While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

If I could give this item a zero, I would. I really thought this was going to be an authentic device that would give me some relief and back pain. After only six uses, the interior mechanism, gears, w... See more

Rated 2 out of 5 stars

I'm sure this is very effective for most people. My problem is my head needs to stay more elevated than this allows to be effective; otherwise my "crystals" get out of wack and I get very dizzy. Als... See more

Rated 1 out of 5 stars

I ordered Kyrobak on June 6, 2017 and paid IN FULL on my AMEX. Yes, Amex has already charged me! To date, June 29, 2017, I have NOT received the devise. I have attempted multiple times to reach the... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

After several decades of lower back pain, the Kyrobak provided some relief, especially after exercise and long walks. I did not obtain 100% cure but probably improved it by 75%. That was more than o... See more

Company replied

Company details

  1. Wellness Center
  2. Pharmacy

Information provided by various external sources

We’ve worked for over five years to create Kyrobak. It’s the culmination of all we care about — cutting waste, creating technology that makes a difference, solving consumer frustrations — and everything we’ve learned: Invest heavily in design, sweat the smallest details, push technology further than anyone thinks it can go and never compromise when it comes to the customer experience.


Contact info

2.0

Poor

TrustScore 2 out of 5

186 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars

Nice home treatment for a back with stenosis

Delivered promptly. Works well although there is not much difference in the 3 speeds.

January 15, 2016
Unprompted review
Kyrobak logo

Reply from Kyrobak

Hi Penny, thanks for your note! There should be a discernible difference in the 3 speeds. If you'd like to exchange, please contact cs@kyrobak.com and we'll take care of that for you!

Rated 5 out of 5 stars

It works

When used on a regular basis along with a hot tub soak, this little machine can make a big difference in your life style. My back feels better than it has in a number of years and I am back to an active life style that I thought I would never see again. THANK YOU

January 15, 2016
Unprompted review
Kyrobak logo

Reply from Kyrobak

Great to hear, Walter!

Rated 5 out of 5 stars

I was sceptical

I couldn't believe the relief I got right away. I had back surgery seven years ago and had lower back pain on a regular basis depending on what I had to do. Kyrobak has changed my life! No more pain.

January 15, 2016
Unprompted review
Kyrobak logo

Reply from Kyrobak

Thanks for the note, Paul. Glad to hear your back is feeling better.

Rated 4 out of 5 stars

not a miracle cure, but it helps

This machine didn't cure my spinal stenosis, or my scoliosis, but it did help me to be able to function. I am able to go to the store and shop and stand in line, which if you have back problems you know that is a big step. But i would recommend this to anyone. The one down fall I have is the Hard plastic piece you have to put your hips on, It can be painful if your back hurts really bad, but if you can suffer through that it does get better and helps. I am happy I have mine.

January 15, 2016
Unprompted review
Kyrobak logo

Reply from Kyrobak

Hi Tammy. Thanks for the note and glad to hear you're experiencing good results with Kyrobak. I'm passing on your feedback regarding the comfort of the machine to our R&D team.

Rated 2 out of 5 stars

Very expensive for what it is.

You lie on the machine and it rotates your lower back.
and that's about it.
I'm not sure what I expected when I purchased the machine,
but it is less than what I thought it would be, particularly for the price.

January 15, 2016
Unprompted review
Kyrobak logo

Reply from Kyrobak

Hi Donald, thanks for the review. We'd love to hear about the results you experienced after regular Kyrobak usage. Hope your back pain was reduced by Kyrobak!

Rated 1 out of 5 stars

problems with kyrobak

1. the product is overpriced. it seems like you are preying on people with medical problems; it does work, but not to the advertised amount.
2. the guarantee Is so complicated that it is almost impossible to follow.
3. my first kyrobak was defective. the return process, and getting a replacement was so cumbersome, and length (almost 3 months) that I now have less trust in kyrobak to keep my information confidential, and that if I do try to return I won't be able to.
4. re: 3 above, kyrobak didn't send me a replacement, and until I badgered them enough they finally recognized that I had paid for a kyrobak (they had no clue who I was after I returned the defective machine) and had returned a defective machine. I was totally unhappy about their bookkeeping, and honesty.

January 15, 2016
Unprompted review
Kyrobak logo

Reply from Kyrobak

EDIT: Hi James. We reviewed each of your phone calls with our customer support team. There seems to have been some miscommunication over the last couple of months.

On October 12 you requested an exchange but informed the customer service representative that you would be traveling and asked that we hold on shipping the new unit until we heard from you in the future.

On October 27 you spoke with a customer service representative about updating your payment details to a new address. At this time we should have sent a new Kyrobak to your home but that order was not entered into the system until 11/18. We apologize for that oversight.

