Virkelig dårlig service.
Virkelig dårlig service.
Købte en t-shirt til min søns fødselsdag i str m men de sendte en i str l.
Skrev mail og vi aftalte at jeg sendte t-shirten tilbage og så ville de sende en ny og fik hurtig en retur label. MEN nu er der gået over 3 uger siden jeg sendte den retur og jeg har trods mange mails til dem, endnu ikke fået afvide om de har modtaget min retur t-shirt, har ikke fået mine penge tilbage eller sendt en ny t-shirt som aftalt. Der går over en uge i mellem at de svarer. I sidste uge ville de tjekke op på lageret om de havde modtaget min retur pakke og jeg har stadig intet hørt. Det tager ikke over en uge at finde ud af.
Køber ALDRIG mere noget ved Casper Christensen og vil ikke anbefale dem til nogen.
Min søns fødselsdagsgave er tabt.

