Lever fejl og svarer ikke på henvendelser
Jeg bestilte en trøje til hjemmelevering, hvilket også fremgik af ordrebekræftigelsen da jeg ikke har mulighed for at hente pakker. Sendte til pakkeshop 3km væk, og vil ikke vedstå fejl.
Dårlig kommunikation med kundeservice efterfølgende, som nu ikke svarer på henvendelser, selvom de fik varen retur for 5 dage siden.
Bliver nødt til at bede banken om beløbet.
Jeg håber jeghedderpelle finder en anden og pålidelig samarbejdspartner.
Opdateret 25. marts.
Jeg har nu efter kamp fået mit beløb refunderet over 2 omgange. Jeg giver derfor 3 stjerner i stedet for 1 - men jeg handler der ikke igen



