Restyle Reviews 

1,049
•
TrustScore 4 out of 5

4.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 37 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers frequently praise the unique alternative styles, intricate embroidery, and efficient delivery service that makes receiving international orders smooth and reliable. People also mention that the online ordering process is very straightforward, sizing charts are accurate, and garments often look even more gorgeous in real life. Some reviewers were not happy with expensive shipping fees, customs costs, and unexpected sizing inconsistencies found across certain items. Shoppers additionally noted occasional quality concerns regarding fragile fabrics, loose threads, or stitching flaws, feeling that products did not always match expectations given the high price.

What people talk about most

Quality

Users describe ambiguous interactions with quality, as many reviewers praise the beautiful designs, gorgeous... See more

Delivery service

Customers had positive experiences with delivery service, frequently highlighting that shipping was very fast... See more

Order

Consumers find order to be ambiguous, with reviewers praising the easy website and fast shipping, while... See more

Price

People report negative experiences with price, noting that items are expensive and the quality does not match... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Clothes are beautiful but shipping was just as expensive as the order I spent over 100$ in shipping fees that were just put on during shipment

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Gorgeous clothes, well made with so much care and attention to detail. I have ordered bags / top from the Enchanted Forest and Autumnal Equinox ranges, and these are beautiful. The ordering process wa... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I absolutely love shopping at Restyle. I've placed over 15 orders with them, and every single time the experience has been flawless. Shipping is incredibly fast, they offer amazing discounts, and... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I've repurchased my round witchy bag with black embroidery. Had one before, it served me well for a few years, and I liked it, bought another one. The system won't let me edit my previous review to... See more

Company replied


Company details

  1. Women's Clothing Store
  2. also in
  3. Fashion Accessories Store
  4. Handbags Shop
  5. Jewelry Store

Information provided by various external sources

Restyle is a gothic and alternative worldwide brand selling unique designs. Handbags, jewellery, clothes and other accessories like headbands, and gloves.


Contact info

4.2

Great

TrustScore 4 out of 5

1K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 50% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.2

All reviews

(1,049)

55 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 2 out of 5 stars

I always leave 5* reviews for restyle…

I always leave 5* reviews for restyle historically, but i am once again censored from leaving a low star review. Last time i was like okay, cool... mind you, years ago.
Now there was a badly described item (size wise) , for VERY much higher prices, and the low star reviews were just not posted on the website, as the previous time. 15 eu i can forget, 99eu not. If you dont see low rated items - it's because they simply don't post them. :)

July 21, 2025
Unprompted review
Restyle logo

Reply from Restyle

Thank you for taking the time to share your thoughts with us. We truly appreciate your continued support over the years and are very sorry to hear about your recent experience.

We never intend to censor feedback, and all reviews — whether positive or negative — are important to us. That said, our review system does have an automatic moderation process, and in some cases, reviews may be flagged or delayed unintentionally. We are currently looking into this to better understand what happened and ensure greater transparency moving forward.

We also sincerely apologize if the item description was unclear. We’ll review the product page to make sure sizing and details are as accurate as possible. Your input helps us improve.

If you’d like to discuss the matter further or need assistance with this order, please feel free to reach out directly — we’re here to help.

Warm regards,

Rated 1 out of 5 stars

I cannot recommend

I ordered two oversized t-shirt and one pair of leggings. The only thing oversized about the tshirts were the sleeves. I even ordered a bigger size than they recommended and it's still tight at the hips. Still nice t-shirts but I was disappointed. The leggings were a catastrophy. I read the reviews and ordered a much bigger size than I usually wear. I ordered an XL but size wise it was more of an S. Their sizing is so strange and off, won't ever be ordering again. I received an email to write reviews about the stuff I had bought. I was honest and appropriate. I told the truth and they wouldn't even publish my bad review but the good one was published immediately. I wouldn't trust the reviews as they don't post the bad ones. I'm honestly so disappointed, this practise is embarrassing. Return policy is really bad too

July 1, 2025
Restyle logo

Reply from Restyle

Thank you for sharing your feedback. We're truly sorry to hear that your recent experience with our sizing and review system left you disappointed.

We always strive to provide accurate sizing information and understand how frustrating it can be when expectations aren’t met — especially when ordering from abroad. Your comments about the fit of both the t-shirts and leggings have been noted, and we’ll pass them along to our product and design teams for review.

We also want to clarify that we do not intentionally block negative reviews. All reviews go through a moderation process to ensure they meet basic guidelines, but we agree that both positive and negative experiences deserve to be visible. We're currently reviewing this process to prevent issues like this in the future.

Regarding the return policy, we understand that international returns can be challenging, and we’re always working to improve the process.

We’re sorry this experience hasn’t met your expectations, and we truly appreciate you taking the time to let us know.

