Banner for JustBob

JustBob Reviews 6,253

TrustScore 3 out of 5

3.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Choose your CBD suppliers wisely – don’t just go for the cheapest option like I did! €96.35 down the drain What I ordered: -Zkittles CBG -Nepalese Hash -Charas Hash The bud... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Nice company, good products, fast delivery. A little bag for storage or carrying light weight objects was included as a gift which was a sweet surprise . I tried 4 different cbd's , bubblegum,... See more

Rated 4 out of 5 stars

I can't really review JustBob as I have yet to receive my order 1 month later but Shipping to Ireland isn't realistic. They use GLS who lost the first order and although JustBob resent me the ord... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I've ordered the small buds mix a few times and tried more than 50% of the types of hash available and I must say that compared to many places out there Just Bob definitely has the upper edge on pri... See more

Company details

  1. Cannabis store

About JustBob

Written by the company

justbob-logo

EUROPE’S TOP CBD

We offer a wide variety of premium quality CBD Cannabis, CBD Hash, CBD Oils, and CBD Extracts.

Get yours on Justbob.shop!


jb-icone

100% Lab Tested

0% Stress

Justbob meticulously selects the finest CBD flower productions from across Europe, ensuring traceability and certification throughout the entire production chain.

 

Amazing Discounts!

 

Explore ongoing promotions handpicked by Justbob!

Hurry, grab your deals now!



SHOP NOW

jb-industry-leader

We deliver across Europe

ship-flags

visit us on:

Justbob.fr Justbob.it

Justbob.de Justbob.es

Justbob.at Justbob.shop

Certified Quality 

Lab Tested According to UE Regulations

Rest assured with our EU-compliant lab-tested CBD, adhering to strict regulations for your peace of mind.

 

cbd-flower

All products marketed by Justbob have a THC content of less than or equal to 0.2% and are considered

drug-free, complying with Regulation (EU) No. 639/2014 and European legislation No. 1307/2013. Justbob collaborates with independent specialist laboratories for the analysis of all CBD buds sold. Learn more about us!

cbd-labr

Organic Excellence

We exclusively offer organic CBD grown in specially designed environments on Italian soil. Our producers prioritize top genetics, continually improving to meet customer needs and maximize the plant's potential.

hemp-grow

Top-Tier Customer Service

Need Assistance?

Connect with our expert customer service team, available weekdays from 10 am to 5 pm. Your queries are  our priority!

 

Join Our Community!

Explore why thousands rely on Justbob for their CBD essentials! Engage in our exclusive Justbob Instagram Events, discover ongoing promotions, and delve deeper into the world of CBD. Join our vibrant community today!

social-jb

 

Express delivery & Privacy Guaranteed!

Trust Justbob to meet your CBD needs. We provide you with high-quality, safe, and organic products, ensuring you get the best experience possible.

Trust Justbob to meet your CBD needs. We provide you with high-quality, safe, and organic products, ensuring you get the best experience possible.
We are always available to assist you with any questions or concerns. Our customer service team is dedicated to providing reliable support to ensure your satisfaction.

Contact info

Promotion box for JustBob

JUSTBOB CBD DEALS

The best CBD products at discount prices

3.2

Average

TrustScore 3 out of 5

6K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 98% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

The worst delivery

The worst delivery.

I've received a notification that my parcel would arrive between 12 AM and 2 PM but it arrived at 11 AM and I wasn't there to pick up the call and then they left.

This is really annoying since I've been waiting for this since the week before.

March 3, 2025
Unprompted review
JustBob logo

Reply from JustBob

Hello,

We are sorry to read this review, as according to the information we have, your parcel was delivered exactly within the expected timeframe.

You placed your order on Thursday evening, which means it was processed and shipped on Friday. Since couriers do not operate over the weekend, you received your parcel today, fully within the estimated delivery time of 24/48 business hours (depending on when the order is placed).

We do not quite understand the reason for this complaint, but we invite you to contact us directly so we can assist you further.

