FUP OG SVINDEL
Jeg har bestilt og købt en grill hos dette firma. Pengene er blevet trukket.det er nu flere dage siden og jeg har stadig ikke modtaget en ordrebekræftelse. Jeg har prøvet at ringe til dem, men nr eksisterer ikke. Jeg har sendt dem en e-mail flere gange, hvor jeg så får et "svar" tilbage, der lyder på at den ikke kan sendes på grund af at modtageren mail ikke kan modtage den. Det er et FUP FIRMA


