Hurtig levering af første pakke, af 3. Post nord modtog alle 3 pakker indenfor 40 minutter men glemte at aflevere 2 som blev afleveret dagen efter. Underligt det går dårligt for Post Nord! Vil købe o... See more
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
See what reviewers are saying
Bestilte 2x20 liter olie hos Olie shop og varen kom efter få dage. Har handlet her før og vil helt sikkert gøre det igen. Det eneste jeg problem jeg oplevede var, at hvis man søgte olie til min bil mo... See more
Hurtig leverenig , fik det rigtig vare jeg bestilte, gode priser dog vær opmærksom på at hvis man bestiller 2 forskelige ting så få man den leveret separat altså 2 pakker endda på forskelige dage.... See more
Gode priser specielt når man køber de store dunke. Problemfri levering. Har handlet her flere gange uden problemer.
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
Plejer at handle motorolie andre steder …
Plejer at handle motorolie andre steder på nettet men tænkte, at jeg ville prøve olie-shop.dk denne gang. Det må da være et dansk firma. Nej, det er tysk, ejet af delticom, og efter 1 uge, har jeg ikke fået nogle af de varer, jeg har betalt for. ikke engang en email om hvad der er i vejen.
Nu har jeg så selv ringet til dem og spurgt, hvad der mon er sket? Det kunne de ikke sige ud over, at der var rod på deres lager, men ville vende tilbage.
Om jeg får den bestilte olie, aner jeg ikke. Det må tiden vise. I mellemtiden er jeg nødt til, at købe de 2 gange 4 Liter motorolie hos thansen, som har dem på hylden i forretningen.
Som med så meget andet, er der en grund til, at de er billigere...
1 stjerne. Kan ikke anbefales.
Update, den 4/4-2017: jeg har nu 3 gange har ringet til olie-shop.dk og talt med deres helpdesk, som blot gentager, at de har sendt min forespørgsel om manglende levering af de bestilte og betalte produkter, videre til deres varehus, som ikke svarer.
Jeg har så spurgt om hvad der egentlig sker, men det kan de ikke svare på.
Jeg har spurgt om jeg kan få lov at tale med én fra deres varehus, men det kan jeg ikke.
Jeg har spurgt om jeg kan komme til at tale med en leder i firmaet, men det kan jeg ikke.
Jeg har spurgt om varen blot er udsolgt, men de kan de ikke fortælle noget om.
Jeg har spurgt om de så mon kan sende mig det samme produkt i en anden indpakning (men altså helt det samme), men det kan de ikke svare på.
Jeg har skrevet til deres moderselskab Delticom, men de svarer heller ikke.
I stedet vil den seneste medarbejder jeg har talt med, en anden dag spørge sin stedlige chef, om vedkommende måske kan finde ud af noget i sagen, og herefter sende mig et svar.
Jag vil blot gerne købe 2 dunke motorolie. Hvad skulle der være svært ved det?
For en god ordens skyld skal jeg nævne, at olie-shop.dk reklamerer med, at den olie jeg har købt, er klar til levering inden for 1 arbejdsdag. Jeg har holdt mig opdateret på deres hjemmeside, og det er stadigvæk tilfældet.
Jeg købte de 2 dunke motorolie den 28/3-2014. Jeg talte med dem mandag den 3/4 om morgenen, hvor de lovede straks at sende mig en email om hvornår jeg kan få olien. Da der ikke var kommet en email kl. 19, ringede jeg igen som anført ovenfor. Jeg har så igen ringet den 4/4-2017 kl. ca. 19:30 og fået svaret som anført ovenfor.
Jeg tænker derfor:
- kundeservice er der ikke noget af.
- de svarer ikke på henvendelser.
- de leverer ikke de købte varer.
Moralen er: Undlad for Guds skyld og din egen, at købe noget som helst hos olie-shop.dk.
Hvis der ikke snart sker noget positivt i sagen, anmelder jeg olie-shop.dk og deres moderselskab Delticom til politiet for bedrageri.
Med venlig hilsen.
Alt fungerede super godt
Hurtig leverenig , fik det rigtig vare jeg bestilte, gode priser dog vær opmærksom på at hvis man bestiller 2 forskelige ting så få man den leveret separat altså 2 pakker endda på forskelige dage. 5 stjerne fra mig
Holder ikke hvad de lover!
Ved bestilling af en bestemt type olie som er på lager iflg. deres webshop, får jeg ingen bekræftelse før jeg selv henvender mig flere dage senere. Det viser sig at de ikke har olien på lager og ikke ved hvornår de kan have den. Jeg efterspurgte en alternativ d.20/3-17 som jeg stadig ikke har fået svar på om de kan levere. Olien blev bestilt d.14/3-17 som skulle bruges til Corvette der skulle have været brugt på en udstilling d.25/3-17. Altså 11 dage senere. Det er en fuldstændig uacceptabel leveringsservice.
Ingen bekræftelse og ingen hjælp.
Bøvlet betalings- og retursystem
Denne anmeldelse går ikke på virksomhedens produkter eller prisniveau. Alene på oplevelsen af deres bøvlede ordresystem - og uhensigtsmæssige retursystem.
Jeg bestiller varer en lørdag. Jeg får hverken ordrebekræftelse per mail, eller den mail med betalingsoplysninger, som muliggør, at jeg overhovedet kan betale. I dag er man vant til både PayPal-betalinger og ordrebekræftelser via mail kort efter bestilling. Jeg skriver til virksomheden for at få lov til at betale, og mandag sender de så en mail. I forbindelse med min henvendelse finder jeg ud af, at leveringstiden er 5-7 dage, så jeg annullerer ordren. Fair nok, jeg har ventet op til halvanden måned på varer på Ebay, men da bilen skal hurtigt på værksted, har jeg ikke tid til at vente.
Nu skal jeg oplyse Iban og Swift-kode. Efter nogle dage kommer pengene, men min bank har - som så mange andre banker - et gebyr på 50 kroner for indbetalinger fra udlandet. Da de returnerer pengene ad to omgange ryger der 100 kroner på dén konto. Det er selvfølgelig ikke virksomhedens problem, men det bliver jo kun et problem, fordi de skal overføre pengene fra Tyskland. Varerne havde jeg betalt for til Nordea i Danmark, men når pengene skal retur, ligger det mig til last som kunde.
Jeg er helt med på, at man nogle gange må leve med lidt mere spartanske ordre- og betalingssystemer, når man køber varer en anelse billigere, men fremadrettet betaler jeg altså heller en sjat mere - for det er dét, vi reelt taler om . Det er for bøvlet for mig.
ikke engang undskyld
de skriver hele tiden jeg skal betale for noget som der er betalt for... så sender jeg dem en mail med en kvittering... og så får jeg varen... men får ingen mail... sådan opføre man sig ikke...
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.







