Service Apotheek Reviews 57

TrustScore 2 out of 5

2.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 2 out of 5 stars

Dit is nu al de 2e keer, dat medicatie niet op voorraad is, en dat we het weer bij de Apotheek in het ziekenhuis moeten ophalen, kost weer extra tijd en geld om te parkeren bij het ziekenhuis....krijg... See more

Rated 1 out of 5 stars

Service apotheek plein oost ridderkerk Heel erg spijt van mijn inschrijving. Totaal niet klantvriendelijk/klantgericht. Kreeg rare dingen te horen van de idiote apotheker wat ik echt onprettig en... See more

Rated 2 out of 5 stars

De app van de service apotheek werkt niet naar behoren, medicatie die niet meer gebruikt worden kunnen er niet uitgehaald worden.meerdere keren digitaal aangegeven en enkele keren mondeling toegeli... See more

Rated 1 out of 5 stars

Je belt do ochtend naar de huisarts voor je herhaalrecepten, want ja het weekend komt eraan. Nu vrijdagavond maar eens bellen, ten eerste wordt je chagrijnig te woord gestaan aan de telefoon en vervol... See more

2.0

Poor

TrustScore 2 out of 5

57 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No history of asking for reviews

This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Elke Service Apotheek staat op zichzelf…

Elke Service Apotheek staat op zichzelf (zijn zelfstandig) dus om gelijk de hele bubs bij elkaar te verzamelen vind ik zeer kwalijk. De ervaring die ik heb zijn zeer positief. Ze denken met je mee en helpen je goed en snel. (Hoeksche Apotheek Puttershoek)

March 28, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Niet positief over Service apotheek Marknesse

Heb een slechte ervaring met Service Apotheek Marknesse.
Familielid heeft een kuur van 28 dagen nodig, 2x dgs 1 tablet.
Ipv het aantal benodigde pillen, wordt er voor 2 dagen extra bezorgd (én gefactureerd à €30,- per dag) én ingevoerd in het medicatie-afteken-systeem van de woonvoorziening van fam.lid. Kwalijke situatie, waarbij het verdienmodel op medicatie op de voorgrond lijkt te staan......

March 17, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Voor de zoveelste maal een…

Voor de zoveelste maal een herinneringsfactuur gehad van een service apotheek in Nederland terwijl die al betaald is ,wij zijn 70 + en vele oudere mensen kunnen niet met internet omgaan dus zullen het nooit weten dat ze dubbel betalen AUB kijk je facturen na als je een herinneringsfactuur krijgt,het moge duidelijk zijn dat deze apotheek zijn administratie niet op orde heeft,ik regel mijn administratie zelf maar duizenden mensen die die herinneringsmails krijgen betalen het uit vertrouwen gewoon,en dat is zonde van hun geld omdat ze al zo weinig krijgen in de AOW,ik hoop dat de apothekers die dit lezen er van uit gaan dat hun administratie ECHT op orde is,
Dus lieve mensen controleer,controleer controleer als je een herinneringsfactuur krijgt of dat je die al niet betaald hebt contant of per bank.

March 13, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Het is dat je minimaal 1 ster moet…

