Mariannestougaard Reviews 8

TrustScore 4 out of 5

4.1

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

4.1

Great

TrustScore 4 out of 5

8 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No history of asking for reviews

This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Marianne er en fagprofessionel ørelæge…

Marianne er en fagprofessionel ørelæge der taler og lytter til sine patienter herefter undersøger og oplyser patienten om de diagnostiske forhold. Endvidere forelægges en plan hvor Marianne inddrager parienten forklarer, oplyser.
Marianne er altid smilende imødekommende og nærværende. Dygtig fagfagligt og medmenneskelig.
Jeg har primært haft Marianne som øre næse halslæge til mine to børn og jeg selv. Det startede for 30 år siden da min prinsesse fik vrøvl med ørerne.
Vi har været nødsaget til at henvende hos andre øre, næse,hals læger hvis Marianne holdt ferie mm. Marianne er den bedste jeg kan kun komme med min bedste og varmeste anbefaling, i Mariannes praksis bliver du set og hørt og mødt. Tak

February 2, 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

God behandling

Jeg var lidt bange for at tage herud pga. de dårlige anmeldelser herinde…. Men jeg må sige jeg har en helt helt anden oplevelse hos Marianne og de to andre søde damer i receptionen.

Har netop fået klippet tunge og læbebånd på min 7 uger gamle datter.
Marianne var kort og præcis med information om “indgrebet” og hvordan det hele skulle foregår, samt info omkring hvad vi efterfølgende skulle gøre.

Da vi kommer ud igen bliver både jeg og hende jeg havde med som ekstra hjælp dårlige og alle 3 damer er simpelthen så søde og hjælper alt hvad de kan med at holde min datter og få os til at blive gode igen.
Jeg vil i hvert fald med ro i maven sende folk videre herhen fremover.

June 28, 2024
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

Kompetence fremfor Pædagogik

Marianne forekommer mig som en kompetent og faglig dygtig læge.

Marianne er meget konkret og direkte og det giver for mig den bedste kommunikation uden alt det overflødige.
Marianne forelagde mig de ulemper der kunne være i forbindelse med en kirurgisk rettelse af næseryggen, efter skade.
Jeg kan udemærket følge de andres knapt så gode kommentarer og anmeldelser.

Spørgsmålet ér, om du prioriterer at du vil have den bedst mulige behandling og efterfølgende recovery, eller om du vil aes blidt på ryggen og gå hjem, uafklaret o.e., uden svar eller handling.

Hvis du ønsker Kompetence fremfor Pædagogik, vil det være en god idé at overveje Marianne Stougaard.

Desuden, har du altid dét valg at vælge en anden læge.

Vi kan jo ikke alle sammen lide det samme, vel... Gudskelov!

June 19, 2023
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Ubehøvlet og svær at få hjælp

Ubehøvlet og svær at få hjælp. Man skulle vente ugevis på bare at få en undersøgelse til øresten (ubehagelig lidelse. Stærk svimmelhed) Jeg har været der før og fik en ligende dårlig oplevelse og der blev jeg enda sprunget over midt i venteværelset selvom jeg havde det dårligt og det var min tur. Men hun mente åbenbart den patient var mere vigtig. Den “læge”er bestemt ikke anbefalet. Hendes opførsel er skammelig og ikke værd at bruge. Jeg vil aldrig bruge den læge mere!

April 2, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Dårlig oplevelse

Jeg havde en tid til min søn hos Marianne. Han skulle have tjekket mandler, polypper og øre. Alle tre ting konstatere Marianne skal opereres. Hun kigger knap min 3 årige søn i øjnene eller taler med ham under undersøgelserne, trods han spørg om flere spørgsmål, fejer hun ham væk og siger på et tidspunkt “nej nu skal du være stille mens jeg snakker med mor”… Stakkels barn, som bare nysgerrigt og halvt nervøst spørg hvilken maskine hun står og “fægter” med foran hans ansigt…. Hun opleves meget kort og kontant, ingen omsorg og fornemmelse for hendes patient. Vigtigt man fortæller hvad man gør, når man har med børn at gøre. Vi valgte at få operationen foretaget andet sted, og er lykkelige for den beslutning.
Kan ikke anbefales- og slet ikke til børn. Hendes læge evner er formodentlig fine, men resten er mangelfuldt.