Rated 5 out of 5 stars

Great Pants!

I love everything I received. They are made well and look great!

July 7, 2025
Restyle logo

Reply from Restyle

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you love everything you received and that you're happy with the quality and look of the products.

Rated 1 out of 5 stars

False advertising fabric content

I ordered the enchanted forest hoodie, a black hoodie with embroidered details. The websites clearly states "100% cotton". When I received the order, the hoodie had a fabric sticker on the tag saying "100% cotton" when removing it, you uncover the original tag saying "100% polyester". The fabric also feels like polyester and the seams are quite messily sewn. So yeah, the brand is blatantly false advertising what fabric their things are made out of.

July 26, 2025
Unprompted review
Restyle logo

Reply from Restyle

We’re very sorry to hear about your concerns and would like to clarify the situation.

The Enchanted Forest Hoodie is made of 100% cotton, as stated on our website and confirmed directly by our production team. The fabric used for these hoodies is exceptionally thick and high-quality, with a weight of 370 gsm, making it one of the most premium cotton fabrics we use. All materials undergo standard testing before production to ensure compliance with the declared composition.

Regarding the additional label you found—this appears to have been an internal raw-material tag mistakenly included during production. The sewing factory also works with polyester-based items and it’s possible this was simply a mix-up or oversight. We are currently investigating the matter with our supplier to understand how this happened and to prevent similar issues in the future.

We truly appreciate you bringing this to our attention—it helps us improve our internal processes and quality control.

We want to assure you that you received a first-quality product made entirely from the advertised material. However, if the hoodie does not meet your expectations, please don’t hesitate to contact us. We’ll be happy to assist you with a return or exchange.

Thank you again for your feedback and for supporting our brand.

Rated 5 out of 5 stars

Love Restyle

I've been purchasing clothing and accessories from Restyle for almost 8 years now. Everything is always beautifully designed and very well made. The shipping is pretty fast to the USA also. I have never had to return items. Thank you 🖤

July 2, 2025
Restyle logo

Reply from Restyle

Thank you so much for your kind words and for being a loyal customer for almost 8 years! We’re thrilled to hear that you love our designs and quality, and that our shipping to the USA has been fast and reliable for you.

It means a lot to us that you’ve never had to return anything — we always strive to deliver the best products and service possible.

Rated 5 out of 5 stars

Happy happy customer

Not having a classical body type I'm always scared to buy clothes online. I've fallen in love with the entire Restyle brand and could easily order one of each item. I've ordered pants and a bodysuit, meticulously following the sizing chart, and everything is perfect. The quality, the size, the overall look, perfection. It took 3 weeks to be delivered to France, but it was so worth the wait. Now I can't wait for the weather to get colder and rock my new clothes.

June 23, 2025
Restyle logo

Reply from Restyle

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you took a chance on ordering and that everything fit perfectly — especially when online shopping can be such a leap of faith. It means the world to us that you connected with the Restyle brand and found both the quality and style to be just right.

We're glad the wait was worth it, and we can’t wait for you to rock your new pieces when the cooler weather arrives. Thank you again for your trust and support — we’re so happy to have you as part of the Restyle community! 🖤

Rated 5 out of 5 stars

Absolutely love my purchase

Absolutely love my purchase, so many compliments! The hat came in a little misshapen, but after reaching out they told me how to fix it with steam (but did offer for me to return and replace). Beautiful quality!

June 27, 2025
Restyle logo

Reply from Restyle

Thank you so much for your lovely feedback! 🖤 We're thrilled to hear you’re enjoying your purchase and getting so many compliments — that always makes our day!

We’re sorry the hat arrived a bit misshapen, but we’re glad the steam fix helped and that you were happy with the support offered. Thank you again for your kind words about the quality — it truly means a lot to us!

If you ever need anything else, don’t hesitate to reach out.

Warm wishes,

Rated 5 out of 5 stars

It's my second time shopping there and…

It's my second time shopping there and it won't be the last. Beautiful design and quick shipping.

June 16, 2025
Restyle logo

Reply from Restyle

Thank you so much for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you had a great experience with us – it's customers like you that make our work so rewarding.

Rated 5 out of 5 stars

Love it!

Love the belt, love Restyle

June 16, 2025
Restyle logo

Reply from Restyle

We're so happy to hear you love the belt! 😍 It means a lot to us that you're enjoying your Restyle experience.

Rated 5 out of 5 stars
Restyle logo

Reply from Restyle

Wow, thank you so much for the kind words! We're thrilled to hear you think Restyle is the best! 😍 We’re committed to providing the best experience, and it’s customers like you that make it all worthwhile.

Rated 5 out of 5 stars

Great experience, top quality

Amazing service. Updates every step of the way, and top quality product.

