Kvarlitet er virkelig dårligt
Kvarlitet er virkelig dårligt. Og er i tvivlet at de har købt tøj fra SHEIN og så klipper de mærket af, der er ingen mærke på trøjen men man kan se lille stykke mærke som er tilbage efter de har klippet den rigtigt mærke af. Og jeg har købt sådan en magen til fra SHEIN, og de to ligner hinanden på en prikke

