While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

I strongly advise anyone considering Modholic to think twice before placing an order. I have yet to receive the chairs from my order, and despite making over 10 phone calls and sending at least 7... See more

Rated 5 out of 5 stars

From ordering to delivery, I had a great experience! The chairs I ordered for my dining table are sturdy, comfortable, swivel so smoothly and complete the modern look I wanted. I recommend paying the... See more

Rated 5 out of 5 stars

We purchased the triangle walnut coffee table and it is beautiful. We love how it adds to the mid-century modern look that we were going for. The order was processed promptly and the shipping was fast... See more

Rated 5 out of 5 stars

These chairs are functional, comfortable, sturdy and cutting edge design! They are contemporary and practical. We use them in the kitchen and they can be wiped with a sponge if crumbs or spills land... See more

Company details

  1. Furniture Store

Written by the company

At Modholic we’re committed to creating the most unique shopping experience possible. Our mission is to continue achieving complete customer satisfaction by providing affordable reproduction designs in high quality materials (leathers, fabric, metal, and wood) at fair prices. Our extensive selection and superior customer service coupled with the convenience of online shopping make it easier than ever before to find exactly what you want for your home and office.


Contact info

  • 170 Westfield Ave W, 07204, Roselle Park, United States

  • modholic.com

3.3

Average

TrustScore 3.5 out of 5

214 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Great product and delivery

Great product and delivery. Couldn’t be happier

September 22, 2022
Unprompted review
Modholic logo

Reply from Modholic

Thank you for shopping with us and thank you for your review. We're very happy to hear that you have found such great quality furniture with us. That is quite the compliment, and we're very pleased that you are so happy with us. We appreciate you, and we are looking forward to seeing you again. Please stop by and visit with us again soon!

Rated 5 out of 5 stars

Really nice chairs!

I ordered these chairs because of how nice they look, I was pleasantly surprised that they are extremely comfortable! I ordered white, but found out it was back ordered, so I changed to gray and they look great!

September 23, 2022
Unprompted review
Modholic logo

Reply from Modholic

Thank you for shopping with us and thank you for your review. We're very happy to hear that you have found such great quality furniture with us. That is quite the compliment, and we're very pleased that you are so happy with us. We appreciate you, and we are looking forward to seeing you again. Please stop by and visit with us again soon!

Rated 1 out of 5 stars

Wrong and misleading

3 weeks and still waiting for an in stock item . Called and emailed numerous times . I was promised that it’s shipping the next day, label created and shipping tracking number provided . 4 days later item has still not shipped .
Bad and deceiving customer service . It’s a shame

September 22, 2022
Unprompted review
Modholic logo

Reply from Modholic

Hi,

We are grateful that you made your purchase with us. We are indeed very sorry that your order has been delayed beyond your expected arrival date, and that you feel you've been misled by the way the information about arrival dates has been given to you. Our intention is to always be transparent and to never mislead customers with inaccurate information by providing you with the best available information that we have. While we are always hopeful that orders will arrive close to the estimated date, we are, unfortunately, seeing heavy unexpected changes in arrival times that we wish we had more control over. The information that we receive from manufacturers and shipping companies changes often and we strive to do our best to keep you up to date with these changes.

There were several unexpected circumstances that impeded the delivery of the service on time. It has been passed to our service delivery team and one of the assigned coordinators will look into this for future improvements. We see that the order has been successfully delivered. If you would like any further assistance, please do reach out to us at cs@modholic.com so that we can look into it.

Regards,
Modholic Customer Grievance Redressal Team.

Rated 5 out of 5 stars

I absolutely love my new table!

I absolutely love my new table!! The glass is very thick, and the legs built well, solid. It has surpassed my expectations. Modholic kept me posted on the order and delivery. Would definitely recommend this company and this beautiful table!

September 21, 2022
Unprompted review
Modholic logo

Reply from Modholic

Thank you for shopping with us and thank you for your review. We're very happy to hear that you have found such great quality furniture with us. That is quite the compliment, and we're very pleased that you are so happy with us. We appreciate you, and we are looking forward to seeing you again. Please stop by and visit with us again soon!

