Imperial Rooms Reviews 

406
•
TrustScore 2 out of 5

2.1

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

I am pleased with the items I bought. The customer service was excellent even though there was a slight blip. My order that I received was incomplete but was addressed straight away by customer servic... See more

Rated 1 out of 5 stars

Appalling service. Bedding on arrival was marked, stitching lose and panel sewn in. Returned and heard nothing, rang and told refund within 24hours, which did not happen. Rang again and was asked to p... See more

Rated 1 out of 5 stars

Appalling company - I wish I’d read these reviews before ordering from them. Two sofa covers ordered. What turned up was far too small and made in fabric so thin and cheap that they’re not fit for pur... See more

Rated 1 out of 5 stars

two-seater sofa cover arrived in good time. Unfortunately this item did not fit our sofa, being about 2" too small. On investigating returning this item to you as unsuitable, we could not find any... See more

Company details

  1. Events & Entertainment

Information provided by various external sources

Imperial Rooms Provides latest & excellent quality with various design of Bedding, Curtains, Bath Goods, Throws/sofa cover and Cushions in reasonable price.


Contact info

2.1

Poor

TrustScore 2 out of 5

406 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.1

All reviews

(406)

5 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Ordered sofa cover

Ordered sofa cover, it arrived very quickly and is a great product. I have today order more for another sofa. I ordered just one due to some poor reviews on here but I am happy to order again and I had really good service

September 20, 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Terrible quality

Purchased a bed set but was very disappointed with it.
Terrible quality product, loose stitching and so thin it was semi transparent. The material is so rough, it’s like sleeping between two sheets of sandpaper.
I don’t recommend this product at all.

August 4, 2022
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

My experience was positive regardless of bad reviews

I've had good experiences from this seller, reading that they've had bad reviews, all my purchases have been fine, one missing item from my order but they dealt with it straight away and delivered the next day, the customer service I received Was excellent keeping updated at all times, I can't rate the quality of products as not put up yet but from what I paid and what I've seen it's pretty good, with renovating my home most still in packaging ready to be put up, tbh for the price you pay, if I wanted super quality for the type of curtains I received you would normally pay well over £200 for and I paid less then £35, so really the quality is the manufacturer error not the seller I suppose, I will continue to purchase from this seller its always been a pleasant transaction. People do expect amazing quality for little money but you get what you pay for on a budget.

June 15, 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Avoid - false description and poor customer service

Ordered curtain poles that said "contains hold backs" in title and description but they did not arrive. Order summary also said they were included. When I called to query why hold backs were missing they said it was a mistake on their website and I should have selected hold backs as an additional item at extra cost. They said they wouldn't honour my order despite their website saying they were included. Dreadful false advertising and customer service. I will be contacting Trading Standards
AVOID buying from them.

June 8, 2022
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I bought a rug but still no tracking…

I bought a rug , they havent let know about the order , I emailed them had no answer but in 3 days after my purchase they emailed me tracking number and delivered my item in 5 days. I am happy with my purchase and the delivery time .
Thank you

April 5, 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

IT'S A SCAM

IT'S A SCAM - BEWARE!
Very poor quality products, and they don't provide refunds even when you can confirm they've received the products back. Then you get LOADS of marketing mail that they won't stop sending.
Reported them to Action Fraud and the Information Commissioner's Office

March 26, 2022
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

DISSAPOINTED IMPERIAL ROOMS

DISAPOINTED can't use 2 rugs ,so have bought elswhere to replace them,why ,imperial rooms do not know difference between RED & BERGUNDY the rugs advertised as hallway runner red Greek, and red rugs shown ,but they are not THEY ARE BERGUNDY ,MAROON NOT RED.

January 26, 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

What a waste of time

What a waste of time
This company is. I order and I get no tracking advice.
I chase them and they say it’s lost: I ask them to resend fast track and they say they can’t and refund. Will
Take up to five days. What money takes
Five days to travel in this day and age.
Stay away hopeless

November 2, 2021
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Damaged throw

I ordered a throw from them when it arrived the colour which was meant to be grey was more of a silvery blue there were problems with the dye patches of darker colour there was also problems with the material it was scrunched up and the dye was off in those places.I had problems with the return too I was told to send it back for a refund I emailed them the postage costs which they ignored completely and refunded me only the price of the throw I was out of pocket £6.30 and all for a damaged throw that had to be returned bad customer service. Not happy at all.

August 24, 2021
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Don’t buy From this site!!!

Don’t buy From this site!!!! the item I received was nothing like the colour on the website and all returns are down to you and this item cost me nearly half the price to return to what I paid to buy it.

Note to self …..Always read the returns policy

July 8, 2021
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Fantastic customer service very quick…

Fantastic customer service very quick and efficient would highly recommend

May 17, 2021
Unprompted review
Imperial Rooms logo

Reply from Imperial Rooms

Dear Customer,
Thank you for taking the time to leave us a great review. Was my pleasure assisting you.
Please do not hesitate to contact us if you need any further assistance.
Kind Regards
Jodie
Customer Service Advisor

Rated 5 out of 5 stars

Thanks 😊 from a happy customer!