Dit betreft apotheek Hofland.
Maar neem aan dat het dezelfde is.
Het is dat je minimaal 1 ster moet geven, maar geloof me. Zelfs die verdienen ze niet. Ben geopereerd en deze zogenaamde service apotheek(echt benieuwd wie deze naam heeft verzonnen) werd door mijn huisarts om 10 uur in de ochtend of ze een drietal medicatie wilden leveren. Kreeg daarna een mail dat ik tussen 13:30 en 18:00 thuis moest zijn( is echt 10 minuten van mijn huis vandaan). Dus keek om 16:50 in de brievenbus( ze bezorgen elke week mijn medicatie in de brievenbus) en ja hoor. Daar lag 1 stuks medicatie van de 3 stuks. Dus gelijk gebeld waar de rest was. Ja ze wisten niet of ze mijn normale medicatie ook moesten bezorgen? Is niet om gevraagd, en je levert wel het ene, maar de andere 2 stop je niet in de brievenbus......maar ze zouden het nog bezorgen. Om 18:00 weer in de brievenbus gekeken...lag een briefje dat ik niet thuis was en ik geen afspraak had gemaakt dat ze het bij de buren mochten leveren of in de brievenbus mochten doen????? Diezelfde dag hadden ze nog medicatie in mijn brievenbus gedaan, net zoals elke andere week. Klinkt echt als een service zeg haha. Maar puntje bij paaltje moest ik dezelfde avond door de ambulance worden opgehaald en naar de spoedeisende hulp worden gebracht omdat de bezorger te lui was om mijn medicatie in de bus te doen en ik kapot ging van de pijn ja een buikoperatie. Dat zullen alle belastingbetalers wel weer heel leuk vinden, dat ze weer 10 duizenden euro's kwijt zijn omdat deze apotheek zulke goede service levert. Dus namens belastingbetalend Nederland, bedankt service apotheek voor de service die jullie weer geleverd hebben.

Misschien als jouw personeel niet tot 2 keer had gelogen tegen mij en niet had voorgesteld om mijn medicatie zelf op te halen terwijl ik een geperforeerd darm heb had ik nog met u in gesprek willen gaan. Mijn advies aan u is om geschoold personeel aan te nemen die niet liegt. Want ik zou vanmorgen teruggebeld worden, maar gebeurde niet. Dus zelf maar gebeld. Of ik weer de hele dag thuis wilde blijven want er was geen bezorger deze ochtend. Toen ik vertelde dat ik nu mijn medicatie moest hebben werd er voorgesteld dat ik met de taxi mijn medicatie maar moest ophalen. Toen ik vertelde dat ik een officiële klacht ging indienen en aangifte wegens wanbeleid was er in 1 x wel een bezorger en werd mijn medicatie wel in de ochtend bezorgd. Dat zijn dus 2 leugens in 1 ochtend. En dan de vraag of ik mee wil werken zodat jullie beter je werk kan doen? Misschien had je dat vanmorgen moeten vragen ipv op het internet zetten dat jullie echt niks verkeerds hebben gedaan en het mijn eigen schuld is. M.a.w. het heeft geen nut wat er tegen jullie gezegd wordt. Jullie doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is en bereid zijn om te verbeteren. Begin dan met eerlijk te zijn en juist tegen de klanten te reageren als ze vragen om de medicatie die ze nodig hebben en door de specialist zijn voorgeschreven. Schaam je

February 27, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

SERVICE apotheek, echt niet!!

Wanneer er een mogelijkheid bestaat voor de assistente , om even een uitleg over de medicatie te geven, laten ze die mogelijkheid voor 6 euro niet voorbij gaan. Wanneer er echter een vraag bestaat over een preferent middel (lees goedkoper middel) is het simpele antwoord: de apothekers maken afspraken met de zorgverzekeraars. Een uitleg hoe en waarom ik als patient vragen heb bij de hulpmiddelen welke in de preferente medicatie zitten wordt het afgedaan met : "de apothekers maken nou eenmaal de afspraken met de zorgverzekeraars" en zoek het verder maar uit.
Vragen ze zich nog af waarom "klanten wel eens boos worden op die zo behulpzame apothekersassistenten.

February 14, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Ik ben echt teleurgesteld in Apotheek…

Ik ben echt teleurgesteld in Apotheek Confuciusplein. Bij meerdere gelegenheden is het me overkomen dat medicijnen niet geleverd werden, terwijl ze wel besteld waren. Er wordt ook nooit van tevoren aangegeven wanneer een medicijn niet op voorraad is, wat zeer frustrerend is. Dit is al meerdere keren gebeurd, en elke keer moet ik zelf achter mijn medicijnen aan zitten. Ik verwachtte veel beter van een apotheek die verantwoordelijk is voor mijn gezondheid. Echt een enorme tegenvaller."

