MADE.COM Bewertung Reviews 25,068

TrustScore 4.5 out of 5

4.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

MADE has the best quality on the online market. Everything that has arrived (I’ve bought a lot from them) has been perfect. I really like the online showroom option and had a great interaction with th... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

If you have time to wait, accessories are nice but furniture is not worthwhile I purchased a large number of items from Made when I first moved and found the process to be pretty draining... See more

Rated 5 out of 5 stars

Good place to buy furniture. I purchased a bed and a folding sofa and I'm completely satisfied with speed of delivery and quality of products. One of the orders had missing part so I contacted s... See more

Company replied

Company details

  1. Furniture Store

Written by the company

Keine Lager, keine Importeure, keine Mittelsmänner und keine teuren Ladenflächen in der Innenstadt. Wir verzichten auf alles Tam-Tam und Drumherum, das den Möbelpreis im traditionellen Handel in die Höhe treibt. Alle Produkte werden direkt aus der Manufaktur an unsere Kunden geschickt.


Contact info

  • 5 Singer Street, EC2A 4BQ, London, United Kingdom

  • made.com/de

4.3

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

25K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Top🤌🏼

Aller verlief gut

April 1, 2022
MADE.COM Bewertung logo

Reply from MADE.COM Bewertung

Hallo A.j., 

vielen Dank für Ihre positive Bewertung.

Es freut uns zu hören, dass Sie mit unseren Produkten und unserem Service so zufrieden sind.

Wir hoffen Sie bald wieder auf unserer Webseite begrüßen zu können.

Ihr MADE.COM Team

Rated 5 out of 5 stars

Top Service!

March 31, 2022
MADE.COM Bewertung logo

Reply from MADE.COM Bewertung

Guten Tag,

vielen Dank für Ihre 5-Sterne Bewertung.

Es freut uns zu hören, dass Sie von unserem Service überzeugt sind.

Wir hoffen Sie bald wieder auf unserer Webseite begrüßen zu können.
Ihr MADE.COM Team

Rated 5 out of 5 stars

Top top top

Top top top top top top top top top top

March 30, 2022
MADE.COM Bewertung logo

Reply from MADE.COM Bewertung

Hallo Cornelia,

vielen Dank für Ihre 5-Sterne Bewertung.

Es freut uns zu hören, dass Ihre Bestellung wunschgemäß verlaufen ist.

Wir hoffen Sie bald wieder auf unserer Webseite begrüßen zu können.
Ihr MADE.COM Team

Rated 1 out of 5 stars

Never again.

We ordered a table that was damaged once we got it, so we had the choice to send it back and wait for a new one or get a 50€ discount on the damaged table. Since the table costs over 800€ we obviously sent it back. 50€ discount for a damaged table was ridiculous. Then we had to wait a couple of weeks for the new table. The new table arrived and all in all it is fine. But not worth the 800€. But that is not the point. Overall the whole experience with MADE was just very disappointing. We can say that we won't be ordering anything anytime soon since the only compensation they offered for everything was 20,- in form of a voucher for our next purchase. When you order the newsletter on their website you get 15€ discount on your next purchase so 20,- is absolutely laughable. We had to wait weeks only to receive a damaged item. And then wait again.

March 30, 2022
Unprompted review
MADE.COM Bewertung logo

Reply from MADE.COM Bewertung

Hello Sarah,

Thank you for taking the time to submit your review.

We are very sorry to hear that the table of your order got delivered damaged and that you are not happy with the complaint handling and the offered compensation.

Your feedback has been forwarded to the responsible team.

We apologise for the inconvenience.

Kind regards, 
 Your MADE.COM team

Rated 1 out of 5 stars

One item was never delivered (6 month)…

One item was never delivered (6 month) - refund only after own request.

The delivered item had terrible quality.

March 30, 2022
Unprompted review
MADE.COM Bewertung logo

Reply from MADE.COM Bewertung

Hello,

Thank you for taking the time to submit your review.

We are very sorry to hear that you never received the one item of your order and that it was only refunded because you had to contact us and that you are not happy with the quality of the other item.

Your feedback has been forwarded.

We apologise for the inconvenience.

Kind regards, 
 Your MADE.COM team

Rated 4 out of 5 stars

Super Service

March 29, 2022
MADE.COM Bewertung logo

Reply from MADE.COM Bewertung

Hallo Simone,

vielen Dank für Ihre positive Bewertung.

