Erg onprofessioneel
Erg onprofessioneel. Bestelling na een week niet verzonden. Na veel moeite toch mogen ophalen (omdat het een cadeau was) en vlak voor het ophaalmoment te horen gekregen dat de gewenste kleur niet op voorraad was. Voor alles geen excuus gehad, waarna ik zelf nog achter mijn betaalde verzendkosten aan moet gaan en vervolgens een enorme attitude te krijgen van de eigenaresse.