Rated 5 out of 5 stars

Loving my tulip table and chairs set

I've been dreaming of this set for years and am thrilled. I almost paid quite a bit more for these items from a company with not nearly as good reviews (take apart, add grease, what???) so I'm very happy I did some digging and found Modholic. The ratings were very encouraging and I can now affirm they are also accurate, these are great pieces.

After I placed my order I started worrying about how the marble top would fare in shipping, but you can totally relax, this thing was as secure as Fort Knox with inner and outer cardboard boxes, suspended within a wood frame, plus foam plus plastic wrap. The pedestal ships in a separate box as does the set of 2 chairs, and these were also well packed and arrived in perfect shape. The chairs are very comfortable and I already am in love with the vinyl as it will be easy to keep nice. Everything is very well made, nice heavy coat of enamel on the metal surfaces and the marble is gorgeous. The pieces are super easy to put together, and everything you need is in the box. One person can easily assemble the chairs alone in about 15 minutes, but you will need a helper to turn the table right side up and get the table top out of the crate, especially if you go for the marble option (impressively heavy and solid).

To indicate how much I liked these, I originally purchased just the set with 2 chairs and I liked the chairs so much I ordered 2 more! My kitchen (see picture) is very tiny in my mid-century modest home of under 1,000 square feet, but the sizing worked out perfect with the 32" top to allow four chairs, especially since the chairs are so easy to get in and out of since they rotate.

September 18, 2022
Unprompted review
Modholic logo

Reply from Modholic

Thank you for shopping with us and thank you for your review. We're very happy to hear that you have found such great quality furniture with us. That is quite the compliment, and we're very pleased that you are so happy with us. We appreciate you, and we are looking forward to seeing you again. Please stop by and visit with us again soon!

Rated 5 out of 5 stars

Great product

Great product. Very cool looking. Modern.

September 12, 2022
Unprompted review
Modholic logo

Reply from Modholic

Thank you for shopping with us and thank you for your review. We're very happy to hear that you have found such great quality furniture with us. That is quite the compliment, and we're very pleased that you are so happy with us. We appreciate you, and we are looking forward to seeing you again. Please stop by and visit with us again soon!

Rated 4 out of 5 stars

I adore that lovely chair

I adore that lovely chair. Also, customer service is extremely fast and friendly. However, the restocking took a long time, so I had to wait two months. but it is worthwhile. Thank you very much

August 31, 2022
Unprompted review
Modholic logo

Reply from Modholic

Thank you for shopping with us and thank you for your review. We're very happy to hear that you have found such great quality furniture with us. That is quite the compliment, and we're very pleased that you are so happy with us. We appreciate you, and we are looking forward to seeing you again. Please stop by and visit with us again soon!

Rated 5 out of 5 stars

If you are willing to wait a few months…

If you are willing to wait a few months and not get upset when customer service takes a lo g time to respond, you will L O V E this table (42”). This is the most beautiful table !!! I wish I could add a photo to show how gorgeous this table is!!!

September 6, 2022
Unprompted review
Modholic logo

Reply from Modholic

Thank you for shopping with us and thank you for your review. We're very happy to hear that you have found such great quality furniture with us. That is quite the compliment, and we're very pleased that you are so happy with us. We appreciate you, and we are looking forward to seeing you again. Please stop by and visit with us again soon!

Rated 1 out of 5 stars

So I ordered the Eiffel Table Set…

So I ordered the “Eiffel Table Set” with four chairs. I put in the order on the 30th and until now the 6th I have received no response from them. I currently have no dining table and I needed it fast. I saw the “ships the next day” and I thought cool I’ll get it in a week. After I ordered it about two days later I saw the only thing they did was create the label and nothing else. I have emailed them twice to please process a refund and to cancel my order as I no longer wanted it. They haven’t even shipped anything yet to this day. And I have received 0 absolutely 0 response from them. I called 8 times through their “customer service number”every day with only to receive a voicemail message from an automated voice “our call volume is really high right now please call back and try again later” which I’m sure it isn’t at all. Please do yourself a favor and go to Ashley furniture or buy something new in person at target or something this company is a scam and a Facade. Also don’t even try getting your money back or reaching out to them they won’t respond. Call your bank right away and file a dispute so you can receive your money back. Hope this helps someone.