Phone: +44 2030514261
Facebook: Justbob
Email: info@justbob.shop

or

📞 Téléphone : +33 1 85 14 91 09
💬 Facebook : Justbob France
📧 Email : info@justbob.fr

Best regards,
John
Customer Care Justbob

Rated 1 out of 5 stars

Reply to JUSTBOB

And again "Justbob" the truth is different personally I had contact with a courier company, the driver who left the package in the wrong place somewhere outside came again and showed where he left it. But unfortunately the package disappeared, which I informed "JUSTBOB". As well as there are no problems with sending to Ireland orders are delivered from other stores offering CBD e.g. Spain, France, Italy Portugal. Customs informs the recipient if the package was stopped and there was no such thing here. I will write again 15 shipments by courier company "UPS" which is a professional company from "JUSTBOB" were delivered. From the moment "JUSTBOB" started sending in my opinion the worst courier in Europe the problems began. I know what I'm writing because I own an online store and I was tempted by a cheap offer from a given company, but my cooperation with that company ended after two weeks after complaints about deliveries from my customers. I will also add that the opinions on the "JUSTBOB" website are only shown positive, and I know this because I and several other people left negative opinions and these opinions never appeared on the "JustBob" website.And strangely enough, looking at the star ratings on the JUSTBOB website, they are very similar to TRUSTPILOT where the final score is a big difference, for those interested it is worth taking a look.

February 20, 2025
Unprompted review
JustBob logo

Reply from JustBob

Hi,

We’re sorry to hear about your experience and would like to clarify a few points. The quality of our products and the efficiency of our deliveries are always a top priority, and we ensure shipments only to the countries specified on our website. Unfortunately, due to customs regulations, we had to stop shipping to Ireland, but before making this decision, we made multiple attempts over several months. All our Irish customers were informed in advance, and those who didn’t receive their packages were promptly refunded.

Regarding reviews, we publish all feedback on our website. As for the Trustpilot logo, the stars are simply part of its official design.

We truly value our customers and would be happy to assist you directly. If you’d like to discuss this further, please don’t hesitate to contact us here:

- Phone: +44 2030514261
- Facebook: Justbob
- Email: info@justbob.shop

Best regards,
Mark
Customer Support Justbob

Rated 1 out of 5 stars

This is a total scam

This is a total scam, you save money but end up throwing away the product: flowers are old and extra dry, extracts smell chemical and sparkle a lot. Better alternatives exist, e.g. Spanish companies proved to be more serious!

January 24, 2025
Unprompted review
JustBob logo

Reply from JustBob

Hi,

Thank you for reaching out to us. We’re sorry to hear about your experience. Unfortunately, we couldn’t locate any registered customer or order under your name.

Please note that we always respond promptly, whether via phone, email, or chat. To assist you further and investigate your concerns, we kindly ask you to provide additional information, such as the email address used for the order or the order number.

In the meantime, here are our contact details:

- Phone: +44 2030514261
- Facebook: Justbob
- Email: info@justbob.shop

Best regards,
Mark
Customer Support Justbob

Rated 5 out of 5 stars

Fair prices, fast shipping!

Saw JustBob being recommended on Reddit and decided to give them a try. I was initially attracted to their varied catalogue and fair prices compared to what I've seen on the market. I was very surprised when my order arrived less than 24h after making the purchase.

January 16, 2025
Rated 1 out of 5 stars

I didn't nothing receive yet

I didn't nothing receive yet, always telling me that they didn't had time for my deliver.

I will never use this service again

December 18, 2024
JustBob logo

Reply from JustBob

Hello,

We see that your package is now marked as delivered, so we are unsure about the reason for your review. Could you please confirm if you have received it?

Please note that we work with external transport companies, and once the package is handed over to them, we can only monitor the situation.

If you need further assistance, feel free to contact us here:


- Phone: +44 2030514261
- Facebook: Justbob
- Email: info@justbob.shop

Best regards,
Mark
Customer Support Justbob

Rated 1 out of 5 stars

Worst experience I have ever had…

Worst experience I have ever had with weed/or anything that is supposed to be smoke in my life. Probably the first review I have ever made in my life about anything, but I had to do this so that other people dont fall into this scam. I dont even know how to describe this, if you want want to know I how I feel just try ordering anything at all from JustBob haha. [Pedido #445800] (11 noviembre 2024) 85 euros to the trash

November 12, 2024
Unprompted review
JustBob logo

Reply from JustBob

Hello,

We are sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share your feedback. We always strive to provide high-quality products and excellent service.

If you had contacted us directly, we would have been happy to investigate your issue and work towards a solution.

Please note that our products are 100% natural, and it’s possible for one batch to differ slightly from another in terms of aroma, and texture. These natural variations are due to the fact that we do not use pesticides or chemicals to standardize our products.

