Stark Bro's Nurseries & Orchards Co. Reviews 93

TrustScore 2.5 out of 5

2.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 56 reviews, most reviewers were unhappy with their experience overall. Many people were dissatisfied with the delivery service, citing frequent delays and a lack of communication regarding updated shipping dates. Customers also reported issues with orders, including items not arriving as expected or being canceled without proper notification. The customer service was often described as unhelpful and difficult to reach, with some people experiencing long hold times and unfulfilled promises. While some customers received products in good condition, others found the quality of the plants to be poor, with items arriving damaged or not surviving after planting. A few people also noted that the company continued to sell products aggressively despite struggling to fulfill existing orders, leading to frustration among those waiting for their purchases.

What people talk about most

Order

Consumers find the ordering process to be ambiguous, with many experiencing significant delays and changes to... See more

Product

Customers consistently note ambiguous experiences with product. While many reviewers praise the quality of... See more

Delivery service

Users describe negative interactions with delivery service, frequently reporting significant delays and... See more

Customer service

Reviewers mention ambiguous feedback about customer service. Many customers praise the excellent customer... See more

Quality

Clients share ambiguous opinions on quality. Some customers received plants in good condition, noting good... See more

Reviews shaping this summary

Rated 2 out of 5 stars

I ordered a Blueray Blueberry plant, 1 Gallon, not easy to find. The plant arrived 2 weeks later than promised. That caused a problem because we were leaving for vacation in a few days and I had to... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

We'll see how the plants look if/when they arrive. Order placed 09/27/25 with estimate delivery 10/06/25 sent after order placed. As of 10/10/25 and smiling the company , tracking says the plants are... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

2 stars awarded for having an email system and a record of purchase. 3 stars deducted for everything else. Ordered 4/15 with their estimated delivery being 5/4. 1. Estimated delivery week o... See more

Company replied


Company details

  1. Plant Nursery
  2. Garden Center
  3. Wholesale Plant Nursery

Information provided by various external sources

Stark Bro's offers quality nursery products, and helpful advice, for the growing enthusiast. Order trees, plants, and supplies online now or request a catalog.


Contact info

2.3

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

93 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Poor Customer service!

I have called 4 separate times now, been put on music wait for 15 minutes and than get the same message to leave a phone number and message and they will get back to me. Hire some phone help! Answer the customer issues ! late shipment, dead tree, and one from last year that did not come back.

May 15, 2025
Unprompted review
Stark Bro's Nurseries & Orchards Co. logo

Reply from Stark Bro's Nurseries & Orchards Co.

Thank you for your review, and we sincerely apologize for the frustration and delays you’ve experienced.

This season has been particularly challenging due to unpredictable weather and shipping logistics issues, which unfortunately caused delays in both order fulfillment and customer response times. Please know that we do have customer service agents actively answering calls, but the call volume during peak season has been far higher than usual — and not something we typically experience year to year. We understand how upsetting this is and truly regret the inconvenience it’s caused.

I do see that our Support Assistant Manager connected with you via Facebook on 5/15, and we appreciate you reaching out there. If there are any remaining issues, we want to ensure they’re fully addressed — whether it’s the late shipment, a tree that didn’t survive, or a concern from last season.

We’re here to help and appreciate your patience as we work to take care of every customer as quickly as possible.

Rated 1 out of 5 stars

Still haven’t received a shipping…

Still haven’t received a shipping notification! I was told I would receive my order by the end of the week. Is this company a scam? I would like my order but I’m getting nervous about them having my money! Tired of the excuses they’re giving me!

May 15, 2025
Unprompted review
Stark Bro's Nurseries & Orchards Co. logo

Reply from Stark Bro's Nurseries & Orchards Co.

Please know that we’re not offering excuses, but rather doing our best to communicate openly and honestly about the situation with your order.

That said, your order has shipped and is on its way! The tracking number is 458816654828, and according to the carrier, it’s scheduled to be delivered today (5/16).

We appreciate your patience, and we truly hope once you receive your order, you’ll be pleased with your plants. If you need anything further, we’re here to help.

