Rangetrotter Reviews 203

TrustScore 4 out of 5

4.1

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Honestly, the most comfortable and warm pants I've ever had... the pockets are deep, and the elastic cord is useful in case you get a size too big, and the sleeve hangs a little too low. Great for any... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

The Cargo Sweatpants I ordered are Super Comfortable and they are warm which is perfect since the winter season is coming up soon here on Haida Gwaii, B.C. I love to wear them around my house when I'm... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Bought me a pair of blue cargo jeans (L) a couple of months ago. They're my go to work pants because they are so comfortable and 'casually professional'. At the end of the day when I get home I'm not... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I am a repeat customer due to the fantastic quality of these sweatpants. They are the most comfortable and best quality sweats I've ever owned. I purchased 3 pairs at the beginning of the pandemic alm... See more

Company replied

Company details

  1. Streetwear Store

Written by the company

RangeTrotter is a place to buy comfortable and loose clothes in larges sizes (Small to 6XL) . We only release products our customers ask for: clothes that are useful and of premium quality. 🔥 House of the Cargo 💯 Sizes up to 6XL 👖 Comfortable, Soft, Durable Fabric #ComfortableLikeThe90s


Contact info

4.1

Great

TrustScore 4 out of 5

203 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars

Best crew-length compression socks, anywhere

The compression socks are some of the best socks I’ve ever worn. Super comfortable, with a snug, secure fit around the foot, without feeling too tight, like most compression socks.

In fact, my only criticism is that I somehow manage to wear a hole in the bottom of the socks (happened on all colors) when 90%+ of the time I have them on is at home, on carpeted floors.

So, I wish there was slightly better durability to go along with all the other great things about them, but they’re still my favorite, and I expect to keep buying them for years to come.

February 9, 2022
Unprompted review
Rangetrotter logo

Reply from Rangetrotter

We appreciate your feedback Brian, it helps us improve our services and products! :)

Rated 5 out of 5 stars

Awesome fit feels great

Awesome fit feels great. Love them so much I brought 3 more pair. Great job

January 16, 2022
Unprompted review
Rangetrotter logo

Reply from Rangetrotter

Hi Julian, thank you for your business!

Rated 5 out of 5 stars

I have the original Cargo Sweat pants…

I have the original Cargo Sweat pants and several pairs of the Cargo shorts and they are my everyday goto. Adding the jeans will just round out my weekly wardrobe so I'm representing Rangetrotter seven days a week !!!!!

January 12, 2022
Unprompted review
Rangetrotter logo

Reply from Rangetrotter

Thank you for your good words Paul!

Rated 3 out of 5 stars

Bad sizing

I'll start by saying the styling, and thickness of the material isn't too bad. My issues are sizing and fit. The crotch is way too short, and the thighs are a little small(kinda like straight leg jeans instead of baggy fit). The biggest issue of all is overall sizing. According to the sizing chart on the the Range Trotter site, my size is XXL. I ordered 2 pairs of XXXL just in case. THEY ARE NOT XXXL. By the way the XXXL fit(can't pull one pair of them above my thighs, the other is slightly more loose), I'd likely need XXXXXL. I have tons of sweats, and warm ups, almost all are XXL, none are tight. I had high hopes in this brand, but I basically spent $100+ for nothing.

Gregory, I did buy from you look up email address dbliss at the blissgroup dot net.

January 8, 2022
Unprompted review
Rangetrotter logo

Reply from Rangetrotter

Hi Maynard Mak,
It looks like you did not buy from us. I cannot find you anywhere in our system. Please share with me your order number or the email address you have used for your last order.
Many of our customers have shown us that our competitors came out with a cheaper quality product than ours, where sweatpants are paper thin, and not true to size.
As opposed to our new competition, our sweatpants are thick, resistant, and colorfast, and true to USA & EU sizes. We have our dedicated manufacturer, where our sweatpants are only sold by us.
Best regards,
Gregory

2nd Response:
Thank you David I have found you on our system. I will email you privately about returning your Sweatpants for exchange. I'd like to point out that we have worked very carefully on our Size Chart, which is accurate and true to US sizing standards.

