Leisure Outlet Reviews 15,566

TrustScore 4.5 out of 5

4.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 4 out of 5 stars

Leisure Outlet in Nottingham gone out of business ... contacted the Cornwall site Deborah quickly got the relevant information from me for the damaged Vango side panel, even though not legally the... See more

Rated 5 out of 5 stars

Return customer. Their pricing was way under that of other online companies, so as already had good service previously, I purchased a tent from them....almost 100 quid cheaper ! Free next day del.... See more

Rated 5 out of 5 stars

Great experience from the customer service team at Leisure Outlet. Deborah went out of her way to source two replacement air poles from a damaged awning even though it was just out of warranty. If eve... See more

Rated 5 out of 5 stars

Needed my awning & other bits in time for an expensive festival with multiple tickets & camping paid for. The goods were delayed into Leisure Outlet, but the guys there arranged an overnight delive... See more

Company replied

Company details

  1. Camping Store
  2. Outdoor Clothing and Equipment Shop

Written by the company

Leisure Outlet, your ultimate destination for all things outdoor adventure! Formerly an independent haven for outdoor enthusiasts, Leisure Outlet has now found a new home under the umbrella of World of Outdoors, breathing new life into our passion for exploration and discovery. At Leisure Outlet, we understand the thrill of venturing into the great outdoors, whether it's camping beneath the stars, trekking through rugged terrain, or simply enjoying a leisurely day by the water. With our extensive range of high-quality gear, equipment, and accessories, we're here to equip you for every adventure, big or small.


Contact info

4.3

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

16K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Fantastic price for the bikes I ordered…

Fantastic price for the bikes I ordered and quick delivery. Definitely recommend Leisure Outlet.

September 4, 2023
Leisure Outlet logo

Reply from Leisure Outlet

Good Morning Claire,

Thank you so much for your wonderful review! We are thrilled to hear that you found our prices fantastic for the bikes you ordered and that our delivery was quick. Your recommendation means the world to us.

At Leisure Outlet, we aim to provide our customers with the best value and service possible, and it's fantastic to know that we met your expectations.

We appreciate your support and look forward to serving you again in the future.

Thank You,
Leisure Outlet Team

Rated 5 out of 5 stars

Fast delivery

Ordered a sunncamp awning and was staggered when it arrived next day, what service

August 18, 2023
Unprompted review
Leisure Outlet logo

Reply from Leisure Outlet

Hello Tony,

Thank you so much for taking the time to leave us such a positive review on Trustpilot! We greatly appreciate your kind words and are thrilled to hear that you were satisfied with our service.

we strive to provide exceptional customer service and ensure that our customers have a seamless shopping experience. We understand the importance of timely delivery, and we are glad that your sunncamp awning arrived promptly.

Your feedback motivates us to continue delivering excellent service and support to all our customers.

Thank You,
Leisure Outlet Team

Rated 5 out of 5 stars

It met my expectations

The tent was very well made and looks strong. I was surprised but pleased with the colour. Will not be camping until the spring so cannot comment on it's durability yet!

September 1, 2023
Leisure Outlet logo

Reply from Leisure Outlet

Hello Alison,

We're delighted to hear that you are pleased with the quality and strength of the tent. Our team takes great care in ensuring that all our products are well made and built to last. We're glad that the color of the tent exceeded your expectations as well.

Once again, thank you for your positive review and for choosing our products. We value your trust and satisfaction as our top priorities. We look forward to serving you again in the future.

Thank You,
Leisure Outlet Team

Rated 3 out of 5 stars

Delivery took a long time

Delivery took a long time. It said the items would be delivered within 5 to 7 days. After 7;days I had to chase the order and was told it would be dispatched straight away with upgraded next day delivery. It still took 2 days to deliver

September 4, 2023
Leisure Outlet logo

Reply from Leisure Outlet

Hello Nigel,

We genuinely apologise for the inconvenience you experienced due to the delay in your recent order with Leisure Outlet. Your feedback is essential to us, and we appreciate your patience.

We understand your frustration, and we'd like to clarify that while we strive to meet the estimated delivery times mentioned on our website, these are indeed estimates. Occasionally, factors beyond our control can cause delays. We apologize for any inconvenience this may have caused.

We also regret that you had to follow up on your order after the initial 7-day period. Your order should have been dispatched promptly, and we understand how this delay added to your frustration. We appreciate your understanding regarding the upgraded next day delivery, and we're sorry that it still took an additional 2 days for your items to be delivered.

Your feedback is invaluable, and we will take it into account as we work to improve our delivery speed and communication with our valued customers. We are committed to providing a better experience for you in the future.

Once again, we apologise for the delay and any inconvenience it may have caused. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to us. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your business.

Thank you for bringing this to our attention.

Regards,
Leisure Outlet Team

Rated 5 out of 5 stars

Excellent service great price highly…

Excellent service great price highly recommend will certainly use again

August 14, 2023
Leisure Outlet logo

Reply from Leisure Outlet

Hello Ian,

Thank you so much for your outstanding review and for sharing your experience with us! We are delighted to hear that you received excellent service, found our prices great, and plan to use our services again.