Rated 1 out of 5 stars

Dear Stark Bro's Nurseries ,

Dear Stark Bro's Nurseries ,
We placed a $300+ order on feb 20th. Raspberry bushes, 75 strawberry plants and peach trees. It is now May 15th. You still havent shipped our order.
I've called customer service, multiple times, only to sit on hold for ten, twenty minutes, and then get sent to a voice mail. I never recieve a call back.
Instead of communicating with us, you sent an excuse laden email with a coupon code for 15% off our next order 🤣 We were loyal customers. We've ordered multiple times over the last 15 years. I can assure you that we will NEVER order from Stark Bro's Nurseries again after this experience.
You have now forced me to leave reviews, reflecting our horrible experience, in every place a review can be left. We wasted an entire growing season waiting on Stark Bros nursery to disappoint us with gross incompetence and nonexistent customer service!!!!!

Edit: I was finally able to speak to a real live person and get a refund. If you need to get ahold of someone at Stark Bro's Nurseries, call and act like youre intending to place an order. This is the only way you'll be able to speak to a human.
Thank you Stark Bro's Nurseries for wasting my time, patience and growing season.

May 15, 2025
Unprompted review
Stark Bro's Nurseries & Orchards Co. logo

Reply from Stark Bro's Nurseries & Orchards Co.

Thank you for your honest feedback, and please accept our sincerest apologies for the experience you’ve had this season. We completely understand your frustration — not only with the delay in your order, but also with the difficulty in reaching us and the lack of clear communication along the way.

This spring brought unprecedented challenges to our shipping operation, and unfortunately, that impacted far too many of our loyal customers — like you — who deserved better. The high call and email volume, combined with serious logistical setbacks, created delays we did not anticipate and struggled to manage. That’s not an excuse, just the truth of a situation we’re actively working to correct.

We’re glad to hear you were finally able to connect with one of our team members and receive your refund, but we deeply regret that it had to come to this point. After 15 years of doing business together, we’re truly sorry that this season’s failures led to a loss of trust.

Please know your feedback has been heard and taken seriously as we continue to make improvements. We appreciate the time you took to share your experience, and while we may not have earned back your business today, we hope we can demonstrate in the future that we are still the company you once re

Rated 1 out of 5 stars

I have ordered from Stark two years in…

I have ordered from Stark two years in a row. Both times, promised trees by a certain date. They update the order information without informing customer of updates. Only find out when check the order wondering why it's not delivered. Two years in a row, shame on me for trusting them to deliver an order on time. Same thing this year, never again. Sent inquiry asking why they couldn't inform me of the update, asked for information and if can't be on time, cancel order. They cancelled it without any explanation. Never ordering from this company again. Waste of my time.

May 13, 2025
Unprompted review
Stark Bro's Nurseries & Orchards Co. logo

Reply from Stark Bro's Nurseries & Orchards Co.

We’re very sorry to hear about your repeated frustrations and truly regret the negative experience you’ve had with us.

While we do provide estimated shipping timeframes, those dates are not guaranteed — and we make every effort to communicate this clearly throughout the ordering process, including on the order acknowledgment and other areas of our website. The nature of live plant shipping is dependent on many factors outside of our control, especially weather conditions and seasonal digging windows. This year, we faced unusual weather patterns and significant shipping logistics issues that unfortunately disrupted our normal schedules. It's not an excuse, but it is the reason behind the delays.

I reviewed your past orders and saw that last year's cancellation occurred after our grading and quality control team assessed the plants and found we were unable to fulfill the size you requested. While our goal is always to deliver as expected, we will never send anything that doesn’t meet our standards.

We completely understand your disappointment and appreciate that this has been a frustrating process. While this season was particularly challenging, I want to reassure you that it is not typical. In most years, we are able to deliver promptly and without complication, and many customers have had positive experiences.

We hope that despite the setbacks, you might consider giving us another opportunity in the future. Thank you again for your feedback — we take it seriously and are always working to improve.

