Dårlige kinavarer - STYR UNNA
Det gis inntrykk av å være en butikk som er på flyttefot og har derfor flyttesalg. Varene ser ut som eksklusive og flotte på bildene og selges med store rabatter. Jeg bestilte i god tro, 2 par sko, 2 bukser, 1 jakke og 1 skjorte. Etter nesten en måneds tid kom det en pakke fra Kina. Varene er Kina-produsert og av dårlig kvalitet. Selv med annonserte store rabatter, er de godt overpriset, mange ganger. STYR UNNA Nordelli og lignende annonser.