February 3, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Buiksloter service apotheek Amsterdam Noord

Herhaalrecepten verdwenen van persoonlijke lijst. Heelveel gedoe heen en weer om deze er weer op te krijgen.
Worden niet of niet op tijd geleverd of de verkeerde.
Als je aangeeft voor bezorging te kiezen staan ze toch klaar in de apotheek.
Als je zelf handmatig besteld komen de medicijnen ook niet.
Contactverzoeken worden niet opgevolgd, dus moet je er zelf weer telefonisch acchteraan.
Datum van ervaring schrijf ik als de dag van vandaag, maar dit is al minstens 8 maanden mijn ervaring,

January 30, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Je belt do ochtend naar de huisarts…

Je belt do ochtend naar de huisarts voor je herhaalrecepten, want ja het weekend komt eraan. Nu vrijdagavond maar eens bellen, ten eerste wordt je chagrijnig te woord gestaan aan de telefoon en vervolgens verteld ze je " ja uh recept is niet compleet dus helaas " Niemand belt je hierover, gedeeltelijke recept alvast in de kluis doen misschien? Vooral hoe je te woord wordt gestaan. Zeer slechte apotheek en dan jezelf service apotheek noemen. Ik ga nu echt overstappen naar een andere apotheek, want er is altijd wel iets aan de hand bij deze.

January 17, 2025
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

App werkt niet

Net overgestapt naar de Service Apotheek, werkt de app dus niet. Kijk het nog even aan, anders ga ik terug naar mijn oude apotheek.

December 5, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Prutsapp serviceapotheek

Ondanks dat deze app al maanden geleden actief gemaakt is, blijft het een gedrocht. Beschamend en amateuristisch. Bestellingen komen al weken niet binnen bij de apotheker. Statussen van bestellingen is een ramp. HAAL DEZE APP ER AF EN KOM TERUG ALS HIJ VOLLEFIG OP ALLE FUNCTIONALITEITEN UITVOERIG GETEST IS.

September 27, 2024
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

Service apotheek Neede

In tegenstelling tot de meeste andere reviewers heb ik over de apotheek eigenlijk geen klachten:
- Als medicijnen beschikbaar zijn, worden ze ook geleverd. Als de producent niet levert, heeft de apotheek geen schuld. Er wordt dan wel meegedacht om oplossingen te bedenken.
- De apotheek is telefonisch vrij goed te bereiken.
- Na bestelling krijg je per mail een nummer toegezonden. Als je dat bij de ingang invoert, word je binnen een paar minuutjes geholpen.
- Personeel is vriendelijk en behulpzaam, geeft indien nodig voldoende uitleg en is ook geïnteresseerd in de uitwerking van het medicijn en evt. bijwerkingen.
- Indien nodig wordt direct getelefoneerd met de huisartsenpraktijk, die naast de apotheek is gevestigd.
- Verbeterpuntje: als meerdere medicijnen tegelijk worden aangevraagd en er is iets niet leverbaar, krijg je pas bericht als alles er is. Vandaar geen 5, maar 4 sterren.

August 15, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Service apotheek plein oost ridderkerk

Service apotheek plein oost ridderkerk

Heel erg spijt van mijn inschrijving. Totaal niet klantvriendelijk/klantgericht. Kreeg rare dingen te horen van de idiote apotheker wat ik echt onprettig en onbeleefd/onbeschoft, stom en idioot vind. Heel jammer dat ze het leven voor de patiënten juist zuurder maken ipv makkelijker. Nooit meer bij deze apotheek!