Rated 1 out of 5 stars

I ordered 2 fruit trees in march that…

I ordered 2 fruit trees in march that were supposed to be here in april, then first of may then mid may now end of may still nothing.tried calling just music. I ordered from stark years ago and had great results this is horrible never again will I waste my time on ordering from them. horrible customer service.

March 29, 2025
Unprompted review
Stark Bro's Nurseries & Orchards Co. logo

Reply from Stark Bro's Nurseries & Orchards Co.

We're truly sorry to hear about your recent experience and completely understand your frustration with the delays and difficulty reaching us.

Your order is currently delayed due to our team completing final quality inspections. This season, fluctuating early spring weather pushed back our harvesting schedule, which in turn delayed shipments. On top of that, we’ve also faced some logistical challenges that have further impacted timelines. These aren’t excuses — just the reality of a tough season that has affected many growers across the country.

As this is our peak season, our small on-site call center is experiencing extremely high call volumes, which has led to longer-than-usual hold times. We know how frustrating it can be not to get through right away, and we’re doing everything we can to help each customer as quickly as possible.

We’re grateful you had a great experience with us in the past, and we’re genuinely sorry that this one didn’t live up to your expectations. While this season has been unusually difficult, we hope you’ll give us a chance to make it right in the future.

Rated 1 out of 5 stars

Do not order from this company

Do not order from this company! Never sent my order. Ordered Jan. 9, 2025, 5.9.2025 still haven’t received order. Pruning issues!?
Cancelled order.
This place is a scam business, do not buy anything from here.
Burpee, Johnnys seeds are great alternatives.

May 12, 2025
Unprompted review
Stark Bro's Nurseries & Orchards Co. logo

Reply from Stark Bro's Nurseries & Orchards Co.

We’re truly sorry for the frustration and disappointment you've experienced. Please know that we are not a scam — in fact, we’re proud to be the oldest continuously operating nursery in the United States. We've been serving gardeners for generations, and your trust is incredibly important to us.

This season brought a series of challenges beyond our control, including unusual weather patterns that delayed digging and disrupted our normal shipping logistics. These setbacks unfortunately impacted many orders, including yours.

We completely understand your decision to cancel, and we’re sincerely sorry that we didn’t meet your expectations this time. I can confirm that your refund was processed successfully. While we recognize you're upset, we genuinely hope you'll consider giving us another opportunity in the future to make things right.

Thank you for your past interest in our nursery, and we wish you the best in all your gardening endeavors.

Rated 1 out of 5 stars

TWO MONTHS of delay - frustrated and disappointed first time customer!

I am a first time customer and placed an order March 1 (#2915690) for several bareroot fruit trees with an original est ship date of March 23. Since then, my order has been delayed TWO MONTHS with only one notification email of the first delay back in mid March.

While I understand delays, I also trust a 'reputable' nursery to ship bareroot trees within their optimal dormancy period - planting time matters! I have waited as long as I can, but with yet another 2 week delay that means I won't get my trees on time to do our group planting project we had planned. So a major disappointment across the board.

Imagine my surprise when I follow email instructions to create an account so I can manage my order - and my ordered didn't even show up! Without any way to manage/cancel my order, my only option is to get in touch with their [overwhelmingly busy right now] customer service. I just want my money back so I can order trees from an online nursery that actually fulfills their orders on time (like Raintree who I already received my specialty varieties from on time.)

What bothers me most is that while our orders are delayed for months, I still see Stark facebook ads for tree sales - they seem to have no problem SELLING trees while they struggle to fulfill their existing orders. As a business owner myself, that just kinda rubs me the wrong way - take care of the customers that have already spent their money with you and trusted you to get their order in a reasonable timeframe first.

May 12, 2025
Unprompted review
Stark Bro's Nurseries & Orchards Co. logo

Reply from Stark Bro's Nurseries & Orchards Co.

Thank you for taking the time to share your experience, and please accept our sincere apologies for the frustration and inconvenience this situation has caused. We understand how important timing is when it comes to planting bareroot trees, and we deeply regret the delays and lack of communication you've encountered.

