Scam hjemmeside
Har købt en Travis-tee den 1. Juni og har stadig ik fået min pakke. Den 3. sendte de en mail om at pakken status var blevet oprettet til leverandøren, men på leverandørens app, står der ikke noget om pakkens eksistens ved at indsætte pakke-nummeret. Har sendt en mail til dem for 3 dage siden, og de har ikke svaret.
Kan ikke anbefale denne hjemmeside, til nogen.
Ps. Jeg har betalt for t-shirten, så der er de penge røget i vasken.




