Mr Car Mats Limited Reviews 

727
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 69 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Many people mention that finding and easily ordering the correct items through the platform is very straightforward, and the resulting products fit their vehicles perfectly. Consumers frequently share that the final items are exceptionally well-made, look stunning, and provide a wonderful addition to their cars. Some people were dissatisfied with unexpected delivery delays, prolonged waiting times, and continuous difficulties in contacting customer support when issues arose. Others also noted that certain shipments took much longer than expected, lacked proper tracking, or arrived with a poor fit and missing components.

What people talk about most

Product

Consumers find product to be overwhelmingly satisfying, highlighting the great quality and perfect fit.... See more

Quality

Users describe positive interactions with quality, expressing general satisfaction with the great materials... See more

Order

Customers consistently note ambiguous experiences with order processes, as many reviewers express frustration... See more

Delivery service

People report ambiguous experiences with delivery service, as some consumers received their items quickly... See more

Website

Reviewers highlight deep dissatisfaction with the website, pointing out that contact mechanisms and order... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

Online ordering, production and delivery does not appear very organised. Limited contact options, has taken several days to respond. Poor customer service experience initially. 9 days since order... See more

Rated 4 out of 5 stars

I found the ordering process easy, but expected that once the reg was entered, the dimensions would be known. However, I was asked to select from a couple of templates and then had to go and measure t... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

I ordered Mini car mats and boot liner. The car mats arrived ok but no boot liner and they could not supply one in the correct size and shape for my mini. So I got a refund. The car mats had to liv... See more

Rated 2 out of 5 stars

Placed an order for some basic mats. Paid. Received email confirmation. Nothing since. There is no contact number and the order number isn't accepted on the website tracking system. Scam - avoi... See more


Company details

  1. Auto Parts Store

Written by the company

Mr Car Mats, suppliers of tailor-made, manufactured to order, vehicle specific, car mats, boot liners and other products to protect and enhance the interior of your car. Car mats are manufactured in the UK and are available in industrial rubber and automotive floor carpet. We offer the widest choice carpet qualities, available in a wide choice of colours.


Contact info

3.5

Average

TrustScore 3.5 out of 5

727 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.5

All reviews

(727)

68 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Be aware at all cost scammers after I…

Be aware at all cost scammers after I paid the amount they asked for placed an order next day they asked for 28.99 extra and when I asked them to refund my money, they said they have 30 days policy

December 10, 2024
Unprompted review
Mr Car Mats Limited logo

Reply from Mr Car Mats Limited

We have a 30 days policy but we normally refund quickly. Your order was placed on 9th Dec and refunded on 16th December.

Additional payment was requested as the mats were shown at the wrong price on the site and we can't ship items at a loss.

There is no scam here.

Rated 4 out of 5 stars

Error was corrected

Sent wrong colour mats which was corrected. Problem arose as their 'grey' is so dark they had problems identifying their own product from photos.

December 10, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

One star is too high an accolade

One star is too high an accolade. This is a useless firm

I ordered mats for my Audi and whilst they arrived quickly they didn’t fit the car; they were nothing like the shape of the manufacturers mats.

A second set was supplied which were an even worse fit; the passenger mat had been made upside down!

After refusing to accept a third set the company agreed to refund my money but they couldn’t refund my card it had to be via PayPal. I won’t use PayPal so they eventually agreed to refund me by bank transfer. I am still waiting for that refund

This has been nothing but trouble. Just steer clear and buy from somebody else

8th Jan 2024 reply to RFI = Order nr MCM0155735

9th January 2024 reply to latest communication. You cannot resolve this problem because it has already been dealt with by a credit card reclaim and chargeback after you failed to process the promised refund in the proper manner. You did everything that you could to delay the refund for the defective goods that you supplied and you cannot change my view that your firm should be avoided.

9th Jan reply. You have replied to the supply issue but you haven’t mentioned the problems with the refund. Why didn’t you give me my money back as agreed? Why did I have to claim it back through a credit card reclaim?

November 22, 2024
Unprompted review
Mr Car Mats Limited logo

Reply from Mr Car Mats Limited

Hi Martin,

Please accept our apologies for any issue with your order. Unfortunately we have not come through for you with a product that fit your Audi S4 like your originals.

We did try!

We will look at this issue and see where the fault lies so that it doesn't happen again in the future.

Rated 5 out of 5 stars

Audi car mats

Ordered the car mats from this company .I don't know that they were manufactured in house.waitedfor delivery took two weeks but when the mats came wow.The mats were brilliant,fitting was spot on ,highly recommend

November 1, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Ordered some mats

Ordered some mats, got an email on the 24th of October saying what I ordered wasn't even in stock. I wasn't upset until I asked for a refund then they began to bargain with me and trying to sell something to replace what I originally wanted, I had to send 3 emails asking for my money back before they actually processed it. Only they never processed the refund till 22 days later when I had to ask for my refund for a 4th time. I am still waiting on my money back. This was by a Varshita who is the manager of customer services. Defo not going anywhere near this place again

Edit : As of 1st December STILL no refund, do NOT buy from here unless you want hassle especially from Varshita

October 27, 2024
Unprompted review
Mr Car Mats Limited logo

Reply from Mr Car Mats Limited

Hi Steph, we always aim to refund in a maximum 30 day period. If your refund has not landed please contact us urgently and we will resolve the issue.

UPDATE: I looked into this for you and your refund was issued on 18th November. Please contact us urgently if this refund has not arrived in your bank account.