September 6, 2022
Unprompted review
Modholic logo

Reply from Modholic

Hi,

We are grateful that you made your purchase with us. We are indeed very sorry that your order has been delayed beyond your expected arrival date, and that you feel you've been misled by the way the information about arrival dates has been given to you. Our intention is to always be transparent and to never mislead customers with inaccurate information by providing you with the best available information that we have. While we are always hopeful that orders will arrive close to the estimated date, we are, unfortunately, seeing heavy unexpected changes in arrival times that we wish we had more control over. The information that we receive from manufacturers and shipping companies changes often and we strive to do our best to keep you up to date with these changes.

There were several unexpected circumstances that impeded the delivery of the service on time. We have tried our best to resolve this issue in your interest but could not reply to your emails on time due to high the volume of service requests. We see that the order has been successfully delivered.

We apologize for the lack of customer service you received, and your feedback has been shared with management to address internally. If you would like any further assistance, please do reach out to us at cs@modholic.com so that we can look into it.

Regards,
Modholic Customer Grievance Redressal Team.

Rated 5 out of 5 stars

Tulip Terrific

I have always wanted a Tulip dining table. This beautifully fits the bill, and the small size is perfect for my sunroom. The shipping process went smoothly, too. Kudos.

September 3, 2022
Unprompted review
Modholic logo

Reply from Modholic

Thank you for shopping with us and thank you for your review. We're very happy to hear that you have found such great quality furniture with us. That is quite the compliment, and we're very pleased that you are so happy with us. We appreciate you, and we are looking forward to seeing you again. Please stop by and visit with us again soon!

Rated 4 out of 5 stars

I owe a big apology to modholic

I owe a big apology. I ordered these 2 red tulip dining room chairs on July 24th with 3 day shipping and had given up hope about a week ago when I stopped hearing back from customer service and couldn't get through on the phone. I assumed they were a fraudulent website and said some mean things about them and shame on them etc etc etc. I ate major crow when I got home from work today and a giant box with 2 beautiful very easy to assemble chairs was waiting on my porch. Were they worth 260 dollars? Not if Phideas himself had chiseled them out of marble. Maybe like 150. But they are sturdy, and look great, and they are making me very happy right now and I take back what I said. Maybe this is part of their business strategy? Lol , get the customer so worked up and emotionally exhausted from the constant anticipation until they are dead inside , then surprise them with what they wanted. I would think twice about advertising "3 day shipping" *cough cough* July 24th - September 1 is a few more than 3 business days. But the item is as pictured and is good quality and they're comfy and sturdy and I'm very happy today.

September 2, 2022
Unprompted review
Modholic logo

Reply from Modholic

Hi,

We are grateful that you made your purchase with us. We are indeed very sorry that your order has been delayed beyond your expected arrival date. Our intention is to always be transparent and to never mislead customers with inaccurate information by providing you with the best available information that we have, we strive to do our best to keep you up to date with these changes.

There were several unexpected circumstances that impeded the delivery of the service on time. We see that the order has been successfully delivered. If you would like any further assistance, please do reach out to us at cs@modholic.com so that we can look into it.

Regards,
Modholic Customer Grievance Redressal Team.

Rated 5 out of 5 stars

Outstanding experience

Outstanding experience! I’d buy again!

August 30, 2022
Unprompted review
Modholic logo

Reply from Modholic

Thank you for shopping with us and thank you for your review. We're very happy to hear that you have found such great quality furniture with us. That is quite the compliment, and we're very pleased that you are so happy with us. We appreciate you, and we are looking forward to seeing you again. Please stop by and visit with us again soon!