August 12, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

ApotheekZorg( slechte service)

**Onderwerp: Klacht over Slechte Service bij Apotheekzorg**

Geachte heer/mevrouw,

Ik schrijf deze brief om mijn ernstige ontevredenheid te uiten over de service van Apotheekzorg met betrekking tot een bestelling van luiers voor mijn vader. Het volgende incident heeft plaatsgevonden:

Enkele weken geleden heb ik luiers besteld voor mijn vader. Tijdens de intake sprak ik met een medewerkster die zeer koppig en onwelwillend bleek te zijn. Ik gaf duidelijk aan dat de maandverband-stijl luiers niet geschikt zijn voor mijn vader, een feit dat ik zeker weet vanwege zijn periode in het ziekenhuis. Ondanks mijn ervaring en uitleg, stond de medewerkster erop om de maandverband-stijl luiers te leveren in plaats van de onderbroek luiers die mijn vader nodig heeft.

Het gevolg hiervan is dat de dure matras en dekbedset van mijn vader nu onbruikbaar zijn en bij het grofvuil terecht zijn gekomen. Dit heeft me enorm gefrustreerd. Op 2 augustus omstreeks 17:00 uur heb ik hierover gebeld en mijn situatie aan drie verschillende medewerkers uitgelegd. Helaas waren ook zij allemaal onvriendelijk, onbehulpzaam en onprofessioneel. In plaats van mij te helpen, begonnen ze met mij in discussie te gaan en toonden dezelfde koppigheid.

Door deze slechte service is mijn vader al dagen zonder luiers. Bovendien werd mij verteld dat de luiers niet vergoed zouden worden door de zorgverzekering. Dit bleek onjuist te zijn nadat ik contact had opgenomen met de klantenservice van Zilveren Kruis, die bevestigden dat de luiers wel 100% vergoed worden.

Mijn vader gaat over een week op vakantie en heeft luiers nodig voor drie maanden. Echter, Apotheekzorg heeft slechts één luier gestuurd, opnieuw door koppigheid van de medewerkers. Dit is absoluut onacceptabel en getuigt van een gebrek aan professionaliteit en klantgerichtheid.

Ik heb nog nooit zo’n slechte ervaring gehad met een dienstverlenende instantie en zal nooit meer contact opnemen met Apotheekzorg.

August 2, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Slechts één ster!

We kunnen niet verder komen dan een ster.
De app nodigt uit tot een hogere medicatie levering en uit ervaring weten wij inmiddels ook dat niet voorgeschreven medicatie in de app verschijnt … en (ja, we konden het niet nalaten om de app te testen) ook geleverd wordt. Hier gaat het echt fout!
Apotheker op aangesproken die tijdens het gesprek aangeeft dat de apotheek geen fouten heeft gemaakt … vervolgens gesprek maar beëindigd. Een uurtje later belt de apotheker met excuses … toch een foutje! Een pluspuntje!
Deze app is zeker niet kostenverlagend, ook vandaag moesten wij een telefonisch geannuleerde medicatie weigeren … deze was toch klaar gemaakt!
Jammer … en ik denk dat de zorgverzekeraars hier zeker aandacht aan moeten schenken.

July 1, 2024
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Mijn apotheek city plaza Spijkenisse…

Mijn apotheek city plaza Spijkenisse rekend wederom kosten voor uitleg medicatie terwijl dit niet heeft plaatsgevonden kosten medicatie x- €4.50 rekening €18,20 kosten terhandstelling klopt wel , zo ben je snel van je €385 eigen risico af beetje jammer

June 4, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

al méér dan 13 jaar slechte ervaringen

al méér dan 13 jaar slechte ervaringen. klachten en gesprekken met apothekers hebben totaal geen effect. telkens is er wàt! ik ben toch echt niet moeilijk, maar wèl attent op m'n (on)gezondheid. 't gaat volgens mij eigenlijk alléén maar om trucjes om te
kunnen declareren en dat is zelfs 'n keer gebeurd terwijl ik geen medicijnen had gekregen en ze ook nog niet eens besteld waren! ik ben 't wel zó zat............ vandaar nu deze reactie hier