I was personally assisted with my Imperial Rooms order by a very competent advisor named Jodie. She went out of her way to assist me at every turn and ensured that I had the dates and times of deliveries as my order consisted of two shipments. I couldn’t rate her highly enough and because of this, I will definitely be ordering from Imperial Rooms in the future.
L. Bushnell, 6th May, 2021.

May 6, 2021
Unprompted review
Imperial Rooms logo

Reply from Imperial Rooms

Dear customer,
Thank you for taking the time to leave us a great review.
If you need any assistance in future, We will be more than happy to assist you.
Kind Regards
Jodie
Customer Service Advisor.

Rated 1 out of 5 stars

Refund paid

Hi
Thank you for the information
I can now confirm the payment is in my account. However this has taken since the 4th March 2021.
Thank you for personally sorting this out it’s such a shame I had to make these reviews to have my money refunded to me when it should have been so simple.

May 6, 2021
Unprompted review
Imperial Rooms logo

Reply from Imperial Rooms

Dear Customer,
Thank you for confirming you have now received your refund. Again i do apologies on behalf of imperial rooms it has taken so long. When i looked into this for you there was a technical error when they had tried to process the refund. This how now been corrected. If you do need any further assistance i will be happy to personally assist you and apologies once again.
Kind regards
Jodie
Customer service Advisor.

Rated 1 out of 5 stars

Be very careful when buying anything, they are very misleading.

I purchased a 4 piece bedding set that was advertised as egyptian cotton, but when it arrived it was 100% cotton, these are not the same thing. I wrote to complain, they replied quickly and offered a 15% refund. I will not be using them again.

April 25, 2021
Unprompted review
Imperial Rooms logo

Reply from Imperial Rooms

Dear Customer,
I would like to apologies on behalf of Imperial rooms for the negative experience you had while ordering with us. We are always looking for ways to improve our customer service and products, so we thank you for your feedback. I understand one of our team have contacted you now and offered you a 15% refund. However if you do need any further assistance please do not hesitate to contact us 020 85077744.

Rated 3 out of 5 stars

Terrible customer service

I have edited this review and improved rating as imperial rooms have no sent me a replacement item.
However I am not taking the review down customers should not have to take to review sites in order to receive fair customer service.

My original review
Do not touch this company with a bargepole we have been previous customers and spent hundreds of pounds with them over the years on this occasion I placed an order for a throw priced at a mere £12:99 including postage we receive notification from Royal mail that the parcel had been delivered when in fact it had not we were home at the time I received a text message.
I contacted Imperial rooms to tell them of the issue that we experienced and asked them to chase up with Royal mail delivery had clearly been sent to the wrong address.
Our property is completely covered by CCTV so there would’ve been no issue with me providing evidence to Royal mail that the delivery service did in not in fact attend our property when stated.
I asked imperial rooms to resend the item that we did not receive and Was gobsmacked to be told that we had to chase Royal mail ourselves and that they were not doing anything to ensure we received the item that we had paid for.
It’s only when you have an issue that a company shows its true colours and this company certainly has.
Should trust pilot require evidence this is a genuine complaint our order number is 27191

April 19, 2021
Unprompted review
Imperial Rooms logo

Reply from Imperial Rooms

Dear Customer,
Thank you for taking your time to send us a review. I would like to apologies on behalf of Imperial rooms for the negative experience you had while ordering with us. We are always looking for ways to improve our customer service so we thank you for your feedback. I understand one of our team have contacted you now. However if you do need any further assistance please do not hesitate to contact us 020 85077744.

Rated 1 out of 5 stars

fraud company

February 16, 2021
Unprompted review
Imperial Rooms logo

Reply from Imperial Rooms

Dear Customer,
Thank you for taking your time to send us a review. I would like to apologies on behalf of Imperial rooms for the negative experience you had while ordering with us. We are always looking for ways to improve our customer service so we thank you for your feedback. I understand one of our team would of contacted you now. However if you do need any further assistance please do not hesitate to contact us 020 85077744 or info@imperialrooms.co.uk and we will be happy to assist you further.
Kind Regards
Imperial Rooms.

Rated 1 out of 5 stars

*Be warned* TERRIBLE service

*Be warned* TERRIBLE service - ordered on 29th Jan 2021 and received tracking reference with update saying it had been dispatched to Royal Mail, however I still had not received the item 5 working days later. Rang up Customer Service (no response via email) to chase and was told I should've received an email notifying me item was out of stock shortly after ordering on 29th. I was also previously lied to as they had said it had been sent to Royal Mail when in fact there never was a parcel. No real apology received from Customer Service team. Only solution offered was refund and then allegedly issued, but have still not received an email confirmation stating this. Very disappointed - would not buy again.

February 4, 2021
Unprompted review
Imperial Rooms logo

Reply from Imperial Rooms

Dear Customer,
Thank you for taking your time to send us a review. I would like to apologies on behalf of Imperial rooms for the negative experience you had while ordering with us. We are always looking for ways to improve our customer service so we thank you for your feedback.I understand you have resolved this now and one of our team contact you. However if you do need any further assistance please do not hesitate to contact us 020 85077744 or email us on info@imperialrooms.co.uk and we will be happy to assist you further.
Kind Regards
Imperial rooms.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look