Your recommendation means a lot to us, and we truly appreciate your support. Providing top-notch service and value to our customers is our priority, and it's fantastic to know that we met your expectations.

Thank You,
Leisure Outlet Team

Rated 5 out of 5 stars

delivered day early and goods exactly…

delivered day early and goods exactly as required

September 4, 2023
Leisure Outlet logo

Reply from Leisure Outlet

Greeting's Glenn,

Thank you so much for your positive review! We are thrilled to hear that your order arrived a day early and that the goods were exactly as you required.

Customer satisfaction is our top priority, and we're delighted that we could provide you with an efficient and accurate shopping experience.

Thank You,
Leisure Outlet Team

Rated 5 out of 5 stars

Great company to deal with

Very helpful on the phone and very quick delivery. Would happily use them again..

September 4, 2023
Leisure Outlet logo

Reply from Leisure Outlet

Hello Adrian,

Thank you so much for your kind words! We're Pleased to hear that you found our phone support helpful and that you received your order quickly.

We always strive to provide excellent service and prompt delivery to our valued customers. We greatly appreciate your feedback and look forward to serving you again in the future.

If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out. Thank you for choosing us!

Thank You,
Leisure Outlet Team

Rated 1 out of 5 stars

Long story short

Long story short - ordered a bike - took to Halfords to get gears adjusted ,told was faulty (derailleur ), messaged them , happy messaged back then told I want to return the bike to now nothing not a message back . So just hope you don't get a faulty bike .

August 26, 2023
Leisure Outlet logo

Reply from Leisure Outlet

Dear Graham,

Thank you for bringing your concerns to our attention. We sincerely apologise for any inconvenience caused by the faulty gear system on your bike. We understand that manufacturing defects can occur, and we strive to address these issues promptly for our customers.

Upon reviewing our records, we did not find any prior correspondence regarding the faulty gear system. We encourage you to reach out to our customer service team at : Service@leisureoutlet.com , so that we can assist you further and resolve this matter to your satisfaction.

We value your feedback and are committed to improving our processes. Your experience is important to us, and we want to ensure that we rectify any issues you may have encountered. Please don't hesitate to contact us, and we will be more than happy to assist you with your order.

Once again, we apologise for any inconvenience caused, and we appreciate your understanding.

Best regards,
Leisure Outlet Team

Rated 1 out of 5 stars

Stock issues

Ordered awning poles in July 23. Stillwaiting mid sept 23.
No stock, offered inferior substitute .

September 8, 2023
Unprompted review
Leisure Outlet logo

Reply from Leisure Outlet

Hello Simon,

I am extremely sorry for the delay with your order, unfortunately, this is due to a delay in the manufacturing and something we have no control over.

I can see we notified you of the delay the day after you placed your order and have continued to update you once we have received dates from the supplier.

I am sorry you are unhappy with the alternative offered, we can offer to cancel your order and issue a full refund if you are unable to wait, please let us know if you would like to proceed with a refund.

Thanks

Leisure Outlet

Rated 5 out of 5 stars

I ordered a bike from Leisure Outlet

I ordered a bike from Leisure Outlet. The company exceeded my expectations- the bike was delivered within 3 days. Excellent product as described! Highly recommend Leisure Outlet and will shop with them again! Thank you for excellent service!

August 31, 2023
Leisure Outlet logo

Reply from Leisure Outlet

Hello Iryna,

Thank you so much for taking the time to share your positive experience with Leisure Outlet! We're thrilled to hear that we exceeded your expectations by delivering your bike within 3 days and providing you with an excellent product as described.

Your recommendation means a lot to us, and we're looking forward to serving you again in the future.

Thanks

Leisure Outlet

Rated 5 out of 5 stars

Delivery

Needed my awning & other bits in time for an expensive festival with multiple tickets & camping paid for.
The goods were delayed into Leisure Outlet, but the guys there arranged an overnight delivery for me and saved the day!
Thank you for saving my bacon!

August 30, 2023
Leisure Outlet logo

Reply from Leisure Outlet

Hello Col,

We're thrilled to hear that we could help save your day and ensure you had your awning and other essentials in time for your festival! At Leisure Outlet, customer satisfaction is our top priority, and we're delighted that our team was able to arrange an overnight delivery to meet your urgent needs.

Your kind words are greatly appreciated, and we're here to assist you with any future camping or outdoor needs.

Thanks

Leisure Outlet

Rated 5 out of 5 stars

Very fast delivery good quality keep…

Very fast delivery good quality keep you informed

September 3, 2023
Leisure Outlet logo

Reply from Leisure Outlet

Hello Hazel,

Thank you for taking the time to leave such a positive review! We're delighted to hear that you had a great experience with us. We take pride in providing fast delivery and high-quality products, and we're pleased to know that you found our communication informative.

