Fortunewheelz Reviews 

2,598
•
TrustScore 4 out of 5

3.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 4 out of 5 stars

Their games are fun, customer service is great and redeeming your wins are fast.if things keep going this way for me I will definitely tell a bunch of other people to join.

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I have been playing at Fortune Wheelz for several months.. I have had great success and appreciate the customer service.. I was disappointed recently when my play level was demoted.. I was so close to... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Been playing for about a year loved it Big selection of games payouts are fast Would love to be able to continue playing on this site but Oklahoma laws are stupid.

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

Very disappointed that I bought two coin packages and wasn’t given any play time whatsoever. Today I bought a package which included $75 coins. I played minimum bet, average .25 and I never even go... See more

Company replied

Company details

  1. Gaming service Provider

Written by the company

Fortune Wheelz Social Gaming Platform is a play-for-fun website. Get awesome prizes - shine brighter than other players in our games!


Contact info

You should know

3.8

Great

TrustScore 4 out of 5

3K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 100% of negative reviews

Typically takes over 1 month to reply

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.8

All reviews

(2,598)

1,588 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Money went from $92 to 1.70 instantly…

Money went from $92 to 1.70 instantly and no refund since I wasn’t screen recording.

July 19, 2026
Unprompted review
Fortunewheelz logo

Reply from Fortunewheelz

Hello,

We're sorry to hear about your experience. We understand how concerning it can be when something unexpected happens with your account. If you still need assistance, please reach out to our Support Team so they can review your case and help clarify what happened.

Thank you for sharing your feedback.

Rated 2 out of 5 stars

Played by the game !!

So i was super sad yesterday n i played with my freeplay n won the allowed amount of money like 20.00 so i felt better n then i played another game n hit for 260.00 which honestly made my whole week let alone my day ! Just to find out that according to rule number 7 i could only cash out 25.00 which really pissed me off all over again 😒!! So screw FortuneWheelz n then i paid to play to try to win something with my last 10.00 n didnt even hit it once !

July 16, 2026
Unprompted review
Fortunewheelz logo

Reply from Fortunewheelz

Hello,

We're sorry this experience was so disappointing. Award Rule 7 applies to rewards earned through free play activities, and if you have questions about how it was applied to your account, our Support Team can review the details with you.

And every play round is random and independent, so previous outcomes don't affect future ones.
Thank you for sharing your experience.

Thank you for sharing your experience.

Rated 1 out of 5 stars

This is the only site that wont let you…

This is the only site that wont let you cash out what you win from daily rewards. They wont even let you play it out and then cash it. They literally told me I can only redeem from purchases I have made. Thats a scam. I have cashed out from 10+ sites and have never had this happen. They dont even deserve 1 star.

July 17, 2026
Unprompted review
Fortunewheelz logo

Reply from Fortunewheelz

Hi,

We're sorry this has been frustrating. The platform is free to enjoy, and rewards earned through free play may be subject to the Award Rules, which can affect the amount eligible for redemption.

If you'd like us to review your account and explain how this applied to your case, our Support Team will be happy to help.

Thank you for sharing your experience.

Rated 5 out of 5 stars

FortuneWheelz is great

FortuneWheelz is great. Lots of games from top providers, lots of promos, under 24 hour redemption times, great user interface. They're awesome, definitely one of my favorites.

July 16, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Been playing for a while hit 10 free…

Been playing for a while hit 10 free spins which I didn't win nothing after that my money that I had on there I played for like an hour one up to $100 but I tried to cash out they only sent me $25 and then after that my daily bonus and my redeem will not appear in my account no more I think everything is just a scam very upset and satisfied with the way they are playing people

July 14, 2026
Unprompted review
Fortunewheelz logo

Reply from Fortunewheelz

Hello,

We're sorry to hear how disappointing this experience has been. We'd like our Support Team to review your account and explain how your redemption was processed, including how the Award Rules applied to your rewards.

They'll be happy to answer any questions you may have.

We appreciate you taking the time to share your feedback.

Rated 1 out of 5 stars

Don’t play !!

Don’t play !!! Stay away from these type of casino sites!!!

July 14, 2026
Unprompted review
Fortunewheelz logo

Reply from Fortunewheelz

Hi,

We're sorry to hear the platform didn't meet your expectations. If there's anything specific that led to your experience, our Support Team would be happy to review it and address your concerns.

Thank you for your feedback.

Rated 4 out of 5 stars

Cash outs are quick and easy

Cash outs are quick and easy. Just be sure to verify first and you will be okay. The only thing I really don’t like is that you can only cash out $25 from free play no matter how much you win. Over all I enjoy the site!!

July 10, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Will deny your withdrawal for any reason they can muster.

They have something called “Rewards Rule 5.7 on this site and all others that operate the same. And they have a lot of other sister sites. If you try to withdraw without they’ll cut your winnings down to $25 maximum. If you try to withdraw via gift card they will deny your request and then block you from further gift card withdrawals. All in all I’ve won and attempted to withdraw over $350 and they only paid out $50. Don’t even waste your time here when several, more trustworthy sweeps exist. They spam your email with bogus promos and, in my experience the RTP on the games offered here is quite low compared to other online games. Best to avoid like the plague.