May 23, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Werkt niet

Werkt niet, medicijnen zalfjes of eenvoudige neusspray kunnen niet besteld worden. De app heeft totaal geen meerwaarde of maakt het makkelijker. Nutteloze app

April 6, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Vorig jaar een melding gedaan dat ik…

Vorig jaar een melding gedaan dat ik steeds opnieuw moet inloggen in de app wat erg vervelend is , was idd opgelost maar helaas nu inmiddels 2024 begint het weer moet bij gebruik van de app weer eerst inloggen ...
Ook krijg je veel te laat een melding dat je je medicijnen in moet nemen , ingevuld om 8.00u krijg vaak pas melding na 11.00u ....waardeloos dus app inmiddels verwijderd ....

March 2, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Baas weigert medicatie te geven brengen,doet dingen die verboden zijn

Ik heb nog nooit een Apotheek mee gemaakt waarvan de baas zo ontzettend asociaal van is , die door zijn ouders nooit fatsoenlijk opgevoed is geworden, aangezien zijn hele familie bekend staan als “ ik ik en de rest kan ….”
Respect hebben en begrip tonen komt in hun woordenboek niet voor .
Deze apotheek geeft aan dat ze bezorgen, maar ze bezorgen wel máár 2 x per maand , voor de rest word je verplicht om je medicijnen te gaan halen.
En hij interesseert het totaal niet of je bedlegerig bent , egaal hoe ziek je ook bent , dat er niemand anders is die je medicijnen kan halen dat interesseert hem totaal niks .
Dus kun je jouw medicijnen niet halen, heb je niemand die ze voor je kan halen, jammer voor jouw want dan moet je toch wachten tot de 2 weken om zijn en hij weer bereid is of geld heeft gekregen om te kunnen tanken zodat jij je medicijnen komt brengen.
Hij weet verdomd goed dat ik ontzettend kwaad op hem ben.
Dus vanmiddag belde ik om te zeggen dat wij overstappen naar een andere apotheek.
Iemand dié door zijn ouders fatsoenlijk opgevoed zou zijn geworden zou er verder geen woord vuil over maken.
Maar hij probeerde mij te verlagen tot zijn niveau door te zeggen “ ik hoop dat de bezorging daar beter gaat” maar aangezien ik mij niet verlaag tot zijn niveau heb ik daar dus niet op gereageerd.
Heb een klacht bij het CZ in gediend .
Want mensen geen medicatie te bezorgen is verboden, en om medicatie te geven die een huisarts niet of al maanden geleden tijdelijk heeft voorgeschreven te brengen is ook verboden.
Want op deze manier zorgt hij ervoor dat hij financieel flink op vooruit gaat, en dat het eigen risico van alle mensen veel sneller op is , terwijl genoeg mensen het eigen risico niet op hoeft te zijn, als hij alleen die medicijnen die een huisarts voor schrijft ook de mensen zou geven.
Maar hij geeft de mensen veel meer dan de huisarts voor schrijft en dat is dus verboden
En daar heb ik alle zorgverzekeraars gisteren en vandaag op de hoogte van gebracht.
Daar bereik je veel meer mee dan hem te gaan schelden, want daarmee verlaag jij je daarmee tot zijn niveau, je moet daar ver boven gaan staan.
Want ik ben wel echt door mijn ouders netjes opgevoed, en zijn ouders hebben op dat gebied toch flink gefaald

March 1, 2024
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Telefonisch bestellen gaat…prima

Telefonisch bestellen gaat prima.medicijnen altijd beschikbaar binnen de opgegeven termijn.ook bij winkel verkoop altijd goed advies. Hierbij gaat het om de apotheek in Lekkerkerk.

February 23, 2024
Unprompted review

Is this your company?

Claim your profile to access Trustpilot’s free business tools and connect with customers.

Get free account

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look