Es freut uns zu hören, dass Sie mit unserem Service zufrieden sind.

Wir hoffen Sie bald wieder auf unserer Webseite begrüßen zu können.
Ihr MADE.COM Team

Rated 5 out of 5 stars

Super Service!

March 29, 2022
MADE.COM Bewertung logo

Reply from MADE.COM Bewertung

Hallo Chantal,

vielen Dank für Ihre 5-Sterne Bewertung.

Es freut uns zu hören, dass Sie von unserem Service überzeugt sind.

Wir hoffen Sie bald wieder auf unserer Webseite begrüßen zu können.
Ihr MADE.COM Team

Rated 1 out of 5 stars

Just…bad

We had a big order on Jan 3rd. We are still missing two key pieces and haven’t been told anything about a delivery date yet (we were told initially, products would be sent on March 14th).

Products that did arrive are of average quality, the couch is an absolute joke.

All in all an extremely disappointing experience. :(

March 28, 2022
Unprompted review
MADE.COM Bewertung logo

Reply from MADE.COM Bewertung

Hello,

Thank you for taking the time to submit your review.

We are very sorry to hear that you haven't received all products of your order yet, that you weren't informed about the new dispatch date and that you are not happy with the couch of your order.

Unfortunately, we were unable to find you in our system using the data stored here.

Please contact us with your order number so that we can solve your problem as quickly as possible: https://help.made.com/hc/de

Kind regards,
Your MADE.COM team

Rated 4 out of 5 stars

Top service

Top service, all the products came in time.

March 22, 2022
MADE.COM Bewertung logo

Reply from MADE.COM Bewertung

Hello,

Thank you for your positive review.

We are glad to hear that you are happy with your order.

Kind regards,
Your MADE.COM team

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely disgusting money grabbers.

Absolutely disgusting money grabbers.

The same item was on sale for 130 euros, was about to buy and then said unavailable. Now the same lamp is on the site at 255 euros. So it is available they’ve just hiked up the price. I have photo evidence to prove it. My experience of Made has been appalling. Terrible customer service & making a mockery of customers. Disgusting behaviour.
Once something goes on sale it’s on sale and then it’s gone when it’s sold - you don’t say it’s sold out and then put it back on at full price. Gross.

March 22, 2022
Unprompted review
MADE.COM Bewertung logo

Reply from MADE.COM Bewertung

Hello Tasha,

Thank you for taking the time to submit your review.

We are very sorry to hear that our service does not meet your expectations.

Please note the following:

We have promotions from time to time where many of our products are on sale.

However, these promotions are limited in time.

Therefore, it is not uncommon that a product is no longer on sale from one day to the next.

During our sale promotions, products sell out faster and it may also happen that other customers cancel their orders and products become available again for this reason.

If these events overlap and the promotion is over, the product may be available the next day, but at the normal price.

Please also allow us to point out that products in the shopping cart are not reserved.

We apologise for the inconvenience.

Kind regards,
Your MADE.COM team

Rated 5 out of 5 stars

Sehr Gut

Great quality
Faster shipping than expected/estimated

Ideally I would like less waste in the packaging but I understand that maybe the desk could be damaged otherwise.

March 21, 2022
MADE.COM Bewertung logo

Reply from MADE.COM Bewertung

Hello Marialena,

Thank you for your positive review.

We are glad to hear that you are happy with your order.

Kind regards,
Your MADE.COM team

Rated 1 out of 5 stars

NEVER AGAIN. Low quality and 7 months to deliver the full order!

Very low quality product. Not easy to assembly! It's really cheap furniture. And the worst part is that an order made beginning of September 2021 was finally delivered mid March 2022. Their customer service is completely inexistent. I would never recommend to buy anything from Made.com
Also all the communications are in German, in Switzerland we have 3 official languages and was impossible to receive a single communication in French, Italian or even English.

March 17, 2022
Unprompted review
MADE.COM Bewertung logo

Reply from MADE.COM Bewertung

Hello Sylvie,

Thank you for taking the time to submit your review.

We are very sorry to hear that your order gives you reason to complain.

Your feedback gives us the opportunity to review our performance and service from the customer's point of view and provide for improvements if necessary.

We apologise for the inconvenience.

