Nastygal Reviews 10,512

TrustScore 2.5 out of 5

2.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 157 reviews, most reviewers were unhappy with their experience overall. Many people expressed significant dissatisfaction with their orders, frequently encountering issues such as incorrect items, poor quality, and sizing discrepancies. Customers also reported considerable frustration with the customer service, describing it as unresponsive and difficult to reach, often relying on AI or messaging services without direct human interaction. Reviewers also found the return policy problematic, citing difficulties with the returns portal, issues with receiving refunds, and being offered store credit instead of their original payment method. Several people mentioned not receiving their orders at all or experiencing significant delays, even with expedited shipping.

What people talk about most

Order

Customers consistently note negative experiences with order processing. Many reviewers report issues with... See more

Customer service

Customers consistently express extreme dissatisfaction with customer service. Many report that it is... See more

Return policy

Users describe significant frustration and dissatisfaction with the return policy. Many reviewers report that... See more

Product

Consumers express significant dissatisfaction with the products. Many reviewers report receiving incorrect,... See more

Customer communications

Clients share negative opinions on contact, with many reviewers expressing extreme frustration due to the... See more

Reviews shaping this summary

Rated 2 out of 5 stars

The items are generally fairly good but customer service is atrocious. I messaged with a complaint about a damaged item back in December and still haven't heard a single thing back. Won't be ordering... See more

Rated 2 out of 5 stars

The few items I’ve bought recently have been fine, quality as expected for fast fashion just glad I’ve purchased in the big sales. Otherwise can’t recommend if you want to receive anything quickly.... See more

Rated 2 out of 5 stars

I ordered two tops on the Saturday , it said it would be sent to the lockers by Tuesday, it’s Tuesday and I still have no dispatch email, so on Wednesday I looked for a way to get in contact with them... See more

Rated 1 out of 5 stars

Absolutel JOKE!!!! NOW 26 days since they’ve had my returns!!!! This ongoing delay is unacceptable and constitutes a breach of consumer rights and trading standards regulations! This company need... See more

Company replied


Company details

  1. Clothing Store

Information provided by various external sources

In 2006, founder Sophia Amoruso started an eBay store selling a highly curated selection of vintage pieces. The shop has grown to become an international style source offering both new and vintage clothing, shoes, and accessories. The name was inspired by the song and album “Nasty Gal.” Betty Davis, the patron saint of badass women, was known for her unapologetically sexy funk music which comprises our vision of femininity—complete with lamé platform thigh-high boots.


Contact info

2.3

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

11K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 57% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely appalling service

Absolutely appalling service!

I returned 3 items on 7th August, they only refunded me £14 on 28th August. Have been fighting to get the remaining amount from them since. Nobody is listening or helping to resolve the issue, the chat takes days to get a response from. I will never purchase anything.

September 5, 2025
Unprompted review
Nastygal logo

Reply from Nastygal

UPDATE:

Hi Sharna,

Really sorry to hear about your issues with your recent order.

I can see this has now been dealt with by customers services and refunded but I will be sure to pass on your feedback.

Thank you and take care.

NG

--------------------------------

Hi Sharna,

Thanks for taking the time to leave a review, and I am sorry to hear that there has been a delay with your full refund.

I will need a few more details from you to get this looked into. Please could you reply to the message you will have received off Trustpilot requesting more information. We will require your order number and email address linked to your order.

Many thanks,
- NG x

Rated 1 out of 5 stars

I returned an item back on 9th July

I returned an item back on 9th July, it’s now 1st September and I still haven't had my refund. I tried to speak to the company on the whatsapp number provided but it’s just a bot and they have not responded. There is no email address and I’ve had to resort to a written letter to their registered office to try and get my money back. I will never shop with this company again

July 9, 2025
Unprompted review
Nastygal logo

Reply from Nastygal

Hi Rhian,

Thank you for taking the time to leave a review. I can see that you have been in touch with our customer services team, who have advised the refund has been issued to the gift voucher method you selected upon return on 22nd and 24th August. Please check your junk or spam folder, as they may have dropped in there instead of your inbox.