Rated 1 out of 5 stars

My June 24th order of tulip chairs…

My June 24th order of tulip chairs still has not arrived when I was already promised two separate shipping dates the most recent of which was August 16th. Are you shipping them via a one-gimp-leg camel down the entirety of the silk f*ing road? When I go to check on the status of my order , can someone tell me why my order number doesn't just load a nice easy to understand page detailing its status? It's SUPER SKETCHY to get a message that said "somebody will try to reach out with you about the status of your order within 24 hours." That 24 hours was up by the way a week ago Friday and haven't heard anything. I really am shocked by the reviewers that said anything showed up at all because I am full on about to just resign myself they're a scam that never intended to send anything. If you google their address it's a super shittaye apartment building in Brooklyn or Queens or someplace too. I want my $240 back..

August 25, 2022
Unprompted review
Modholic logo

Reply from Modholic

Hi, we apologize for the difficulty you've had with your order. We definitely want to look into this further for you. If possible, please email cs@modholic.com and include your order number and email address used to place the order. Thank you.

Rated 5 out of 5 stars

Great fast easy delivery

Great fast easy delivery. Good well made chairs. Great price! Very pleased with our order. Would purchase from Modholic again.

August 22, 2022
Unprompted review
Modholic logo

Reply from Modholic

Thank you for shopping with us and thank you for your review. We're very happy to hear that you have found such great quality furniture with us. That is quite the compliment, and we're very pleased that you are so happy with us. We appreciate you, and we are looking forward to seeing you again. Please stop by and visit with us again soon!

Rated 5 out of 5 stars

Absolutely Stunning!

Absolutely stunning piece of furniture, quality item, well crafted, genuine leather; and customer support is stellar…very responsive! And I received the item within just a few days from ordering it. My expectations were exceeded!

August 18, 2022
Unprompted review
Modholic logo

Reply from Modholic

Thank you for shopping with us and thank you for your review. We're very happy to hear that you have found such great quality furniture with us. That is quite the compliment, and we're very pleased that you are so happy with us. We appreciate you, and we are looking forward to seeing you again. Please stop by and visit with us again soon!

Rated 1 out of 5 stars

Loserholics

Like everyone else here, I was fooled by the 5,000 5 star rating on their website. Ordered globe chair 3 months ago and it still hasn't shown up. Website says "ships in 24 hours". Each time I call customer service I let them know "ships in 24 hours" needs to be changed and they act like they will get right on it. It's more than misleading - it's a full on lie. I've left 2 negative reviews on their site and oddly enough, they do not show up.

August 4, 2022
Unprompted review
Modholic logo

Reply from Modholic

Hi,

We are grateful that you made your purchase with us. We are indeed very sorry that your order has been delayed beyond your expected arrival date, and that you feel you've been misled by the way the information about arrival dates has been given to you. Our intention is to always be transparent and to never mislead customers with inaccurate information by providing you with the best available information that we have. While we are always hopeful that orders will arrive close to the estimated date, we are, unfortunately, seeing heavy unexpected changes in arrival times that we wish we had more control over. The information that we receive from manufacturers and shipping companies changes often and we strive to do our best to keep you up to date with these changes.

There were several unexpected circumstances that impeded the delivery of the service on time. We have tried our best to resolve this issue in your interest but could not reply to your emails on time due to high the volume of service requests. We see that the order has been successfully delivered.

We apologize for the lack of customer service you received, and your feedback has been shared with management to address internally. If you would like any further assistance, please do reach out to us at cs@modholic.com so that we can look into it.

Regards,
Modholic Customer Grievance Redressal Team.