Kind regards,
Your MADE.COM team

Rated 5 out of 5 stars

Thank you <3

I am happy with my experience with made.com: fortunate to be in a city with the showroom, so I went there to look at the piece of furniture I liked in real life. There consultants answered all possible questions and were friendly and professional. Then delivery also worked as planned, communication was straight forwrd, I know what to expect. Now my home looks more cozy and is more comfortable. Thanks for all to everybody involved!

March 15, 2022
MADE.COM Bewertung logo

Reply from MADE.COM Bewertung

Hello Tatiana,

Thank you for your 5-star rating.

We are glad to hear that you are happy with your order and our service.

Kind regards,
Your MADE.COM team

Rated 5 out of 5 stars

Long wait for great quality

Ordered a bed during Black Friday sales for a really good price. The shipping date had been estimated for early February. We did wait until March to receive it, but it was mainly due to the shipping issues–which we were informed of. Shipping went smoothly and the delivery people brought it into our flat and took the carton packaging with them, which was very appreciated. The building instructions are clear and easy to follow, and the pieces are well organised and labelled. Quality so far is excellent and the wood feels great to the touch. Although we did wait a significant time for our bed, I would def wait again for a furniture piece I love this much. Would recommend if you like quality over speed, and would def shop again.

March 15, 2022
MADE.COM Bewertung logo

Reply from MADE.COM Bewertung

Hello Alix,

Thank you for your positive review.

We are happy to hear that you like the Kano Bed. We are sorry that you had to wait a little longer for your goods.

Kind regards,
Your MADE.COM team

Rated 5 out of 5 stars

Excited

Well-designed products!

March 14, 2022
MADE.COM Bewertung logo

Reply from MADE.COM Bewertung

Guten Tag ,

vielen Dank für Ihre positive Bewertung.

Es freut uns zu hören, dass Sie mit ihrer Bestellung zufrieden sind.

Wir hoffen Sie bald wieder auf unserer Webseite begrüßen zu können.
Ihr MADE.COM Team

Rated 3 out of 5 stars

For Switzerland website is available…

For Switzerland website is available only in german. Just to let you know not everyone in switzerland speaks german. Products are good (but you cannot understand the description), delivery fast (but not every information can be google translated).

March 14, 2022
MADE.COM Bewertung logo

Reply from MADE.COM Bewertung

Hello Catherine,

Thank you for your message.

We apologize for the longer shipping/delivery times.

Your feedback gives us the opportunity to review our performance and service from the customer's
point of view and provide for improvements if necessary.

Rated 1 out of 5 stars

Very poor customer service

Very poor customer service and poor communication. My sofa was delivered many months later than it should've been, they failed to inform me properly. I ordered the sofa in July 2021 and it arrived in January 2022! One customer service agent said that I could receive compensation - i have the email from them, but they explained that i had to wait until i received the sofa in order to claim the compensation. Surprise, surprise, they've been ignoring all my emails since i received the sofa to claim my compensation. It's now March! Terrible.

March 11, 2022
Unprompted review
MADE.COM Bewertung logo

Reply from MADE.COM Bewertung

Hello Natascha,

Thank you for taking the time to submit your review.

We are very sorry to hear that your order arrived late.

We will contact you by email to find a solution to your problem as soon as possible.

We apologise for the inconvenience.

Kind regards,
Your MADE.COM team

Rated 4 out of 5 stars

Products are Great

Products are Great! Just the Price for the delivery was too much

March 10, 2022
MADE.COM Bewertung logo

Reply from MADE.COM Bewertung

Hello Lala,

vielen Dank für Ihre positive Bewertung.

Es freut uns zu hören, dass Sie mit den Produkten so zufrieden sind.

Wir hoffen Sie bald wieder auf unserer Webseite begrüßen zu können.
Ihr MADE.COM Team

Rated 5 out of 5 stars

Everything great

Great product, great delivery - quicker than promised!

March 8, 2022
MADE.COM Bewertung logo

Reply from MADE.COM Bewertung

Hello,

Thank you for your positive review.

We are glad to hear that you are happy with your order.

Kind regards,
Your MADE.COM team

Rated 5 out of 5 stars

Great service

The delivery was super fast. Great communication. I’m happy with the whole experience.

March 8, 2022
MADE.COM Bewertung logo

Reply from MADE.COM Bewertung

Hello Jo-Ann,

Thank you for your positive review.

We are glad to hear that you are happy with your order.

Kind regards,
Your MADE.COM team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look