Whilst we do utilise AI to resolve simpler queries, you can request to speak to an agent at any point in the conversation, and the system will transfer you to the next available advisor. If you have any further queries regarding the order or refund, please reach out to our customer services team using one of the methods in the link below, and they will be happy to help get this resolved for you.
https://www.nastygal.co.uk/pages/informational/contact-us

Take care
- NG x

Rated 4 out of 5 stars

Full refund was back in my account…

Full refund was back in my account within 3 weeks. Bit of a slow process and frustrating talking to a bot over whatsapp. Maria G did a great job at dealing with my email request :)

August 16, 2025
Unprompted review
Nastygal logo

Reply from Nastygal

Morning Gabby, Thanks for taking time out of your day to leave a 4 star review!
I am so happy to hear that Maria stepped up and resolved this for you. I will ensure they'll be the first to know about this glowing review and that we have been able to provide such a great service for you. Have a great day. – Joshua

Rated 1 out of 5 stars

AVOID!!!

AVOID!!!! Ordered £140 worth of clothes from this company to try on for an event. When I went to return the items I did not want, I was only offered a refund option of gift voucher. When I questioned this, I was told I must have clicked that option, as gift voucher is their default option. I told them that I did not get a choice on my refund method so asked if they could amend this for me so I can have the refund put back on my card. I have been told they can't change this refund method so I have to have a gift voucher worth £140. Obviously the businesses aim is for customers to click gift voucher in error so they can take the money. Daylight robbery!! Never will use this company again

August 19, 2025
Unprompted review
Nastygal logo

Reply from Nastygal

Hello Tyler

Thank you so much for taking the time to leave a review regarding your recent experience with our brand, we appreciate all feedback to help improve our service.

We allow all our customers the freedom to choose the refund method that suits their needs the most, as some customers would like 10% more value in their refund as a gift card for future orders, and some would just like the money back to their original payment account.

We leave this decision up to our customers and once this decision is made, the system registers the decision and it cannot be changed.

Thanks
Abdullah

Rated 1 out of 5 stars

Won’t refund my money

Disgraceful customer service, will not refund my money because I mistakenly clicked return to gift card and apparently this cannot be changed. I am unsure how that even makes sense. Not willing to even try help and resolve the issue just adamant they cannot give me back my money. Never shopping here again

August 14, 2025
Unprompted review
Nastygal logo

Reply from Nastygal

Hello Jessie

Thank you for taking the time to leave a review on your recent experience.

I'm sorry to hear you are unhappy with the recent refund selection for your recent return.

We have introduced a new option in how customers can receive their refunds. Now you will be offered a refund to Gift Voucher – this option will earn you an extra 10% on top of your refund amount.

Or a refund to your original payment method – this will go back to your payment method, with no extras.

When you start a return you will now be prompted to select one of the two options before you can continue.

It is a customer’s responsibility to ensure you are carefully reading and understanding the options available before continuing to the next page/step.

These options are clearly set out online and selections made at this stage are final once you continue.

We appreciate your input, and we hope you decide to give us another chance in the future.

Take care.
X

Rated 1 out of 5 stars

AVOID!!!!! DON'T MAKE MY MISTAKE

I actually have never left a review of a company before but felt compelled to after having such a terrible experience with Nasty Gal. First off the quality and fit of the items was shocking - for context I'm a size 16 and one of the items fitted my 8 year old.

The real issue though is I returned everything on 26/07 and I am still waiting for confirmation this has been received/refund issued. The customer service is via WhatsApp and offers very little reassurance you will actually get your money back. Oh, and you get charged £1.99 for returns.

AVOID AT ALL COSTS!!

July 26, 2025
Unprompted review
Nastygal logo

Reply from Nastygal

Hello Dani

Thank you for taking the time to leave a review on your recent experience.

I'm sorry to hear the items were not up to your expectations, and the sizing proved to be a significant issue.

Please note it can take up to 14 days to process your return once received and issue your refund. Returns need to be checked to ensure they are in line with Policy, and your refund goes through several automated steps before being released.

It can then take up to a further 5 days to show the refund as an available balance again, depending on your payment provider.

I can cofirm your refund was issued within this timeframe, and the funds will be reflecting in your account by close of day today (18th Aug)

Thank you and take care
X

Rated 1 out of 5 stars

Some of the worst customer service I’ve…

Some of the worst customer service I’ve experienced. Everyone has completely ignored me and been completely reluctant to help. I chose return to card and then got an email to say I chose store credit (I didn’t). Customer service reps basically non existent with no desire to help whilst also being rude, their only replies being ‘there’s nothing we can do we won’t change it’. Would leave 0 stars if I could.