This season has brought significant challenges for us, including extended periods of unfavorable weather and logistical issues that have impacted our ability to ship on schedule. While these factors were out of our control, it’s our responsibility to communicate clearly and uphold the trust our customers place in us — and in your case, we acknowledge that we failed to meet that expectation.

As a token of our apology, we’ve contacted our shipping department and have moved your order to the front of the line to ensure it goes out early this week. In addition, I have issued a full refund for your order — your trees will still be sent, but at no charge to you. Please allow 2–3 business days for the refund to reflect back to your account.

We genuinely appreciate your feedback, and while we cannot undo the inconvenience, we hope this resolution demonstrates our commitment to making things right.

If you have any further concerns or questions, please don’t hesitate to reach out.

Rated 1 out of 5 stars

HORRIBLE customer service!!!

HORRIBLE customer service!!!! Team should be fired or trained properly!!! When given a date for delivery and it changes, and you never notify the customer, then they suck, and make you look bad and unethical!

May 5, 2025
Unprompted review
Stark Bro's Nurseries & Orchards Co. logo

Reply from Stark Bro's Nurseries & Orchards Co.

We’re very sorry for the frustration and inconvenience you’ve experienced, and we sincerely apologize that your expectations were not met. We completely understand how disappointing it can be when a ship date changes without clear communication.

To provide some clarity — the delays this season have been due to a combination of unprecedented order volume, unpredictable weather conditions, and logistical changes in our shipping process. These factors unfortunately impacted fulfillment timelines for many of our customers.

We also want to emphasize that our customer service team does not receive real-time updates when order ship dates change. With thousands of orders moving through our system daily, those changes are handled automatically, and our service agents are not individually notified. That said, we absolutely agree that more consistent communication is needed, and we’re working to improve that.

Our core customer service team — many of whom have been with us for years — truly care about our customers and take pride in offering helpful, knowledgeable support. We’re sorry your experience didn’t reflect that and appreciate your feedback, which we will use to improve.

If there's anything we can do to help resolve your concerns or check on your order status, please don’t hesitate to reach out directly — we’re here to assist.

Rated 1 out of 5 stars

My response to Stark Bro’s response

I made two orders (#2922616 and 2924947) in early March with an ETA of week of March 23th which was changed to 3/30 and 4/6. It was for 19 trees and totaled $1,135.56. Didn’t receive the trees and in the middle of April the website said they would ship end of April. Didn’t ship. Now says end of May. I sent an email because you can’t call them and they said I would receive an answer in 1-2 business days. Now it has been a full week later and still nothing. The dormancy season is over and I have spent money for this year and will not have any growth. These orders for were for my 5 married children so they could start getting their own or hardship established. The lack of communication is appalling and disappointing.

They have my email and have not tried to communicate when I used their method of contacting them. What am I to do and what will the response from them be?

Updates:

Amazingly, Stark Bro’s responded to TrustPilot, but to date has not responded to me individually. I have continued to reach out through their email which is the only way I can contact them. I have given them my phone number but they do not call. How can I communicate that their discount which is less than 10% of the purchase price is not changing my mind that I need a full refund with damages which they can decide is right. They have taken a year of growth from the trees I purchased in March and have had my money for over 2 months.

Sorry, but the lack of communication is appalling.

By the way, a company can’t use having too many orders as an excuse for not delivering when the daily send 1-3 emails advertising sales and encouraging patrons to buy more.

Stark Bro’s, as soon as you personally call me and make these orders right or I’m given a full refund with damages, I will change my review. Trying to mislead others with your patronizing responses on TrustPilot is not a way to conduct business.

May 9, 2025
Unprompted review
Stark Bro's Nurseries & Orchards Co. logo

Reply from Stark Bro's Nurseries & Orchards Co.

We sincerely apologize for the delay and the lack of communication you've experienced — this is not the level of service we aim to provide, and we understand how incredibly frustrating this has been, especially with the importance and intention behind your orders.

This season has brought a perfect storm of challenges, including uncooperative weather, extremely high order volumes, and logistical adjustments that unfortunately impacted our normal shipping timelines. We truly regret that your orders were affected.

