Sheepskin Town Reviews 

33
•
TrustScore 4 out of 5

3.9

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

I received two medical grade sheepskin seat cushions. Both were different. One cushion seemed to be made of very artificial fake fur. The 2nd seat cushion was somewhat more authentic sheepskin, but... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Super fast turnaround between order and delivery from Canada to Colorado. These are really well-made sheepskin slippers, from design to fabrication. Price is spot-on .

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Returning the slippers that were too small and getting a new pair was quick and easy. My husband loves these Sheepskin Rubber Sole Deck Slippers. They are warm, comfortable, give more support than wha... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Their customer service is top notch. They had trouble moving the package through customs due to new requirements (Canada delivering to USA) . They were responsive to my emails and concerns throughout... See more

Company replied

Company details

Written by the company

Shop for a Sheepskin Rug, Medical Sheepskin Pad, Baby Sheepskin, Lambskin Slippers and Shearling Sheepskin Rugs.


Contact info

3.9

Great

TrustScore 4 out of 5

33 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.9

All reviews

(33)

16 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Excellent quality items and great…

Excellent quality items and great customer service. Highly recommend!

October 21, 2024
Unprompted review
Sheepskin Town logo

Reply from Sheepskin Town

Hello Geoff,
We are very happy to hear you are satisfied with our product and our customer service team! We hope to see you back at our website soon!

Rated 5 out of 5 stars

In my top 3 online shopping experiences

The pink lambskin rug is really the most beautiful thing I have seen in a very long time. The shipping and packaging from Sheepskintown were phenomenonal. And the price was amazing, the quality is unsurpassed. Ordering online can be "iffy," but I would be confident ordering anything from Sheepskintown, knowing it would be perfect. I'm not sure how to sufficiently express my thanks to Sheepskintown for providing exactly what I hoped for so quickly.

October 15, 2024
Unprompted review
Sheepskin Town logo

Reply from Sheepskin Town

Hello Doanie,

We are thrilled to hear how much you love your new sheepskin rug! Your feedback means a lot to us, and we look forward to welcoming you back to our store soon. Thank you so much for your kind words.

Rated 5 out of 5 stars

ordered the sheepskin cabin indoor…

ordered the sheepskin cabin indoor outdoor slipper
they’re more comfortable than the UGG!!! can’t believe it and it’s cheaper. Thanks I’ll order again from you soon

September 10, 2024
Unprompted review
Sheepskin Town logo

Reply from Sheepskin Town

Hello Imane, Thank you very much for your positive review. We are very happy to hear how much you love your new slippers!
We hope to see you back at our website soon!

Rated 5 out of 5 stars

Gorgeous Saddle Pad

Gorgeous, well made saddle pad, exactly as described. Shipping was delayed, but customer service and communication was excellent the whole way. Very pleased.

September 4, 2024
Unprompted review
Sheepskin Town logo

Reply from Sheepskin Town

Hello Jenny,
We are very happy to hear that you are pleased with our product. I'm sorry you had some delays with the delivery service. We hope to see you back at our website soon. Thank you!

Rated 5 out of 5 stars

Excellent sheepskin saddle pad

Excellent sheepskin saddle pad. It kept me comfortable for a 7day ride in the Rockies.

August 12, 2024
Unprompted review
Sheepskin Town logo

Reply from Sheepskin Town

Hello Audrey, Thank you for your positive review! We are happy to hear you are pleased with your new saddle pad. We hope to see you back at our website soon.

Rated 5 out of 5 stars

Great rugs

Great rugs! I got an ivory octo and it’s very fluffy great quality. plus free shipping. I’m getting a slipper and gloves for winter next.

August 9, 2024
Unprompted review
Sheepskin Town logo

Reply from Sheepskin Town

Hello Carla,
Thank you very much for your positive review! We are happy to hear how much you like your new rug and we hope to see you back at our website soon.

Rated 1 out of 5 stars

Charged the order, then asked for private information

This company charged my order, then informed me they would not ship my order until I sent them my personal credit card statements stating it was their policy. I cancelled instead of letting them invade my privacy. This is a very strange business. I contacted Mastercard and they suggested I cancel. Go elsewhere. They are unreasonable.

June 7, 2024
Unprompted review
Sheepskin Town logo

Reply from Sheepskin Town

Hello Karen,

I'm very sorry you feel this way. I would like to take the opportunity to explain our fraud verification policy.

You placed an order with different billing and shipping addresses. Because of this, the credit card company does not identify the shipping address, which triggers a warning in our system for possible fraud. We understand that customers may need to ship items to addresses other than their billing address. To ensure we are protecting our customers from fraud, we request a screenshot from your online banking that shows the amount spent and the name of our company. We advise our customers to black out any sensitive information, as all we need to see is our store name and the amount.