August 11, 2025
Unprompted review
Nastygal logo

Reply from Nastygal

Hello Georgia,

Thank you for taking the time to leave a review of your recent experience.

We have recently introduced a new option in how customers can receive refunds. You will now be offered two options when logging your return -

(i) refund to gift voucher

(ii) refund to original payment method

It is a customer’s responsibility to ensure you are carefully reading and understanding the options available before continuing to the next page/step.

These options are clearly set out online, and selections made at this stage are final once you continue.

Once an option has been selected, we are unable to make changes or cancel it. This choice is presented each time you make a return, so for future returns you can select a refund to go back to the original payment if you prefer.

Take care ,

-NG

Rated 1 out of 5 stars

Don't shop here!! You won't be able to return items!

I'm so upset. I have been shopping on nasty gal for awhile and I recently purchased a couple orders. I had trouble returning one because the return portal wasn't working and had to go through my Instagram Page to get a paperless return which took a long time going back and forth with different people. I received my other package and the clothes were too small. So the same day I received my package I had to return again. Same issue occurred with the return portal, correct input of information. On different computers. I still couldn't return so I had to go through my Instagram Page after days of trying to get a straight answer I received a paperless return qr-code and my package was sent back to me. I've been given the run around for 2 weeks!!! I will NEVER Shop here again! It's horrible customer service. I shouldn't have to deal with days of being asked the same information about my order number to be ignored!! This is horrible!! I need my paperless return sent back to me immediately!!

August 8, 2025
Unprompted review
Nastygal logo

Reply from Nastygal

Hello Gina,

Thank you for taking the time to leave a review on your recent experience.

I am sorry to learn you had a few issues creating your return and I am glad to hear that our Customer Service Team were able to help with this for you.

 Our customer service team is currently handling an unusually high volume of enquiries, which means response times are unfortunately longer than usual, meaning wait times are a little longer than usual.

We do value your feedback, especially when it helps us identify areas for improvement.

Thankyou,

-NG





Rated 1 out of 5 stars

If I could give zero stars, I sincerely would — serious concerns about operations and accountability

I placed an order with Nasty Gal on 22 July 2025, selecting their UK Super Saver Delivery option (5–7 working days). As of early August, my parcel has still not arrived, and I have received no meaningful support.

Despite multiple attempts to contact customer service, I have only encountered an automated AI chatbot, with no access to a real person. Most concerningly, I have now been informed that my order number and email address are “not recognised” — this, despite the fact that Nasty Gal have not only emailed me marketing content, but have also successfully taken the payment from my account.

In other words, my order appears to “not exist” in their system, yet the funds were withdrawn without issue. The contradiction is staggering.

After reading recent reviews on Trustpilot, it is evident that I am not alone. Many other customers report unfulfilled orders, being ignored by customer service, and a total lack of transparency or accountability.

This experience has raised serious concerns about whether the company’s systems have been compromised, or whether they are simply failing to provide the most basic standard of customer care.

I do not typically leave reviews, but I feel compelled to share my experience, as there appears to be no other effective method of communication with this company.

So absurd has this experience become that I have even considered creating a TikTok video documenting the situation — not for entertainment, but because it seems to be the only way to get a response or warn other potential customers of the risk.

To summarise:
• My order has not arrived
• My payment has been taken
• I have received no assistance
• I have not been able to speak with a human representative
• My order “doesn’t exist”, according to their system

This has been, without exaggeration, the worst customer service experience I have ever encountered. If I could give zero stars, I absolutely would.

I strongly advise others to reconsider ordering from Nasty Gal until these issues are publicly acknowledged and resolved.

August 8, 2025
Unprompted review
Nastygal logo

Reply from Nastygal

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review on your recent experience.

I am sorry to hear that your order hasn't arrived with you yet.

Whilst we do use AI to route our queries to the next available advisor and to answer some very basic queries, you are always able to speak to a human if you request it, as this has been set up to understand this if requested.

I have taken a look for you and I can see you have now been advised by our Customer Service team in regards to this and they have asked to allow until 14th August.

When a parcel does stop tracking, we have a timeframe set in place with couriers that we must allow, this is in order to get this investigated with the courier for you.

If by the date advised, you can't see an update on the tracking, get back in touch with the team and they will be happy to get this resolved for you.