Rated 2 out of 5 stars

My wife ordered 3 pairs of cargo…

My wife ordered 3 pairs of cargo sweatpants for me for Christmas. I received three pairs, two in the correct 2XL size according to the tag. One pair was a size Small; a mistake on our part that we realized after reviewing the order. The kicker is the return policy is void after 15 days and the black pair I received are far smaller than the grey though they are both tagged as 2XL. They are clearly not the same size pants. Also to return anything, they ask that it be returned in its original packaging. There is no way to know if the sizing is incorrect or if there is another issue until the pants are removed from the bag, making it impossible to reuse the original packaging. Disappointing.

January 4, 2022
Unprompted review
Rangetrotter logo

Reply from Rangetrotter

Hi there,
We are sorry to hear you unhappy.
Can you share with me your order number or email address associated with your order?
I cannot track your complaint of you reaching out to us directly prior to this message.
I will do my best to help you resolve your problems.
Best regards,
Gregory

Rated 1 out of 5 stars

Hoping this isn’t another scam

I ordered over two weeks ago and still haven’t heard anything on shipping but they were quick to take from my account. Order #8279. When I tried To track my order it says that it’s not even found so then I tried to call customer service at their one 800 number and all I got was a voicemail. So far I’m not impressed and I hope This wasn’t a scam.

November 19, 2021
Unprompted review
Rangetrotter logo

Reply from Rangetrotter

Hi Don,

I hope you are well.
I wish you would have emailed us directly instead if posting a negative review on Trustpilot to hurt our business.
This is a very busy season (Black Friday and Cyber Monday) for everyone and we are doing our best to service all of our customers.

I have emailed your your personal tracking information (for your privacy).

Your package will be with you soon.

Is there anything else I can help you with.

Best regards,

Gregory

Rated 5 out of 5 stars

Amzing company

Amzing company, their customer service is second to none and the product is lush.

November 8, 2021
Unprompted review
Rangetrotter logo

Reply from Rangetrotter

Thank you for your review! We are happy we could help! :)

Rated 5 out of 5 stars

Great experience, decent product

I have been a long customer of RangeTrotter owning 5 pair of sweatpants, and finally the 4 colors of shorts! I love their gear, and no BS approach to comfortable clothes!

Gregory was always been great in answering my questions around sizing and exchange policy. As a young business I have seen their terms of service and quality in garment improve. Keep up the good work guys!

Can wait to see what you guys have in store for the future

September 24, 2021
Unprompted review
Rangetrotter logo

Reply from Rangetrotter

Thank you for your review Viktor, we thank you so much for your continuous business and support in our growing family business! We have something new coming up, stay tuned!

Rated 2 out of 5 stars

This product is not true to the size…

This product is not true to the size chart. Be careful when you order, because they will NOT exchange your clothes. The two options I was given was to get 50% another order, or pay to return the clothes to China. So my only real option was to take the loss and keep ill fitting clothing. A company that works like that is not a great company to buy from.

September 23, 2021
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I was skeptical about the companies…

I was skeptical about the companies claims but soon proven wrong! The clothes are top notch and the customer service is even better!

June 22, 2021
Unprompted review
Rangetrotter logo

Reply from Rangetrotter

Hello Erik, and thank you very much for your good words!
Don't hesitate to let us know what new piece of clothing you'd like to see on our store.

Rated 4 out of 5 stars

Just great

Shipping was a little slow, it took 2 weeks to arrive, but the product is fire, I'm excited!!! love my shorts!

June 21, 2021
Unprompted review
Rangetrotter logo

Reply from Rangetrotter

Hello Fabrizio, thank you for your review. We are sorry your parcel took longer to arrive, unfortunately shipping routes are still feeling the effect of the Pandemic. Thank you for your business.

Rated 2 out of 5 stars

Cheap fabric, onsite review not posted.

