Min værste oplevelse med e-handel nogensinde
6. maj 2024: Jeg bestilte to højbede og modtog en ordrebekræftelse. Der sker intet. Jeg prøver at ringe og skrive til kundeservice uden at komme igennem eller få svar. Telefonen dutter bare, og mailen bliver ikke besvaret.
29. maj modtager jeg en mail: Firmaet har gennemgået en omstrukturering, hvilket har medført at min ordre er blevet fejlbehandlet. Men højbedene vil ankomme næstkommende onsdag eller torsdag. Der sker intet. Jeg prøver igen at skrive og ringe til kundeservice uden at få svar eller komme igennem (telefonen dutter stadig).
12. juni prøver jeg igen, men opgiver så. Jeg ser intet til de to højbede og får intet svar på min henvendelse.
28. august, altså to en halv måned senere, får jeg en mail om, at min ordre er blevet annulleret "på min anmodning". Jeg har IKKE annulleret ordren! Efter 12. juni gav jeg bare op.
Dette er uden sammenligning den værste oplevelse med e-handel jeg nogensinde har haft! Jeg havde købt 600 L jord og diverse planter til højbedene – samt omstruktureret i haven, hvor højbedene skulle være. Jeg har altså brugt en masse tid og kræfter, bl.a. med forberedelser i haven. Til ingen nytte. En rigtig øv-oplevelse!