As a token of our apology, we’ve issued a discount on both of your orders, resulting in a refund that will be reflected back to your original payment method within 3 business days. In addition, we’ve contacted our shipping department and requested that all ready-to-ship items from your orders be prioritized and sent out early this week.

We understand the importance of planting within the proper seasonal window, and we deeply regret that the delays may have affected your plans. Please know we are working hard to catch up and restore the trust of customers like you who have shown us patience.

If you need any further assistance, we are here to help and want to make this right.

Rated 1 out of 5 stars

They haven’t shipped 2 months after ordering and it keeps getting worse.

I see a lot of reviews complaining about not getting their plants for nearly 2 months. Well, I’m at the 2 month mark now. I ordered my plants March 9th. It said they’d ship. They were supposed to ship it March 23rd. I specifically cancelled one item from another nursery because they were out of stock of the one I wanted. Then the shipping got changed to the week of March 30th, then April 6th, then April 13th, and then they stopped bothering to send emails and the date just changed constantly. I tried to call them as at 1.5+ months after ordering I would be gone when they were shipping. I only had the option to leave a voice mail. It changed afterward, but I never mentioned the dates I’d be gone. It keeps changing. Now it’s an estimate of June 1st!!!!!! It was May 25st yesterday. May 18th before I left on vacation. These are dormant Apple trees. I’d cancel if I didn’t need a second Apple for pollination. This is unacceptable. I get that it is an estimate, but 3 months later and maybe you get a dormant Apple to plant in summer? This is unacceptable. No communication anymore. To make it worse they keep having more and more sales. Get your existing customers sorted out please before your sales and quit emailing me about them. I have a second order I’m worried about too.

May 9, 2025
Unprompted review
Stark Bro's Nurseries & Orchards Co. logo

Reply from Stark Bro's Nurseries & Orchards Co.

We sincerely apologize for the experience you’ve had and completely understand your frustration. Your concerns about communication, shifting ship dates, and the timing of your dormant tree delivery are absolutely valid. This is not the level of service we strive to provide.

This season has presented us with significant and unexpected challenges—primarily weather-related delays and inventory setbacks—that have directly impacted our ability to ship orders on schedule. While shipping dates are estimates and subject to change based on when plants meet quality standards, we understand that delays of this length are incredibly disappointing and disruptive, especially when you’ve planned around a particular planting window.

We’re very sorry that communication dropped off and that you had difficulty reaching us by phone. Our call and email volumes have been unusually high this season, and although that’s not your fault, it has unfortunately affected our responsiveness. Please know that we are working to correct this.

As for your second order and current shipping estimate, we’d like to look into your account and provide more accurate and personalized information. However, for your privacy, we cannot do so here without identifying details. If you’re willing, please reach out to us directly and we’ll prioritize your case.

We genuinely appreciate your patience and feedback—it helps us identify where we need to do better. Again, we’re truly sorry for the inconvenience this has caused and want to help resolve this for you as best we can.

Rated 1 out of 5 stars

Don’t buy anything from Stark Brothers

Don’t buy anything from Stark Brothers! I ordered some branch spreaders over two months ago and have had to pester repeatedly to find out what happened to my order. Stark Brothers has responded with multiple delivery dates and repeatedly missed them for over two months on items they said would be delivered in one week from order. They don’t answer their phone and give no real response to my inquiries. I believe they are a scam business and warn anyone to never buy anything from them!

May 3, 2025
Unprompted review
Stark Bro's Nurseries & Orchards Co. logo

Reply from Stark Bro's Nurseries & Orchards Co.

Thank you for your feedback, and we're truly sorry for the experience you had.

The branch spreaders you ordered were unfortunately backordered with our supplier, and they did not meet the expected restock date on their end either—something that caused frustration for us as well, and understandably for you. We know how disappointing it is to wait, especially when you've been told to expect something sooner.

I do see that you chose to cancel the order, and a full refund has been issued. As a token of our apology and in hopes of restoring your trust, we’ve added a $50 credit to your Stark Bro’s account should you decide to give us another chance in the future.