Take care,

-NG



Rated 1 out of 5 stars

Awful

Awful. I received the wrong package. They have no phone number or email you have to use messenger, WhatsApp, or text. I tried all three. For WhatsApp and text I STILL haven’t had any reply 4 days later. The messenger route connected to an individual after two days who sent one message and closed the chat immediately so I couldn’t even reply. They told me to return the item I receive, and on its return to their warehouse they can see about refunding me, stating I needed to send proof when it was returned. They closed the chat before I could even ask a question. So restarted the whole process of waiting for days for a reply. I asked to submit a complaint and they genuinely told me that if I was to submit a complaint about a customer service agent it is the customer service agents who receive it. Basically saying this is where it ends / nothing you can do. Today I sent proof I have returned it, it went through to the automated service and generated generic responses about waiting for returns. Took countless, frustrating messages before they’ve entered me into the queue to speak to an agent. Still waiting to get through to a person to confirm they have registered the return(because they will no doubt not process this return correctly as the wrong item will be returned and only one item rather than two). Offered no compensation, not even saying they will send my package next day delivery, they close the chat after each message. I am expecting more problems once the return is received at the warehouse. I wouldn’t shop again here if you paid me. Horrific.

Edit - update from company is below par. I still haven’t had any acknowledgment from the customer service agent. 72 hours is 1. Unacceptable 2. Not being upheld and 3. Responding one message and closing the chat is blatantly rude. DO BETTER.

July 28, 2025
Unprompted review
Nastygal logo

Reply from Nastygal

Hi

Thank you for this review, I'm sorry to hear you've received an incorrect order.

In the event an incorrect item is received, we ask for this to be returned so a refund can be issued. We request proof of postage upon return so a refund or resend can be issued straight away, rather than allowing time for the parcel to reach the returns team and be refunded by them.

Our customer service team handle all complaints and our responses to your messages were acknowledgement of it. We aim to respond to all messages sent within 72 hours and if contacted on multiple platforms at the same time, will only provide a response on one to avoid duplicate chains being created.

I appreciate your patience with this.
Thanks - X

Rated 1 out of 5 stars

I have placed 2 orders with Nasty Gal

I have placed 2 orders with Nasty Gal. I was very pleased with my first order, but this 2nd order is a different story. The item arrived quickly and in good condition, but it doesn't fit me. When I attempt to order through their site, I am able to pull up the order using the number given in my order confirmation, but when I enter the same number in their returns portal, the system doesn't recognize the order number.

Okay, next step...select "SUPPORT" at top of page. This is a broken link, so no luck there.

Next step, "Contact Us" at bottom of page. This link takes you to a page that informs you that their email system is "experiencing issues" and to contact them via FB messenger as they don't have a phone number.

At this point I am realizing that their returns policy is a scam. I hope that the company reaches out to me to fix this issue.

*edited after their reply to this review: they say I’ve been contacted by their customer service team, but all I have received is bot responses on IG, and no resolution

I checked out their FB page, and it’s FULL of complaints like mine

July 29, 2025
Unprompted review
Nastygal logo

Reply from Nastygal

Hi Jazmin

Thank you for this review, I'm sorry to hear you are having trouble logging your return.
I can see our customer service team have assisted with this and if there are any further queries, please let them know and they will be able to assist further.

Thanks - X

Rated 3 out of 5 stars

Ordered a dress and was delivered but…

Ordered a dress and was delivered but it doesn’t fit to my size as the garment runs bigger than it should which I created a return through portal. I received the QR code for return with Royal Mail, but the QR code was not able to print out which I had informed with customer service. No response at all and has been nearly 2 weeks. I got nervous as there weren’t any landline or other emails. Luckily I managed to print out the label after expired date out of pure luck and returned. Received a refund.

NastyGal customer services need improvements.

June 12, 2025
Unprompted review
Nastygal logo

Reply from Nastygal

Good morning, thank you for taking the time to leave a review regarding your recent experience with our brand.

I'm sorry to hear the dress you ordered didn't fit and had some issues with the QR code.

We appreciate all feedback to help improve our brand/service going forward into the future.