Thanks

Leisure Outlet

Rated 5 out of 5 stars
Leisure Outlet logo

Reply from Leisure Outlet

Hello Michael,

We appreciate your positive review! It's fantastic to hear that you are satisfied with both our delivery service and the product you received.

Thanks

Leisure Outlet

Rated 1 out of 5 stars

Repeatedly bad customer service

2 orders from this shambles, both with poor service.
Firstly I ordered some folding chairs which arrived one at a time. The first chair was badly packed, obviously broken on arrival and looked to have been used already so I believe I had been sent a chair that had already been returned. A replacement eventually arrived.
On this occasion I have been sent a totally different item to that which I ordered. I phoned and was promised that it would be collected by courier and my correct order would be sent immediately. So I packed it all up and awaited collection but nothing happened.
On ringing today I was told initially that there was no record of my previous call and that I should photograph the incorrectly sent item (which I have already packed up) and email the photo to them, it will then be collected if they agree that it is incorrect and only when received will they lower themselves to send out my item that I have already paid for. They were totally resistant to my suggestion that they should complete my order promptly by sending the correct item straight away. They clearly think that I am an imbecile who cannot tell the difference between a windbreaker and a tent extension of some sort.
After a little heated discussion they discovered their record of my previous call and they have deigned to skip the email bit but I still have to wait for my item to be returned to them before they send out the correct item.
Frankly they have no interest in their customers and I would not recommend them.

September 7, 2023
Unprompted review
Leisure Outlet logo

Reply from Leisure Outlet

Good Morning Hugh,

We sincerely apologise for the inconvenience you have experienced with Leisure Outlet. We understand that receiving a damaged chair and a wrong item can be frustrating, and we apologise for any inconvenience caused.

We assure you that we do not send used or returned products to our customers. The damage to the chair was a result of transit mishandling, and we promptly replaced it for you. We apologise for the packaging issue and any inconvenience it may have caused.

Regarding the wrong item sent, we acknowledge that mistakes can happen. We request a photo of the incorrect item not because we doubt your word, but because we want to rectify the error and ensure accurate tracking of the issue.

After discussing with our team, I can confirm that the correct order is in our system, and we are actively working on collecting the incorrect item from you at no cost and completing your order.

At Leisure Outlet, customer satisfaction is our top priority. We strive to provide exceptional customer service and ensure that every customer has a positive experience. We deeply apologise for any inconvenience caused and are committed to resolving the issue promptly. If you require any further assistance, please do not hesitate to reach out to our customer service team.

Kind Regards,
Leisure Outlet Team

Rated 4 out of 5 stars

Great service

Great service from Adam on the call, would’ve been a 5 if I had known that not all items were being dispatched at once.

September 6, 2023
Leisure Outlet logo

Reply from Leisure Outlet

Hello Liz,

Thank you for taking the time to share your feedback! We're delighted to hear that you had a great service experience with Adam during your call.

We apologise for any confusion regarding the dispatch of your items. Your input is valuable to us, and we'll work on improving our communication to ensure customers are aware of the dispatch process for their orders.

Thanks

Leisure Outlet

Rated 5 out of 5 stars

1st Class Service

Excellent.... they sourced and provided exactly the right Tent for our needs.... Thank you.

August 31, 2023
Leisure Outlet logo

Reply from Leisure Outlet

Hello Stephen,

Thank you so much for taking the time to leave such a positive review! We're thrilled to hear that we were able to provide you with the perfect tent to meet your needs. Customer satisfaction is our top priority, and it's great to know that we hit the mark for you.

Thanks

Leisure Outlet

Rated 5 out of 5 stars

Excellent!

August 26, 2023
Leisure Outlet logo

Reply from Leisure Outlet

Hello Joanne,

Thank you for your brief but glowing review! We're delighted to hear that you had an excellent experience with us.

Thanks

Leisure Outlet

Rated 5 out of 5 stars
Leisure Outlet logo

Reply from Leisure Outlet

Hello Kenneth,

Thank you for taking the time to leave a review!

We're pleased to hear that you received your order quickly and that the goods matched their description. Providing a seamless shopping experience is important to us, and your feedback is greatly appreciated.

Thanks

Leisure Outlet

Rated 5 out of 5 stars

Fast delivery and great item

Fast delivery and great item
Definitely use again

August 25, 2023
Leisure Outlet logo

Reply from Leisure Outlet

Hello Tracey,

Thank you so much for your positive feedback! We're delighted to hear that you had a great experience with our fast delivery and that you're happy with your item. We look forward to serving you again in the future.

Thanks

Leisure Outlet

Rated 5 out of 5 stars

Excellent speedy service

September 1, 2023
Leisure Outlet logo

Reply from Leisure Outlet

Hello Mandy,

We appreciate your kind words! Thank you for taking the time to leave a review. We're thrilled to hear that you found our service excellent and speedy.

Thanks

Leisure Outlet

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look