June 18, 2025
Restyle logo

Reply from Restyle

Thank you so much for your kind words! 😊

We’re thrilled to hear that you’re happy with both our service and the quality of the product. It truly means a lot to us. If you ever need anything else, we’re always here to help!

Rated 1 out of 5 stars

still no delivery received and not…

still no delivery received and not getting any answers from Restyle

June 9, 2025
Restyle logo

Reply from Restyle

Thank you for your message and we are sorry to hear that you haven't received your order yet.

We’ve checked our records and haven’t received any previous email from you regarding a missing delivery. We check a few times our mailbox:customer@restyle.pl According to the tracking information, your parcel was marked as delivered on 18/06/2025 at 14:59 in Ireland. You can view the tracking details here:
🔗 Track Your Parcel https://gls-group.com/PL/en/parcel-tracking/?match=80689631242&txtAction=71000

In the meantime, we’ve already contacted GLS for clarification and are currently waiting for their reply. We’ll update you as soon as we hear back from them.

Thank you for your patience, and we’ll do our best to resolve this as quickly as possible.

Rated 1 out of 5 stars

Refusing to be transparent about shipping

Refusing to be transparent about just how much in added shipping fees the customer might be responsible for. Many companies offer “duties paid” shipping options, instead, I was being told I had no choice but to pay $188.50 shipping for a $190 order. If I wanted to literally pay twice as much for my items, I would have ordered elsewhere.

June 11, 2025
Restyle logo

Reply from Restyle

Thank you for your message. We understand your concerns and appreciate the opportunity to clarify.

Please note that all relevant information regarding shipping fees, including the possibility of additional customs duties or taxes, is clearly provided at checkout. These charges are determined by the destination country’s customs policies and are outside of our control. We do not add hidden costs, and every step of the ordering process displays transparent details about shipping and handling.

While we do not currently offer a “duties paid” shipping option, we are always working on improving our services and will take your feedback into serious consideration.

We’re truly sorry for any frustration this situation has caused and appreciate your understanding.

Kind regards,

Rated 5 out of 5 stars

All good

All good! Really glad with this purchase.

May 28, 2025
Restyle logo

Reply from Restyle

So happy to hear that! 😊
We're really glad you're satisfied with your purchase. Thank you again for shopping with us, and we hope to see you back soon!

Rated 4 out of 5 stars

Beautiful embroidery needs extra QC

Beautiful embroidery. Needs a little quality control for the price. I have to snip long threads that were caught up in the design. Seems to be durable otherwise for occasional or outfit matching use. Not sure about daily.

June 3, 2025
Restyle logo

Reply from Restyle

Thank you so much for your feedback! We’re glad to hear you love the beautiful embroidery. We really appreciate your note about the quality control — your input helps us improve our products.

We hope the bag serves you well for those special occasions and outfit matching. If you have any other thoughts or need assistance, please don’t hesitate to reach out!

Rated 5 out of 5 stars

My new hat is absolutely beautiful

My new hat is absolutely beautiful. Not only the embroidery, but the sturdy quality of the hat itself. Love it!

June 6, 2025
Restyle logo

Reply from Restyle

Thank you so much for your lovely feedback! We’re thrilled to hear that you love your new hat—the embroidery and quality mean a lot to us. Enjoy wearing it! If you ever need anything else, we’re here for you.

Rated 5 out of 5 stars

Amazing over the years

I have been buying from Restyle for years, over a decade, and I've always had a great experience. The quality is great and the designs are simply unique and stunning. I will definitely keep purchasing from them!

May 19, 2025
Restyle logo

Reply from Restyle

Thank you so much for your kind words and for being with us for over a decade — that truly means the world to us! We're thrilled to hear you've been happy with the quality and designs over the years. Your continued support and loyalty inspire us to keep creating pieces that are unique and meaningful.

We can’t wait to have you back again soon!

Rated 5 out of 5 stars

Fantastic quality for a great price

Fantastic quality for a great price. Thank you for my prompt order, too! It was here just in time for my vacation! Great shipping time!

May 26, 2025
Restyle logo

Reply from Restyle

Thank you for the lovely feedback — it means the world to us! We're thrilled your order arrived in time for your vacation, and we hope you had the best time wearing it! 🖤✈️☀️

Big hugs from the team!

Rated 5 out of 5 stars

Restyle is one of my favorite clothing…

Restyle is one of my favorite clothing brands! I always check out what's new and what's on sale. Their stuff is generally well made and the sizes are accurate

May 26, 2025
Restyle logo

Reply from Restyle

Thank you so much! 🖤
We’re beyond happy to hear that Restyle is one of your favorite brands! It means a lot to us that you appreciate our quality and sizing. We’ll keep working hard to bring you more pieces you love!

Stay tuned for exciting new arrivals and sales coming soon!

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look