On November 27 you called in after discovering the replacement device had delivered without a charger, user guide or carrying case. We reshipped them the same day and provided verbal confirmation that your trial period would not begin until you had received the missing items.

Today is January 18 so you still have a little under 2 weeks to make a decision regarding Kyrobak. We hope you have been able to regularly use Kyrobak and that it's use has provided relief to your back pain. You are welcome to return everything for a full refund within the 60 day trial period.

----------------------------------



Hi James, thanks for the detailed feedback regarding your experience with Kyrobak. First and foremost it sounds like you've had a horrible experience with customer service and we apologize for that. We always attempt to put the customer first and from the sound of it we definitely let you down there. We are taking a close look at your experience and a company representative may be in touch to gather additional details.

Regarding the price/effectiveness. We wouldn't put a product in the marketplace that wasn't capable of producing results. Our clinical trials can speak to the effectiveness of Kyrobak.

As for the guarantee, we've received that feedback a number of times and during our recent website redesign we tried to address the return policy in very simple terms. The bottom line is that if you don't care for the results you're experiencing with Kyrobak at any point within 60 days of purchase, we'll return your money in full.

Despite the poor experience with the Customer Service team, I hope you'll continue using Kyrobak to treat your back pain.

Rated 5 out of 5 stars

IT ROCKS

love it.. helps my hips and back stay loose....ima 73 yrs old..and my body was getting stiff.... i use my machine twice a day...early morning ..and just before bedtime.. i would recommed it 2 any1 who has back problems or hips problems... it sure cut own on my DR visits,,, he cant believe how loose my hips are now ..

January 15, 2016
Unprompted review
Kyrobak logo

Reply from Kyrobak

Awesome! Thanks for the feedback, Virginia.

Rated 4 out of 5 stars

makes a difference

My back does feel better while doing the treatment, but wish it had lasting effects.

January 15, 2016
Unprompted review
Kyrobak logo

Reply from Kyrobak

Thanks for the note, Helen. How long have you been using your Kyrobak?

Rated 2 out of 5 stars

NO GOOD!

We can not see that it helps at all and currently not being used!

January 15, 2016
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

My opinion

It was very uncomfortable, both getting into the right position and the (lack of) relief.

January 15, 2016
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Works Great

I really works great and refieves my back pain for about 4-5 hours.
The only thing that I don't notice is the speed. No matter how many
times i push the on button i get only one speed.

January 15, 2016
Unprompted review
Kyrobak logo

Reply from Kyrobak

Hi Paul, thanks for the note regarding Kyrobak. I have your order number on file and have asked our Customer Service team to reach out to you regarding an exchange. Hope you continue to experience great things with Kyrobak!

Rated 1 out of 5 stars

DISAPPOINTED

I had high hopes for relief of my lower back pain but after using the machine for 2 weeks I saw no improvement. I would have sent the machine back but I put it away and forgot about it and I think it was too late to return. For $300 I felt like I got ripped off. A total come on that got people to think they would get pain relief and then nothing. I have since then found a therapeutic massage therapist and she is doing an amazing job of stretching muscles and strengthening my body and I wish I would have spent my wasted $300 on more sessions with her. I recommend save your money and do not buy this machine

January 15, 2016
Unprompted review
Kyrobak logo

Reply from Kyrobak

Hi Nancy, Thanks for taking the time to share your experience using Kyrobak. We're sorry to hear that you didn't receive the relief you expected. Some Kyrobak users quickly respond to the treatment and it takes time for others. In our clinical trials, test subjects recorded the most improvement after 21-28 days of Kyrobak usage.

For this reason, we recommend at least 30 days of use (and tracking results in your progress diary), twice daily for 10 minutes per treatment. There are a number of variables that go into each experience with Kyrobak (treatment speed, frequency of use, prior back issues). If you're interested in giving Kyrobak another shot, our customer service team can help answer any questions you may have. They can be reached at 888-998-4713. We also have a site with best practices and video tutorials, www.howtokyro.com.

Rated 5 out of 5 stars

it works very good

i do recommend Kyrobak to anyone suffering lower back pain ,it works ,my advise to keep on using it

January 15, 2016
Unprompted review
Kyrobak logo

Reply from Kyrobak

Thanks, Ghassan. Glad to hear your back is feeling better with Kyrobak.

Rated 4 out of 5 stars

Miracle worker

It really helps the lower back. Now if you can give one for the neck and shoulders too, you would improve quality of life to the max. Only one problem for some, will be getting down on it or up from it. Thank you

January 15, 2016
Unprompted review
Kyrobak logo

Reply from Kyrobak

Thanks for the feedback. Sending a note about Kyronek to our research dept. now ;)

Rated 3 out of 5 stars

It's just 9k

It really has not made much of a difference and I am sorry that I purchased it for the expense. I though I would get more relief from what I read about it.

January 15, 2016
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look