July 9, 2026
Unprompted review
Fortunewheelz logo

Reply from Fortunewheelz

Hello,

We're sorry to hear you feel this way. If a balance is determined to come from free activities, redemption may be reviewed under the Award Rules, as described in our Terms & Conditions. If you'd still like us to review your specific case, please contact our Support Team at support@fortunewheelz.com.

Thank you for sharing your feedback.

Rated 1 out of 5 stars

Win $100, get $25

I had to get my balance above $100 to redeem. They then gave me $25.00.
It’s in their bylaws and gibberish so avoid it like the plague. There are so many BETTER SITES.

July 9, 2026
Unprompted review
Fortunewheelz logo

Reply from Fortunewheelz

Hi,

We're sorry to hear your experience was disappointing. Reaching the minimum redemption amount doesn't automatically determine the final eligible redemption, as requests are reviewed in accordance with our Award Rules and Terms & Conditions.

If you'd like us to review your case, please contact support@fortunewheelz.com.

We appreciate you taking the time to share your feedback.

Rated 3 out of 5 stars

They have great games and you can win

They have great games and you can win. But their withdrawal process leaves room for improvement. I won $1700 but was only allowed to withdraw $100. I kept playing winning over $3000, however, ended up playing it all back. Withdrawals go by tiers and even then the limit is $500 a day. Not happy!!! Moving on….

July 10, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Man all they do is try to bet you beat…

Man all they do is try to bet you beat you out of stuff they told me to go and follow them on Facebook so I did I didn't know how to get back to it I don't know how to get back to it but it had me do that and then it didn't give me my free spins like it was supposed to and now he wants me to go screenshot it and send it to him I don't know how to get back to it so it's just a bunch of hoops you got to jump through y

July 8, 2026
Unprompted review
Fortunewheelz logo

Reply from Fortunewheelz

Hello,

We're sorry to hear you had trouble claiming your promotion. We'd like to take a closer look at what happened and help you receive any eligible rewards. Please reach out to our Support Team at support@fortunewheelz.com, and we'll be happy to assist.

Thank you for letting us know about your experience.

Rated 4 out of 5 stars

Authentic

I loved the quickness of the verification process and the redemption process. The only reason I didn’t give 5 stars is because of the lack of my favorite slots. I truly wish all the sites was this smoothly ran.

July 8, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

This social sweep coins app is trash

This social sweep coins app is trash! It wouldn't let me play because of cellular towers saying im in another state so I submitted my electric bill with everything on it. Then they said a picture of the original copy sent that. And a screenshot of my gps location Then tell me to make a Video?? Wtf thats creepy and and invasion of privacy. I wasn't even cashing out. I had not made anything at all. Like most of those platforms because it's legal theft. Do not play your money!!! They will come up with excuses and hoops so you can't cash out or even play.

July 7, 2026
Unprompted review
Fortunewheelz logo

Reply from Fortunewheelz

Hi,

We're sorry this process left you feeling frustrated. To help protect our users and the platform, additional verification may sometimes be requested in accordance with our Terms & Conditions.

If you'd still like us to review your case, please contact support@fortunewheelz.com, and we'll be happy to assist.

Thank you for sharing your feedback.

Rated 1 out of 5 stars

Unfortunate wheels more like

I won 150 but was allowed to only redeem 100, after a big ordeal about getting documentation from my bank to verify my card that the removed anyway because I lost it and didn't have it anymore and I explained it was lost so the whole point of verification of a lost card they are going to remove from my account anyway, in order to get my redemption made absolutely no sense,just hoops to jump through to try and deter me from redeeming my 100 because that's the max im allowed to redeem because im not high ranked enough to redeem the whole 150 that I won. So after 2 hours of chatting with them and on the phone with my bank they finally got what they wanted and I was allowed to put in my 100 dollar redemption only for them to state that I hadn't done something or broke some rule in there stupid rules and I could only receive 25 dollars of my 100 dollar redemption. I win 150 on lavish luck, zula,lucky land, I redeem 150 and it goes to my account no problem. This platform is a complete waste of time and they try and keep the money that you came and won on there platform. They invite you and give you incentives to come gamble and play there games to win money, just to turn around and keep it, so what's the point , they just want you to make deposits so they can keep your money. Fortune wheels sucks big waste of time and energy DO NOT PLAY THIS ONLINE SLOT PLATFORM AND MAKE SURE YOU TELL ALL YOUR PEOPLE SO THEY DONT MAKE THE MISTAKE OF WASTING PRECIOUS TIME OF THEIR LIVES PISSING AROUND WITH THESE CROOKS. FORTUNE WHEELS SUCKS THE BIG ONE!!

July 7, 2026
Unprompted review
Fortunewheelz logo

Reply from Fortunewheelz

Hello,

We're sorry to hear how frustrating this experience was for you. For security reasons, additional verification may sometimes be required, and redemption requests are reviewed in accordance with our Terms & Conditions and Award Rules.

If you'd like us to take another look at your case, please contact support@fortunewheelz.com.

We appreciate you taking the time to share your experience.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look