Take care - Devon

Rated 1 out of 5 stars

First and last order

I getting really annoyed with this company. I’m leaving this review hoping to provoke a response. My item stopped moving in inpost tracking 2 weeks ago. I cannot get a response through any of the channels as my order number and email are apparently not connected to any order ? This is the order number they sent me on the email address they used to contact me ! I have sent screenshots of this several times. I require a refund please

July 22, 2025
Unprompted review
Nastygal logo

Reply from Nastygal

Good morning Emma, thank you for taking the time to leave a review regarding your recent experience with our brand.

I have sent you an email to discuss your order further, please keep an eye on your inbox for an email from us shortly.

Take care - Devon

Rated 1 out of 5 stars

Return portals do not work. Wrong items received

Inability to return via portal - deceptive by design. I ordered a few items on NASTY GAL and received a package with the wrong items from DEBENMANS. When I go to Nastygal to return, it sends me to the Debenmans portal. The Debenmans portal not only does not recognize my order number but it says in large font that orders made via other websites need to be returned via original website. Ok here we go again. So I am back on Nastygal once again and it’s looping me to Debenmans. It is impossible to make a return and customer service is also impossible to reach, so I will probably have to process a charge back.

Returns aside, the quality of items is received it absolutely garbage. I ordered a beaded skirt and all the beads fell out of the bag and from the skirt when I opened the box. Terrible, terrible quality.

EDIT: they have plenty of time to respond to negative trust pilot reviews to say “we’re too busy but rest assured we’ll get back to you on this issue”. Why not invest that time into actually addressing the issue? Also, they keep pointing me to Debenmans customer service but Debenmans says “not my problem, contact Nasty Gal”

DO NOT SHOP HERE.

July 17, 2025
Unprompted review
Nastygal logo

Reply from Nastygal

Hello Charlotte,

Thank you for taking the time to leave a review on your recent experience.

I am sorry to hear that the returns portal isn't working for you, I have replicated this and I receive the same error.

Our customer service team is currently handling an unusually high volume of enquiries, which means response times are unfortunately longer than usual. Please rest assured that we are doing everything we can to get back to everyone as quickly as possible.

Please reach out to our customer services team using one of the methods in the link below, and they will be happy to help get this resolved for you.

https://www.debenhams.com/pages/informational/contact-us

Thankyou,

-NG




Rated 1 out of 5 stars

I never received my order and they…

I never received my order and they won't respond to me. I ordered a bunch of items which were sent to an inpost location and I was only given 3 days to collect. They were then returned to Nastygal, who I reached out to about getting them replaced/ refunded. I have contacted them multiple times only to be told "I don't have an account" and that "my order number doesn't exist." I would like to speak to someone who can resolve this issue as the customer service seems non-existent.

July 14, 2025
Unprompted review
Nastygal logo

Reply from Nastygal

Hello Acacia,

Thank you for taking the time to leave a review on your recent experience.

I am sorry to hear that you haven't received your order and this has been returned back to u as it wasn't able to be collected.

As I have been unable to locate any contact made, please reach out to our customer services team using one of the methods in the link below, and they will be happy to help get this resolved for you.

https://www.debenhams.com/pages/informational/contact-us

Whilst we do use AI to route our queries to the next available advisor and to answer some very basic queries, you are always able to speak to a human if you request it, as this has been set up to understand this if requested.

Thankyou,

-NG

Rated 5 out of 5 stars

I’ve shopped at Nasty Gal multiple…

I’ve shopped at Nasty Gal multiple times and every order has been a positive experience. Their pieces are always trendy, bold, and full of personality just right for updating my closet without spending a fortune. I’ve been genuinely surprised by the quality, especially for the price.

Delivery has been fast and smooth, and my items always arrive in perfect condition. I also love how user-friendly the website is, and the sizing info is super accurate ,which is a huge plus!

If you’re looking for fashion that’s both stylish and affordable, I definitely recommend Nasty Gal. Can’t wait to place my next order!

With love

Claudia Del Rey

@claudiadelreypr

July 17, 2025
Unprompted review
Nastygal logo

Reply from Nastygal

Hello Claudia,

Thank you for taking the time to leave us a 5* review!

Positive feedback is great to hear, and we appreciate your kind words.

Thank you and take care.

-NG

Rated 1 out of 5 stars

Parcel delivered missing the majority…

Parcel delivered missing the majority of the order. All items showing as delivered but no tracking available for missing items. Unable to speak to anyone in person and no response from Whatsapp AI conversation regarding getting replacement or refund for missing items. Avoid this company as there is zero customer service and I am now £120 short for items not received!!