December 11, 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Absolut dårligste oplevelse hos en…

Absolut dårligste oplevelse hos en ørelæge. En yderst inkompetent læge: Marianne stougård.
Mens jeg ventede i venteværelset kunne jeg mærke at jeg blev svimmel,
kort efter blev det min tur og jeg fortæller hende at jeg har det dårlig og at jeg er nervøs. Jeg kunne ikke åbne mine øjne. Hun var på ingen måde nærværende. Det undrer mig nu at hun ikke spurgte hvorfor? Jeg tror ikke at jeg ville kunne genkende hende nu, fordi jeg dårlig nok kunne åbne mine øjne grundet svimmelhed. Jeg havde helt lukkede øjne mens hun undersøgte mine ører og selv om jeg flere gange sagde at jeg er meget syg ignorerede hun det fuldstændigt. Desuden siger hun at hun har sendt en recept på apoteket, hvilket stadig ikke er kommet 5 dage efter. Jeg spurgte hende om ikke hun kan hjælpe mig ned fra briksen, da jeg virkelig er svimmel og dårlig. Hun holder mig i hånden og sætter mig på en stol i venteværelset og siger så kan du gå når du har fået det bedre.
Takket være en anden patient, ti minnutter efter kunne jeg tage elevatoren ned sammen med hende. Da jeg kommer hjem efter en times tid bliv jeg dårligere og falder ned og besvimer- familien har ikke kontakt med mig og de ringer 112. Jeg er ved god mod igen men som læge må man godt være lidt omsorgsfuld og jordnær og vigtigst af alt kigge sine patienter i øjnene, selv om man er øre-næse- halslæge.
Hold jer væk fra en yderst arrogant læge.
Husk du har med mennesker at gøre. Behandl dem som du ville ønske at blive behandlet!

June 26, 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Dårligste kundebetjening af uddannet…

Dårligste kundebetjening af uddannet sundhedspersoner jeg længe har oplevet! Ikke nok med hygiejnen var ringe oplevede jeg usampatiask og ubehøvlede opførelse fra en af hende som skulle infomere mig omkring min søns operation.
Vil aldrig lade min søn blive opereret af så forfærdeligt et sted så fik en henvisning til et hospitalet og kommer aldrig til at sætte mine ben hos hende igen og råder alle til at forholde sig på samme vis.

January 14, 2022
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Benyt jer IKKE af denne ørelæge

Benyt jer IKKE af denne ørelæge. Jeg måtte vente 5 uger på en tid, g da jeg så ankommer 15 min FØR aftalt tid, får jeg af vide, både på deres ankomststander og personligt af sekretæren, at jeg IKKE har nogen tid hos dem. Da jeg efterfølgende d.d. ringer til dem for at høre omkring dette, får jeg en "sekretær" i røret, som er det mest uforskammede, som siger at jeg HAVDE en tid i fredags, og jeg ikke dukkede op !
Hun er så uforskammede at hun smækker røret op, da jeg beder om en meget hurtig tid - Nej jeg kan få en tid igen om 4 uger ! Hvorefter jeg ringer hende op igen, og spørgerhende om ørelægen vil kendes ved, at være uforskammet og have en "sekretær" som smækker røret op overfor patienterne. JA, er hendes svar, og nu smækker jeg røret op igen,hvilket hun gjorde.
Så min klare anbefaling er; Find en patient venlig ørelæge og IKKE denne klinik.
Læs også sundhedsstyrelsens anmeldelse efter derres kontrolbesøg, dette gjorde jeg desværre ikke, før jeg spildte fem uger på at få en tid.
Den ene stjerne er KUN fordi systemet vil have man vælger min. en.

October 24, 2017
Unprompted review

Is this your company?

Claim your profile to access Trustpilot’s free business tools and connect with customers.

Get free account

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look