We are not a scam—we’re proud to be the oldest operating nursery in the United States, serving customers for over 200 years. That said, your experience is not what we strive for, and we sincerely apologize. Thank you again for your feedback.

Rated 1 out of 5 stars

so disappointed

so disappointed. ordered strawberry roots from them for this spring. Almost 2 months late now, and notifications of delays have bedn infrequent and communication overall terrible. i should have canceled when there was still time to order elsewhere and plant.

May 1, 2025
Unprompted review
Stark Bro's Nurseries & Orchards Co. logo

Reply from Stark Bro's Nurseries & Orchards Co.

We’re truly sorry for the delay and frustration you’ve experienced with your order — it is never our intention to disappoint you, and we genuinely appreciate your business and patience.

I did check on your order, and I can confirm it is currently being prepared in our packing house for shipment. We understand how important timing is when it comes to planting, and we regret the extended wait.

As a token of our apology, I’ve gone ahead and issued a full refund for your order — it will still be shipped out at no charge to you. While this certainly doesn’t undo the delays or poor communication you’ve faced, we hope it helps in some small way to make things right.

If you have any further questions or need support, please don’t hesitate to reach out. We’re committed to doing better.

Rated 1 out of 5 stars

Don't order anything from stark bros…

Don't order anything from stark bros this company is not legit. I ordered a blueberry plant and strawberry plants stark bros keeps pushing back when I am suppose to get my plants so I reported stark bros for a fraudulent theft charge and it is undergoing investigation and they will be refunding my money

April 26, 2025
Unprompted review
Stark Bro's Nurseries & Orchards Co. logo

Reply from Stark Bro's Nurseries & Orchards Co.

We’re truly sorry for the frustration and concern this experience has caused you.

I want to personally assure you that Stark Bro’s is a legitimate company — in fact, we are the oldest continuously operating nursery in the United States, proudly serving customers for over 200 years. We take great pride in our reputation and our commitment to quality.

Because we ship living plants, several important factors impact when an order can leave our facility — including plant size, readiness, weather conditions, and disease prevention protocols. These steps help ensure your plants arrive healthy and prepared for transplanting.

I did review your order, which was placed on April 25. Orders typically take about one week to process before shipping, depending on plant readiness and location. That said, I absolutely understand how delays can be frustrating, and I sincerely apologize for the inconvenience.

As a token of our apology, I have refunded your order in full — you will receive your plants at no charge, and the refund is being processed back to your original payment method. I've also asked our shipping team to prioritize your order so it can ship as soon as possible.

We value your trust and hope this resolution helps restore your confidence in us. If there’s anything more we can do to assist, we’re here to help.

Rated 1 out of 5 stars

ETA keeps changing

Order#s: 2967597 & 2982669. I would like my money back immediately. The “updated” ETA says arriving in the week of 4/27. Today is 4/30 and no shipment notice. How are they gonna arrive this week if they are not even shipped yet. Such a scammy business. You failed miserably.

I’ve placed orders for a total of 4 fruit trees on 4/6 and 4/18 BASED ON ETA PROVIDED on product page. They keep on changing ETA, and now that trees are coming out of dormancy, my planting season is over. I have not placed my order if I knew their ETA was not kept. To make things worse, one of the trees I ordered went to “TBD” status, meaning what? I guess I will not be planting trees this year. They should have known about the shipment issue when they took my order, because it seems like this has been going for quite a while. That’s just unfair and dishonest. When I ordered a few trees a few years ago, they were shipped and delivered promptly, everything went perfect except that one tree never leafed out. Such a disappointment this year. I will buy from other nurseries next year. At least, they deliver trees on time for planting season.

April 30, 2025
Unprompted review
Stark Bro's Nurseries & Orchards Co. logo

Reply from Stark Bro's Nurseries & Orchards Co.

We’re truly sorry for the disappointment and frustration this year, and we appreciate you taking the time to share your experience.

