Dårlig kommunikation
Dårlig kommunikation fra start til slut. Jeg elsker bordet, men jeg kommer ikke til at købe et bord gennem RN Design igen. Først fik vi ikke information om, at betalingen var modtaget. Så blev bordet ikke leveret den aftalte dato. Så kæmpede vi om betaling for levering og indbæring. Derefter manglede tillægspladerne. Og under hele processen kunne vi ikke komme i kontakt med Kim - han tog ikke telefonen, ringede ikke tilbage og svarede ikke på sms’er. Virkelig ringe service!

Reply from Rn Design