Furthermore, we remind you that, as per European law and our terms and conditions, our products are not intended for consumption, including through combustion. We encourage you to review the legal guidelines regarding cannabis products.

Feel free to reach out to us through any of the following channels so we can assist you further:

- Phone: +44 2030514261
- Facebook: Justbob
- Email: info@justbob.shop

We look forward to hearing from you.

Best regards,
George
Customer Support Justbob

Rated 1 out of 5 stars

Shut this company down immediately.

Shut this company down immediately.
I have ordered to Denmark and what I got was the worst I have ever tasted in my life! Yuck. Stay away from it or you will get sick

October 11, 2024
Unprompted review
JustBob logo

Reply from JustBob

Hello,

We sincerely apologize for your experience with our products.

Please note that our products are natural, and as such, there can be variations between batches. Some batches may be better than others, but we conduct external lab tests to ensure the safety and quality of all our products.

Our products are, by law, not intended to be consumed or smoked. They are meant for collection purposes and as air fresheners only.

We also noticed that you have written another review using a different profile, which does not reflect the situation correctly.
We have made several attempts to reach a resolution with you, but unfortunately, we were unable to find an agreement that satisfied you.
Therefore, we feel that this review is unjust.

We kindly invite you to contact us again, and we will do our best to find a solution that works for you:

- Phone: +44 2030514261
- Facebook: Justbob
- Email: info@justbob.shop

Best regards,
Mark
Customer Support Justbob

Rated 5 out of 5 stars

Great Job!

Thank you very much! You did a great job 😉
I wrote on their facebook page thinking of placing an order from there, they sent me back to the site and in the end I had phone support to place the order correctly as they could not do it for me.

In the end, the shipment took longer than it should have: it arrived bout 3 days afyer I placed the order (not counting the weekend).

I find the price really low, the quality is quite good.

Fot the attention and professionalism I leave a five star rating, and I will definitely buy again!

👍🏻

October 8, 2024
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

I'm an happy costumer!

Good ratio in price/quality. The flowers might not be the best quality ever, but taking in consideration the prices, its pretty much ok.

Fast and anonymous delivery.

The costumer service is really helpful and fast on answering.

October 16, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Discusting bad experience

5 October 2024 I bought 50g of small buds mix and 5g of bubblegum, came in 24h hours but.. everything came spoiled and unfit for consumption. From the smell, to the appearance, consistency, etc. It was a huge disappointment and a waste of money. Furthermore, on the Justbob website they do not publish bad reviews. Be very careful and do not be fooled.

October 5, 2024
Unprompted review
JustBob logo

Reply from JustBob

Hello,

We are truly sorry to hear about your disappointing experience with our products. It is unfortunate that you did not reach out to us directly before writing this review.

We would like to remind you that our products are 100% natural, with no chemical additives or preservatives. As a result, slight variations in appearance, consistency, and aroma can occur between batches. However, please rest assured that every product is tested by an independent lab before being sent out to ensure quality and safety, including accurate CBD percentages.

It’s important to mention that, by law, our products are sold as collectible items for ornamental purposes or as air fresheners. Consumption, including through combustion, is strictly prohibited by law, and we fully comply with European regulations.

As for reviews, we do publish all of them, but it may take some time before they appear on our website.

Please feel free to contact us directly so we can assist you further. You can reach us at:

Phone: +44 2030514261
Facebook: Justbob
Mail: info@justbob.shop
We look forward to hearing from you.

Best regards,
John Smith
Customer Service Justbob

Rated 5 out of 5 stars

it's fine.

everything is good.
the shipping wasn't in 24 hours, but it took a few days.
however, for what you pay, it's fine.
I recommend it. definitely not the sale as real marij
but it's ok

September 30, 2024
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Delivery came in two days

Delivery came in two days, I am Greek so I didnt really expect it.
The products are great considering the price so cheap... I recommen the hashes more than the weed, which sometimes is a bit dry, I dont know if in my case it is due to the travel..
Anyway I'm 100% satisfied so I think they deserve a positive review.

September 23, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Very Disappointed with Product Quality

I made two separate orders on September 16th, 2024, and was very disappointed with the quality of the products.