As a company that works with living, seasonal products, we do our best to provide accurate estimated shipping timelines. However, factors like extended dormancy due to a frigid February and March, greenhouse treatments, and strict quality grading can delay our ability to ship on schedule. The "TBD" status you saw likely resulted from a sudden reduction in viable inventory once trees were inspected and found unfit to ship—something we unfortunately cannot always predict months in advance.

We understand how important timing is for your planting season, and we’re sorry we didn’t meet expectations this time around. This certainly isn’t the standard we aim for. If you want to proved your order details to see if there is anything more we can do to make this right please reach out to us.

We genuinely appreciate your past support and hope you’ll give us another chance in the future to earn back your trust.

Rated 5 out of 5 stars

Second order from this nursery

Second order from this nursery, and it's going much like the first. Expect to wait a long time for your plants in shipping, like nine or ten days. They will most likely arrive completely dried out and dead, and Starkbros.com will only give you replacements worth half of what you spent.
I tried live chat to communicate with a person so we could resolve this issue but instead was directed to submit a "request", and they will "get back to me" in 24 hours via email.
My advice? Don't waste your time or money. Find another nursery.
Update:
Stark Brothers' customer service reached out to me and made me an offer I couldn't refuse. They are seriously trying to make it right. I am changing my rating from 1 to 5 stars. Well done, Stark Bothers, thanks!

April 9, 2025
Unprompted review
Stark Bro's Nurseries & Orchards Co. logo

Reply from Stark Bro's Nurseries & Orchards Co.

We're truly sorry to hear about your disappointing experience, and we understand how frustrating it is when things don’t go as expected—especially more than once.

I do see that you have a replacement order in our system, and it’s scheduled to ship out next week. Our goal is always to send healthy, high-quality plants, but when shipping carriers encounter delays, it can unfortunately stress out our live products. That’s why we stand behind our warranty and offer replacements, Stark Store Credit, or a full refund back to your original method of payment—whichever works best for you.

While we’re sorry our live chat couldn't provide an immediate resolution, we want to assure you that every submitted request is reviewed thoroughly and responded to as quickly as possible. We’re committed to making this right and restoring your confidence in us.

Thank you for giving us another chance, and again, we sincerely apologize for the trouble.

Rated 1 out of 5 stars

No honesty, just lip service

Updating review - after escalating with their customer service team multiple times they just tell you what you want to hear but don't follow through. The first time I asked them to get my order shipped, they notified me on 4/5 that it would ship the week of 4/6. Never shipped. I escalated again and on 4/11 was told it would ship the week of 4/13 and still never shipped. Told on trustpilot response they'd refund shipping when shipping was never charged. I'd take honesty over lip service any day.

Order already running over 2 months late and they say they’ll give order updates but they don’t. The newest expected ship date for end of April is the week I told their escalation team I’m out of town. Can’t make up this type of incompetence

April 9, 2025
Unprompted review
Stark Bro's Nurseries & Orchards Co. logo

Reply from Stark Bro's Nurseries & Orchards Co.

We’re very sorry for the inconvenience and frustration this delay has caused. We understand how important timing is, especially when it comes to live plants and travel plans.

I do see that your delivery date was already adjusted by one of our agents to arrive after your return home, based on the information you provided. We truly regret that your order has taken longer than expected—weather and harvesting delays this season have made it challenging to meet some of our original timelines, and we apologize for the lack of consistent communication during that process.

As a token of our apology, I’ve issued a discount on your order and refunded your shipping charge. You should see that reflected back to your original payment method within 3–5 business days.

We appreciate your patience and the opportunity to make this right.

Rated 1 out of 5 stars

Shipping time postponed 3 times already

Ordered a 1 pound bag of fertilizer on March 13th. My shipping date has already been postponed for third time. I opened claim with PayPal, because this ridiculous.

April 10, 2025
Unprompted review
Stark Bro's Nurseries & Orchards Co. logo

Reply from Stark Bro's Nurseries & Orchards Co.

Thank you for your feedback, and we’re very sorry for the frustration this delay has caused. The delay was due to our supplier not yet delivering the hardgoods we need to fulfill these specific orders. We understand how disappointing this can be, especially for such a small but important item.

