaget varen
Ingen stjerner herfra.
Har betalt for en varer men har ikke modtaget nogen ordermail eller vare.
Jeg er trukket 249 på min konto,har ikke modtaget en vare ? Hvor bliver den af
29
Bestilte 1 army jakke str 2xl sat ned til 649 kr. Men ved bekræftelse stod der også at jeg have bestilt en i str small til 389 kr. Det havde jeg absolut ikke og ved gentagne mails fik jeg at vide at varer med nedsat pris ikke tages retur. Modtag så jakkerne i str 3xl og i medium sgu ikke iorden. De har annonceret på Facebook under navnet Astelia brug dem ikke ren svindel.
Jeg bestilte en sweater 6/12-22. Pengene blev trukket. Ingen meddelelse om fragt og jeg har ikke modtaget varen.
Svindel og humbug
Købte en cardigan XXL, der på ingen måde lignede billederne, ligesom den var alt for lille. Sendte en mail til den anførte mailadresse med henblik på at returnere den og få mine penge retur. Jeg har endnu ikke modtaget noget svar her 6 dage efter min reklamation
Fik ingen bekræftelse på min bestilling af to sweatre, beløbet blev trukket den 22.12 og den 9. januar modtog jeg så pakken fra HongKong 🫣 kunne slet ikke kende varerne fra billedet, ingen vaskeanvisning eller returneringsmuligheder. En virkelig syntetisk sag.Fup og fiduser, trøjerne er smidt ud. Vil slet ikke arbejde på at få pengene retur, så skal firmaet jo have et kontonummer og hvad sker der så 😏😡
Jeg bestilte to sweatre. De kunne ikke returneres med den begrundelse at de ikke tog tøj retur af hygiejniske grunde, på trods af at den ene pakke slet ikke havde været åbnet.
Virkelig dårlig service. Jeg handler aldrig mere med det er firma. Jeg
Hold jer fra det! Jeg bestilte mine varer, Vintage vinterstøvler og gul løstsiddende jumper, 20/12-22 og modtog dem idag den 6/1-23. Varerne kom fra Kina og har intet med et dansk firma eller dansk design at gøre, som det blev slået op på. (Det burde jeg dog have fanget ift prisen….)
Posen stank af lim. Støvlerne har intet med vinterstøvler at gøre og jumperen er mere orange end gul og minder om en cropbluse med lange ærmer i billig kvalitet. Det er tvivlsomt om der er cashmere i, men der er heller ingen mærker eller vaskeanvisninger.
Varene er totalt forskellige fra billedet. Trøjene er meget korte og mønstret er helt anderledes. Der er nul labels på. Har fået et grøn meget lille trøje, men bestilte en blå. Meget dårlig design, og FUP. Har bedt om retur information.
Jeg havde bestilt to flotte striktrøjer - ud fra billederne en god kvalitet. For det første har leverancen været lang tid undervejs og har rykket nogle gange ( ser ud til det kommer fra Kina). I dag har jeg så fået de to strik, som på ingen måde lever over til det bestilte. En anden kvalitet og størrelse og den lysegule strik er nærmest orange. Desuden ingen mærkater i strik ift størrelse, vaskes visning mm.
Så don’ t gå there.
Svindelfirma
Ingen stjerner fra mig. Bestilte to trøjer. Virkelig tarvelig kvalitet og ingen mærkater i tøjet. De er meget små i str., og jeg vil under ingen omstændigheder beholde dem. Dyre var de også. Ingen mulighed for at returnere af hygiejnemæssige årsager, skriver de. Fup og svindel.
Jeg har været ude for nøjagtig det samme som andre anmeldelser.
Bestilte 2 hårspænder. Pengene blev trukket med det samme og ordrebekræftelse. Men ingen varer her 1 måned efter. Og mail kommer retur med manglende adresse.
Man kan kun bedømme ved 1 stjerne. Men de skal ingen have. Fupfirma.
KØB IKKE HOS DEM.
Har endnu ikke fået mine bukser her en måned efter....
FUP OG SVINDEL FIRMA ”Finite Scandinavia” som reklamerer bl.a. på FB, med bl.a. Domino tog.
Dagen efter bestilling af varen trækkes beløbet, man får en mail der siger varen er på vej.
Varen dukker dog aldrig op, og man hører ikke mere fra dem. Det er umuligt at få kontakt til firmaet. Mail til deres mailadresse bliver tilbagesendt som ukendt. På deres hjemmeside kan man skrive kommentarer til dem men de besvares heller ikke. Der er ikke opgivet tlf nr.
SÅ KØB IKKE!!!!
Ordre fra d. 5/9, penge trukket d. 6/9, men ingen levering og ingen svar fra kundeservice.
Pengene er trukket, men varen aldrig sendt. Svarer ikke tilbage på henvendelser
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.