We understand that these extra steps can be inconvenient, but online security is our top priority. As a small company from Canada, this is our way of preventing fraudulent activities.
Please do not hesitate to contact us if you decide to make a new purchase and we'll be happy to help you with any concerns you may still have. Thank you.

Rated 1 out of 5 stars

HORRIBLE company!

HORRIBLE company!! The childrens wool is likely fake, and company ship you out things you did NOT order and charge you. Just AWFUL, rude, EXTREMELY combative customer service reps. Do NOT ORDER from these cheats!

June 5, 2024
Unprompted review
Sheepskin Town logo

Reply from Sheepskin Town

Hello,
Our team requested your information to locate any orders you may have placed with us, but unfortunately, you opted not to provide it. Consequently, I'm unable to fully understand the context of your message. However, I want to assure you that all our products feature authentic sheepskin wool.

Furthermore, we do not retain credit card information for our customers, ensuring we never charge for items not explicitly ordered. If you accidentally added an item to your shopping cart and did not notice until completing your purchase, you can return it for a full refund within 15 days of receipt. You can easily request a return label directly on our website, where this information is also readily available.

Thank you.

Rated 1 out of 5 stars

Poor customer service

Completely inflexible on their stringent (15 day) return policy, even with the item unworn with tags still on and still for sale on their website. I tried to call in mid-Jan about exchanging a hat my husband bought me which was too tight. Unable to get through I submitted a query through their website and waited to hear back. Hearing nothing I eventually got through by phone and was told they would not make an exception—even though I had since purchased gloves and a different style hat. Today they have finally answered my web query via email, over four weeks later, so they took twice as long to even get back to me as the length of their return policy, and their response was 100% unhelpful. Would have expected much better customer service.

February 9, 2024
Unprompted review
Sheepskin Town logo

Reply from Sheepskin Town

Hello Amanda,

Thank you very much for your input regarding our return policy. Our policy states that items are eligible for return within 15 days from the delivery date. However, in specific situations, we can make an exception for items that are unworn and still have tags attached. I’m very sorry you felt there was no flexibility on our part, and I apologize for the delay in responding to your email. When you contacted us, it was the busiest time of the year for our small company in Canada. We always do our best to handle the high volume of orders and provide customer support.
Thank you for your understanding and we hope to serve you again in the future.

Rated 1 out of 5 stars

Item was never delivered. Stay away from this company

Item was never delivered.

Company ignored letter from USPS

Rug was ordered on 3 November 2023, never arrived and company does not want to honour USPS request to refund my money despite several requests

December 2, 2023
Unprompted review
Sheepskin Town logo

Reply from Sheepskin Town

Hello Parbatti,

You placed the order on November 22nd. and the parcel was shipped to you on November 24th. Proof of delivery from USPS shows it was delivered to your house on December 18th.
When you contacted us claiming you never received it, we opened a claim with the delivery service the same day.
When the claim was closed, we received confirmation from USPS that the parcel was successfully delivered to you, and therefore, the investigation was concluded. We never received any requests from USPS to issue a refund to you, as that is not a service they provide, so I'm not sure where you received that information from, but I want you to know that we truly value our customers and always strive to provide the best service possible. It’s unfortunate that we didn't have the opportunity to resolve your concern before you filed a chargeback with your credit card company.
However, if you ever decide to purchase from us again, please know that you would be very welcome. We are committed to ensuring a positive experience for all our customers.
Thank you for your understanding and we hope to serve you again in the future.

Rated 1 out of 5 stars

Item not delivered, company ignoring emails

Rug ordered early December, never arrived and company not answering emails. Very disappointed will bounce credit card payment

December 5, 2023
Unprompted review
Sheepskin Town logo

Reply from Sheepskin Town

Hello Kate,
I am very sorry to hear about your bad experience with the delivery service. I would like to clarify some concerns about your order:
You placed your order on December 5th, and the parcel was shipped to you the very next day on Dec. 6th and we sent you tracking information via email that same day.
FedEx Tracking number shows the parcel was delivered on Dec. 9th with proof of delivery and a picture of the parcel at your porch. If you had concerns about your parcel being stolen, you could have called us during our business hours and we would have opened an investigation with the delivery service. Once the investigation was closed, we would have offered you reshipment or refund. This is our policy and it was also explained to you via email as we replied to the emails you sent to our company.
Again, I am very sorry about this bad experience with FedEx and we hope we can provide you with the best products in a near future. Thank you.

Show reviews in all languages. (33 reviews)

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look