July 15, 2025
Unprompted review
Nastygal logo

Reply from Nastygal

Hi Nicky

Thank you for taking the time to leave a review of your recent experience. We appreciate all feedback to help improve our service.

I have checked on my side and I can see that only one parcel has been dispatched as of yet. The remaining items will be dispatched separately and you will receive an email with the tracking information once this has been dispatched.

Super Saver delivery can take up to 7 working days. The estimated delivery date for your order is the 22nd July so please allow until this date for all items to be dispatched and delivered to you.


Many thanks,
NG

Rated 1 out of 5 stars

SCAM, does not allow returns even though stated

Ordered a denim dress in two sizes, neither fitted. Ordered next day delivery, cannot fault how quick I recieved my order.
Attempted to return the same day I received the items. The online order system did not recognise my order number or email address.
I contacted nastygirl through Facebook messenger, WhatsApp and text.
Messenger AI was automated and asked for my details which were not recognised.
Still waiting for a customer service agent to get back to me.

After having these issues, it seems that many are experiencing the same issues.
Would not recommend. Sizing is completely off. The dress I ordered didn’t even fit a family member who is 2-3 dress sizes SMALLER THAN ME.

July 15, 2025
Unprompted review
Nastygal logo

Reply from Nastygal

Hi Jordan

Thank you for taking the time to leave a review of your recent experience. We appreciate all feedback to help improve our service. I am sorry to hear that you are having an issue with logging your return.

While we do use AI to route our queries to the next advisor and to answer some very basic queries, you are always able to speak to a human if you request it as it's been set up to understand that request.

Our customer service team is currently handling an unusually high volume of enquiries, which means response times are unfortunately longer than usual. Please rest assured that we are doing everything we can to get back to everyone as quickly as possible.


Thank you for your patience.
NG

Rated 2 out of 5 stars

Customer Service, who?

If I would have known Nasty Gal's customer service was this bad, I don't think I would have ordered from them. They "don't have a phone," weirdest thing I've ever heard coming from a multi-million dollar corporation, and the only way to reach out to them is via text, huh?? Every time I try and return one of my items, the site crashes. Well, the 3rd party site you're redirected to crashes. Abysmal customer service. Only giving 2 stars because my other item worked out and I need to wear it to a wedding.

Oh and I just want to add, their app is constantly crashing as we speak. I can't get through on there either.

July 13, 2025
Unprompted review
Nastygal logo

Reply from Nastygal

Hi Lauren

Thank you for taking the time to leave a review of your recent experience. We appreciate all feedback to help improve our service.

I am sorry to hear that you are having an issue with logging your return and also with the app. We don't have a phone number at the moment but we can be contacted through Whatsapp and Facebook and you can see our contact options here: https://www.nastygal.co.uk/pages/informational/contact-us

As you have contacted our customer service team already please allow for them to reply and get this resolved for you.


Many thanks,
NG

Rated 1 out of 5 stars

★☆☆☆☆ Extremely Disappointed

★☆☆☆☆ Extremely Disappointed – No Customer Service at All

I will never shop with Nasty Gal again. Their customer service is absolutely nonexistent. I've reached out multiple times via email and social media with no response whatsoever. There's no phone number to call, which makes resolving issues nearly impossible.

It feels like once they have your money, you're on your own. This company is not trustworthy and clearly doesn't value its customers. Save yourself the headache and shop elsewhere—this was a frustrating and disappointing experience from start to finish.

June 23, 2025
Nastygal logo

Reply from Nastygal

UPDATE:

Thankyou for providing the requested information for us.

I have taken a quick look and I can't see any contact from your self via our platforms.

Please reach out to our customer services team using one of the methods in the link below, and they will be happy to help get your query looked into for you.

https://www.nastygal.co.uk/pages/informational/contact-us

Our customer service team is currently handling an unusually high volume of enquiries, which means response times are unfortunately longer than usual. Please rest assured that we are doing everything we can to get back to everyone as quickly as possible.

Thankyou,

NG

-------------------------------------------------------------------------------------------------- Hi Andrea,

Thank you for taking the time to leave a review on your recent experience. Sorry to hear no one has been in touch yet.

I'd like to look into this further for you, but I will need a few more details from you first. Please could you reply to the message you will have received off Trustpilot requesting more information. I will require your order number, email address and a brief description of the issue.

Thanks.

NG

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look