Niet bestellen!!!
Niet bestellen!!!
Je moet erg lang op je bestelling wachten. Het komt blijkbaar niet uit " de winkel die gaat verbouwen" maar uit China. Het wordt geleverd in een plastic zak. De schoenen zijn te smal voor mij en hoewel en onder staat dat je 30 dagen hebt om het retour te sturen zonder een probleem geven ze als je het retour wils sturen omdat ze niet passen aan dat dit niet kan omdat het uitverkoop was!!! Zeer zeer slecht!!! Er bestaat gewoon een regel in Europa dat je altijd binnen 14 dagen terug mag sturen tenzij het bijv bederven kan oid..
Trap er niet in!!!