Rated 1 out of 5 stars

Do not do business with this company

Do not do business with this company! We purchased their globe chair and it broke within 3 months of normal use. After sending a detailed email that included photos, I was eventually informed that they decided not to honor the warranty, which is stated on your website as follows:
“This manufacturer's guarantee covers all production defects or issues with materials or workmanship. If the product is used in the prescribed way and becomes damaged, you are covered. We cannot cover damage caused by misuse or accidents, your unpacking or reasonable wear and tear.”
They claimed that the chair was misused because someone must have “maneuvered” the chair. I then called to talk to a manager and was referred to “Mike.” Mike did not return my call for a week, so I made a follow up call a week later. I was on hold for about 25-30 minutes and was disconnected once. Once I made contact with Mike, he said the claims team evaluated the evidence and decided someone had “shifted their weight in the chair.” I asked him if shifting one’s weight in a chair constituted misuse, but he deflected the question. Before buying from Modholic, know that they do not stand behind their products and their customer service is awful. Their handling of the matter has been so egregious that I am filing a complaint with my state’s consumer protection board.

August 1, 2022
Unprompted review
Modholic logo

Reply from Modholic

Hi,

We apologize for the disappointing experience you had. Please understand that it is not our intention to disappoint you. We have tried our best to resolve this issue in your interest, from the pictures you provided our manufacturer confirmed that the chair was damaged due to misuse and therefore a warranty claim was denied from their end.

We value our customer feedback and continue to work towards future improvements. We do apologize for any frustration this may have caused you and we appreciate your support as we continue to develop and improve our brand of products for our customers.

Regards,
Modholic Customer Grievance Redressal Team.

Rated 1 out of 5 stars

Don’t do it

Don’t do it. You buy something and it says it will ship in 2 to 3 days. Then the next day you get an email saying it will ship in 4 weeks. Then you email after 4 weeks and they tell you it will be another 4 weeks. Quick to take your money by lying about quick shipping when they know they don’t really have the product to send to you. Going to have to report fraud soon. This ‘business’ should be shut down. What a joke.

July 17, 2022
Unprompted review
Modholic logo

Reply from Modholic

Hi, we apologize for the difficulty you've had with your order. We definitely want to look into this further for you. If possible, please email cs@modholic.com and include your order number and email address used to place the order. Thank you.

Rated 1 out of 5 stars

This company should not be allowed to trade

I wish I'd read these reviews before I bought chairs from them. This company is fraudulent. They did eventually send me 4 tulip chairs, but they ALL broke (with almost no usage) within weeks. When I asked for help fixing or replacing them, they forced me through a complicated process of ignoring, changing customer service reps, losing my details, ignoring again. And finally told me that too much time had elapsed to help me. I started the process within weeks and they made me wait until well over 2 years - at which time they gleefully announced that the time was too late. I feel like an idiot for going along with it all and for not reading these reviews beforehand. Do not touch this company. They shouldn't be allowed to do business

May 4, 2022
Unprompted review
Modholic logo

Reply from Modholic

Hi,

We apologize for the disappointing experience you had. Please understand that it is not our intention to disappoint you. We have worked with the manufacturer and have forwarded this case to resolve this issue, but the manufacturer has denied the warranty claim from their end.

If in case, you wish to reopen this case and work with us to resolve this issue. Please contact us at cs@modholic.com, we will be happy to look into this issue again.

We value our customer feedback and continue to work towards future improvements. We do apologize for any frustration this may have caused you and we appreciate your support as we continue to develop and improve our brand of products for our customers.

Regards,
Modholic Customer Grievance Redressal Team.

Rated 1 out of 5 stars

DELAYS, DELAYS, DELAYS and LIES

DELAYS, DELAYS, DELAYS and LIE after LIE

I ordered a table and immediately contacted them to get the shipping date. I was told it was 2-3 weeks shipping time. I contacted them a month later and was told they were too busy to respond. I emailed again and was told by Shevy B it would less than a week before it shipped. Nobody contacted me to tell me this but it turns out that they don't have the table. It's one headache after the other.

Also - I was told they DO NOT HAVE MANAGERS available. NONE. They might have one in March but there is nobody in the month of February who can help me.

This is ridiculous. I wish I had read other reviews before ordering. Something is not right with this place.

February 24, 2022
Unprompted review
Modholic logo

Reply from Modholic

Hi, we apologize for the difficulty you've had with your order. We definitely want to look into this further for you. If possible, please email cs@modholic.com and include your order number and email address used to place the order. Thank you.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look