The product is average at best, the sizing is questionable, they increase the waist size, but it seems at larger sizing, they'll fit like standard sweat pants, not particularly baggy. The fabric looks quite cheap, the seams are passable, but the velcro is poorly sewn on. There are eyelets for the fasteners on the ankles, but not on the waist. There are a lot of loose threads. The camo print on the fabric makes the outer surface feel unpleasant and the amount of fuzz coming from the fabric, suggests it will deteriorate after a few washes. The displayed RRP, I suspect is inflated and I suspect the sale price is the real price, which is pretty high for the lack of quality. I tried to post a thorough review on their site, but I don't think they allow anything lower than a 4 star review to actually show up. Ultimately, not worth the seemingly permanent sale price and definitely not worth their suggested RRP. The site comes across as American, but this is cheap stuff coming out of China.

June 21, 2021
Unprompted review
Rangetrotter logo

Reply from Rangetrotter

Hi Anthony,

Thank you for leaving a review, and we're very sorry to hear that your order is not to your satisfaction.

We definitely appreciate your feedback and will forward this to our manufacturing team so we can continue to improve the overall quality of our product.

Take care

Rated 5 out of 5 stars

Great quality pants

Great quality pants, size fits right. Thinking of buying again soon! It’s really comfy and stylish! There are many pockets which is really practical and love the grey colour, going to buy the pinky colour! The package came really quickly with a week or 2.

June 21, 2021
Unprompted review
Rangetrotter logo

Reply from Rangetrotter

Hello Llana, thank you for your good words!

Rated 5 out of 5 stars

My husbands’ new crush

My husbands’ new crush ! In all seriousness, I was a little skeptical as I had never heard of this brand. So I did my due, watched and read all the reviews and then I decided to give them a try. Their sweatpants are top quality, and they are cut beaitfully. I am waiting on my second order, decided to get Micheal some shorts for this summer !

June 19, 2021
Unprompted review
Rangetrotter logo

Reply from Rangetrotter

Hello Anna, and thank you so much for your good words. We are happy that your husband is satisfied with sweatpants!

Rated 1 out of 5 stars

How can anyone rate this clothing as…

How can anyone rate this clothing as good?? It’s utter crap. I bought the 90s trackies and socks. They came in clear plastic bags with no logos. Rangetrotter is nowhere to be seen. Not even on the clothing. The socks and trackkies are just like any other replica clothing. The fabric is cheap and the sewing is laughable. I find it odd how it’s strongly implied that it’s an American company. Just manufacture there clothes in China. It’s obviously a pop up company that’s making its clothes cheap in China and pumping cash into social media advertising.

June 19, 2021
Unprompted review
Rangetrotter logo

Reply from Rangetrotter

Hi Josh,

I hope you have been keeping well.

Im sorry to read about issues with your order.

I message here, following my email, to peacefully work with you to find you a satisfactory solution.

Any defect in the product we take full responsibility, so please allow me to help you.

Can you see me a couple photos of the problems?

Rest assured I will find you a satisfactory resolution ASAP.

In the meantime please kindly send me as many photos as you can about the errors, your constructive feedback can only help.

Warm regards and happy weekend.

Gregory

Rated 1 out of 5 stars

Typical IG Scam Apparel Brand

No product. No refund. No customer service. No response of any kind. BA company run by liars. Next steps.

June 9, 2021
Unprompted review
Rangetrotter logo

Reply from Rangetrotter

Hi there,
I am sorry to read that something was not right.
Would please let me know your order number and issue with your order?
I will do my best to resolve this ASAP.
You reach us by email at support@rangetrotter. com or fill in our contact from on our website.
https://rangetrotter.com/pages/contact-us
I look forward to hearing from you.
Best regards,
Gregory

Rated 5 out of 5 stars

I got these after a long wait (I knew…

I got these after a long wait (I knew it would be a while so that was no problem) and was curious how they would fit. I’m a big guy. I buy things from big and tall stores mainly. I got them, packaged perfectly, and they fit like a custom pair of pants. Material seems good quality, they’re comfortable, and I think they look good.

Will be buying again!

May 24, 2021
Rangetrotter logo

Reply from Rangetrotter

Thank you Matthew for taking the time to review your purchase. Take care !

Rated 5 out of 5 stars

Good quality

The sweatpants bought for my husband and my two twin boys are of high quality. After washing them multiple times the color is just as new. 👍

April 24, 2021
Unprompted review
Rangetrotter logo

Reply from Rangetrotter

Hi Pilar, thank you for your positive words. Have a good weekend!

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look