Gjorde min beställning den 4/2 och 13…
Gjorde min beställning den 4/2 och 13 dagar senare har PostNord fortfarande inte fått paketet. Dvs det kommer ta ytterligare en vecka minst. Det står ingenting på hemsidan om dom orimliga leveranstiderna så att jag som kund själv kan avgöra om jag vill vänta flera veckor på min vara.