Please know that you never need to file a dispute to get a refund—we’re always happy to cancel any unshipped order and issue a full refund upon request. Our goal is to make this right and ensure a smoother experience in the future.

We appreciate your patience and the opportunity to resolve this.

Rated 5 out of 5 stars

They always ship and communicate well

They always ship and communicate well. They stand by there warranty also.

April 9, 2025
Unprompted review
Stark Bro's Nurseries & Orchards Co. logo

Reply from Stark Bro's Nurseries & Orchards Co.

Thank you so much for the kind words and the 5-star review! We're thrilled to hear that you've had a positive experience with our shipping, communication, and warranty. It's always our goal to stand by our products and provide the best service possible. We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future!

Rated 1 out of 5 stars

Refuses to ship items I paid for.

Bought loads of berry plants from them only for them to consistently push the delivery date back. One plant is now listed as TBD, when originally I was told May.

Canceled order after second week in a row where items were meant to arrive but nothing. Not even any feedback from them.

March 9, 2025
Unprompted review
Stark Bro's Nurseries & Orchards Co. logo

Reply from Stark Bro's Nurseries & Orchards Co.

Thank you for your feedback, and I’m truly sorry for the frustration this situation has caused.

We completely understand how disappointing it is to plan for your plants and have the delivery dates continually shift—especially without consistent updates. That’s not the experience we want for our customers, and we apologize for the lack of communication and clarity along the way.

This season has been especially difficult due to prolonged frigid weather in our area, which affected both our harvesting schedule and our growers. Unfortunately, that caused some orders, especially those with multiple plants or backordered varieties, to experience unexpected delays. When one plant holds up the entire order, it can cause frustrating ripple effects, and we’re very sorry that happened here.

I also apologize that you didn’t receive timely updates as things changed—we are actively working to improve our communication systems to avoid these kinds of issues going forward.

While we’re sorry to have lost your trust (and your business), we hope you’ll give us a chance in the future to provide the experience we aim for every time. If there’s anything else we can do to make this right, please don’t hesitate to reach out directly.

Rated 1 out of 5 stars

I ordered 3 fruit trees from Stark…

I ordered 3 fruit trees from Stark online (order #2915050). Original delivery week March 23. I received another email changing the delivery to the week of March 30. The delivery was never made. I checked online, the delivery was changed again to the week of April 21 (no notification was given). When I contacted this company by email, 2 days later they said they could not find my order. I replied confirming my order #, address & name. They responded that the order was under Doris & was delivered. The order was under my name & address, charged to my credit card....there is no Doris involved. The fruit trees were not delivered. Stark Bros is an incompetent company, that may be thieves. DO NOT DO BUSINESS WITH THESE INCOMPETENT CROOKS!

If your offer isn't just lip service trying to look good by writing what you think people want to hear.
I would like to see tracking numbers for the products you have been paid for. There is no communication.

April 4, 2025
Unprompted review
Stark Bro's Nurseries & Orchards Co. logo

Reply from Stark Bro's Nurseries & Orchards Co.

I want to sincerely apologize for the confusion and frustration you’ve experienced.

I was able to locate your order right away using the order number you provided. I'm truly not sure where the mix-up occurred regarding the name on the order, but please know that your order is indeed in our system under your name and address. I appreciate your patience as we worked through the details.

After reviewing your order, I can confirm that the delay was due to one tree—specifically, the Jon-A-Red apple—being held up in our grading and quality assurance process. We take great care to ensure every tree we ship meets our quality standards, and in this case, that caused an unfortunate hold-up.

As a token of our apology for the inconvenience, I’ve gone ahead and upgraded the Jon-A-Red to one of our Supreme grade specimens at no additional cost to you. I’ve also processed a refund for the original tree as well as your shipping fee. You should see those funds reflected on your original method of payment within 3–5 business days.

Additionally, I’ve contacted our shipping department directly to ensure the rest of your order goes out without further delay.

Again, we’re very sorry this experience didn’t meet your expectations. We value your business and are doing all we can to make things right.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look