Rated 1 out of 5 stars

STAY AWAY - Sub standard poor quality Mats

Horrendous quality mats they have literally come apart after just over 1 year.
Response from Varshita stating that they are the standard mats therefore implying that we should expect that they should only last 1 year.

Took them 2 weeks to respond to first email had to send a second email. Looks like this company are not the best to deal with after reading the reviews on here.

STAY AWAY FROM THEM - don't waste your money!

November 15, 2024
Unprompted review
Mr Car Mats Limited logo

Reply from Mr Car Mats Limited

Hi Paul, our cheaper £20 mats come with with a 12 month manufacturers warranty. The £99 mats have a lifetime warranty.

Rated 1 out of 5 stars

Rubber mats make new car stink

Bought set of rubber mats to protect new Lexus from muddy winter shoes. Instead of the lovely smell of new car we got a strong stink of rubber / old ashtray; a couple of people asked me if someone had been smoking in the car!! Stuck it out for a month but smell hasn't subsided at all. Tried to call Mr Car Mats to discuss but no answer from either Sales or Customer Services numbers - just voicemail, so mats now in the garage awaiting disposal. £50 wasted.

October 5, 2024
Mr Car Mats Limited logo

Reply from Mr Car Mats Limited

Hi John, apologies about your experience. Our rubber car mats are made from industrial rubber sheeting. This material, which arrives in rolls, does have a strong rubber smell. The smell does fade with time and can be reduced by washing the mats in detergent and leaving them to air.

Rated 1 out of 5 stars

Wouldn't even give them 1 star.

Wouldn't even give them 1 star.
Ordered my mats got an evri notification saying there expecting them, 1 week later still the same, emailed varshita said she'd look into it. 2weeks later nothing emailed again varshita emailed saying there remaking them, 3weeks later I phoned they said they don't do that pattern, I will be refunded. 4weeks later rang and I was told my refund will take 2 to 3 days to appear in my bank.5weeks later I emailed and rang no response so I emailed them with a template letter from cab and have been reported to trading standards. Just got my refund after 6weeks. DO NOT TRUST OR USE MR CAR MATS.🤬 A shambles of a company

September 26, 2024
Unprompted review
Mr Car Mats Limited logo

Reply from Mr Car Mats Limited

Hi Cindy, apologies for the issue with your order fro FIAT RIMOR HORUS car mats. This threw us a little bit as no one knew what is was and it got a little lost in our system. Sorry about that - your order was refunded in full on 28th October.

Rated 1 out of 5 stars

Go somewhere else!!!

First time writing a negative review anywhere. Car mats were ordered on the 29th of september, nothing too over the top a black car mat with a white/silver border. It was being ordered for an event the following weekend as the weather wasnt great diddnt want to ruin a 32 year old carpet in a car thats new to me. It is now the 27th of october and I still have no car mats.
I have to email more than once before I get a response... Essentually they dont have what I ordered in stock and by the sounds of it havn't been able to source it for 4 weeks... but you can still go on the site today and click the same box I did and get stuck like I have. My response to all this was at first that it is fine one of those things that happens and to send something else "anything you think works" I even sent a picture of a black and white steering wheel im trying to match the mats with for even more information... This was 3 to 4 weeks ago. I've agreed 4 times to have something else made (I know this because after the person emailing told me they are confused after I asked for my refund I had to go back and physically count all the times I said "yes thatll be great, send that". So after waiting a month I finally asked for a refund as stated above, atleast twice but id like to say it was more than that I got an excuse like "they've been cut already" Until I physically took screenshots of their terms and services to show them what their own refund policy is. To which i now have to wait another 30 days for my money to come back to me. Just do yourself a favour for something as silly and small as a car matt do yourself a favour go elsewhere this company are not worth the stress and constant waste of time having to chase them down for a response. on one occasion they even said "Thanks I will send the mats" on the 16th october... after agreeing to yet another car matt they could source I only found out they had'nt even started doing anything an entire week later when I emailed them multipe times to find out whats going on... In the last 5 years I've had a 32 year old car built from parts of another two 32 year old cars and then heavily modified none of it by me btw, and the HARDEST part of all of that was dealing with this company.

October 27, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Poor service

Ordered mats apparently the embroidery machine is broken ok fine I tell "Varshita" I'm happy to wait then I get told the logo I picked via there website is copyrighted! At this point I ask them for my money back now if getting a refund was quick & easy I would have forgotten about the whole thing & not left this review but they messed me around for ages so they earned this.

Took weeks to get my money back via constantly bugging "Varshita" with emails

If your looking for floor mats I'd avoid this lot

September 26, 2024
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Excellent quality and customer service

Very good communication I was kept informed of any delays and told the reason for delay.
The mats are excellent looks exactly as I expected and they are luxurious definitely worth what I paid for them . I'll be buying from them again when these mats wear out which won't be for a while looking at the quality of them

October 19, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Beware - No mats and no customer service

Ordered car mats on 2nd October, email sent on 11 October as to mats being despatched. The delivery address is a business address whereby it is closed at weekends. Received tracking stating Delivered Saturday, 12 October, 11:10
your package was left in the mail slot. No sign of any mats and we don't have a mail slot, but a letter box which is far too small for mats. Emailed on both customer support and web sales email to inform that no mats have been delivered. Tried to talk via chat but this just tells you to email - but nobody responds!
The actual time to send the mats was later than quoted, they were never delivered and nobody is replying to my emails! Lost my money and still have no mats.

October 14, 2024
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look