First Order:

GELATO CBD BOOST (50g) – 54,00€
HQ CBD BOOST (5g, Small Buds) – 11,00€
Sieved Free Sample (10g) – Free
Subtotal: 65,00€

Second Order:

ZKITTLES CBG (50g) – 47,25€
NEPALESE (20g) – 21,60€
Sieved Free Sample (10g) – Free
Subtotal: 68,85€

Both orders were extremely underwhelming. The buds from both the CBD and CBG strains were small, dry, and lacked the expected quality, especially considering the price point. Even though the free sieved samples were included, they didn’t make up for the poor overall quality of the main products.

I expected a much higher standard for the amount I paid, and I regret choosing this company. Unfortunately, based on this experience, I won’t be purchasing from them again.

September 20, 2024
Unprompted review
JustBob logo

Reply from JustBob

Hello,

We are sorry to hear about your disappointment with your recent orders. We would have appreciated if you had contacted our customer service team directly, as we would have been more than happy to address any concerns or find a solution that meets your expectations.

Please note that all of our products are 100% natural, free from pesticides, preservatives, or added chemicals. As a result, there may be slight variations in appearance, aroma, and texture between batches. This is a natural occurrence with plant-based products.

Regarding pricing, we strive to offer some of the most competitive prices on the market. Additionally, we have different products on sale every week, allowing customers to take advantage of discounts on their favorite varieties.

We kindly invite you to reach out to us directly so we can work together to find a solution that will satisfy you.

- Phone: +44 2030514261
- Facebook: Justbob
- Mail: info@justbob.shop

Best regards,
Christian
Justbob

Rated 1 out of 5 stars

Critical sand og

The CBD I bought from them was super bad quality and I feel sand in my teeth after vaping it. I gave them a bad review and they called me and the only thing they could do was offer me a discount coupon so I could get more sand in my teeth. Although they never send me the coupon

January 18, 2024
Unprompted review
JustBob logo

Reply from JustBob

Hello,

We’re truly sorry to hear about your disappointing experience with our CBD product. We always aim to provide our customers with high-quality products.

To address your concerns and offer a resolution, could you please provide your order number or the email address associated with your purchase? This will help us investigate the issue and find the best way to make things right.

We want to assure you that our products are legal and comply with European regulations, containing less than 0.2% THC. They are intended solely as collector’s items or scent enhancers, and their consumption or smoking is prohibited by law, as noted on each label. Each batch undergoes rigorous testing by an independent lab to ensure quality and safety.

We regret that the discount coupon offered previously was never sent to you. We are committed to resolving this matter to your satisfaction. Please contact us with the requested details so we can discuss a solution that meets your needs:

- Phone: +44 2030514261
- Facebook: Justbob
- Mail: info@justbob.shop

Best regards,
Lerry
Justbob

Rated 1 out of 5 stars

Rotten buds, ammonia smell in every strain.

Second time ordering in this website, both with very bad experience with the product.

Rotten buds, very strong ammonia smell in every product. Clearly old stock.

When contacted, they discard all the responsabilities and said the product was in good condition.

They recently started stating the product is not for consumption, but they refer different aromas, different potencies, and we all know that people use CBD for consumption due the relaxing effects.

In this case, you're saying that your product is in perfect conditions, and it's controlled by the authorities to comply with the regulations, at the same time you're saying that we shouldn't be consuming it. Kind of non sense.

Why should people buy high CBD strains if its only for decorations? This is ridiculous, I wish I could send it back and get my money, but they don't even offer that option.

They don't took responsabilities for it, it's a health issue and honestly I don't understand how a company like this continues to operate legally.

Very bad experience, and they will not see the colour of my money again.

Don't buy in this website unless you want to get sick.

September 13, 2024
Unprompted review
JustBob logo

Reply from JustBob

Hello Moshee,

We’re truly sorry to hear about your negative experience with our products. We always strive to provide our customers with high-quality products.

To investigate this further and provide a satisfactory resolution, could you please share your order number or the email address associated with your purchase? This will help us verify the details and determine the best way to address your concerns.

We want to reassure you that our products are legal and comply with European regulations. They contain less than 0.2% THC, adhering to the legal limits. As indicated on each label, our products are sold solely as collector’s items. Their consumption or smoking is prohibited by law. Before reaching the market, all our products undergo rigorous analysis by an independent lab to ensure quality and safety.

Please reach out to us with the requested details so we can work together to find a solution that satisfies you.

- Phone: +44 2030514261
- Facebook: Justbob
- Mail: info@justbob.shop

Best regards,
Lerry

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look