Ikke en god oplevelse
Jeg bestilte en LeKlint Sakselampe 10. september. Modtog først en ordrebekræftelse efter at have rykket for den 12. september, hvor jeg skriftlig gav udtryk for min bekymring pga anmeldelser på Trustpilot og ønskede en annullering af ordren. Bliver beroliget med, at en Malene bekræfter modtagelse af ordren, at de er et ordentlig firma og jeg kan være helt rolig og de dårlige anmeldelser skyldes misforståelser. I bekræftelsen står der, at jeg vil modtage varen 10-15 dage efter bestillingen. Vi har nu den 25. september og jeg har ikke hørt noget siden 12. september. Så for mig som kunde er det meget usikkert om, jeg nogensinde modtager min vare, hvilken stand er den i, hvis jeg modtager den. Dette forløb gør ikke, at jeg har lyst til at købe noget her en anden gang. Det virker hverken tillidsfuldt eller troværdigt.



