Sunflower Jewels Reviews 

83
•
TrustScore 2 out of 5

2.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

I wish I had looked up more online initially but the actual product is trash. Looks nice online, comes from China is just mass produced garbage. Save your money.

Rated 4 out of 5 stars

Absolutely love this. bought it for a friend for Christmas and was honestly a little worried about quality, given the cheap price. but the quality is fantastic! bracelet itself fits well and adjusts e... See more

Rated 1 out of 5 stars

The sunflower light is an absolute piece of trash . Its so cheaply made. The zero returns policy is obviously because of the poor quality of goods that are being expertly photographed and presented on... See more

Rated 2 out of 5 stars

I was trying to get a keychain for one of my friends who had wanted it and admiring it for a very long time. I was going to get it for them for Christmas so I ordered it a couple weeks before hand hop... See more

Company details

  1. Jewelry Store

Written by the company

Affordable Handmade Jewelry


Contact info

2.0

Poor

TrustScore 2 out of 5

83 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.0

All reviews

(83)

5 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Film Keychain

Sent this gift randomly to my ex-wife with photos of our son. We're both photographers and when I saw the ad I just had to purchase it. She absolutely LOVES it, as do I.
Great job, Sunflower Jewels!

February 21, 2021
Sunflower Jewels logo

Reply from Sunflower Jewels

Hello Louis,

Thank you for your wonderful comment and positive feedback, you just made our day!

Best Regards,
Sunflower Jewels

Rated 1 out of 5 stars

Seriously awful

Seriously awful
I purchased a keychain roll from them. I also got scammed into purchasing their “vip” which meant they’ll handle my item ASAP. It sent way passed their expected ship out date even when I kept messaging them. Customer service is trash. Go somewhere else

February 20, 2021
Unprompted review
Sunflower Jewels logo

Reply from Sunflower Jewels

Hello Kareem, we apologize for the bad experience you had with us. Unfortunately, our processing time took longer than usual because of the high amount of orders that we had (we are working on it). We do not offer "VIP" service or expedited shipping. On the description of the "Film Roll Keychain" it clearly states that it takes 5-14 business days for production time. Your order was shipped & unfortunately, we can't control USPS delivery time. Sorry about the delay!

Rated 5 out of 5 stars

Great

Came quick, girlfriend loved it

February 18, 2021
Sunflower Jewels logo

Reply from Sunflower Jewels

I'm glad she liked it! Thank you for the great feedback :)

Rated 3 out of 5 stars

Good Product

Good Product . Just Wish Pictures Are In Order As Sent .

February 15, 2021
Sunflower Jewels logo

Reply from Sunflower Jewels

Hi Marcquie, we appreciate your feedback. We'll take that into consideration for next time.

Rated 2 out of 5 stars

Long shipping and overpriced.

Shipping took way too long. Took more than a month to get to me, and it wasn’t even international. On top of that. The product I bought was $30, and the same thing on Amazon is only $10-$15. However, the quality of the product is good. But, if you want to buy this, get it on Amazon. You’ll get it faster and cheaper.

February 14, 2021
Sunflower Jewels logo

Reply from Sunflower Jewels

Hi Ashley, thank you very much for the feedback. We are glad you liked the keychain. As stated in the description of the item, this product takes 5-14 business days for processing. For the other products we usually ship them faster, sorry about that! Have a good day :)

Rated 1 out of 5 stars

Awful product and company.

My girlfriend ordered a pendant and when it arrived it was rubbish. After contact she was offered a refund or replacement and she asked for the latter against my judgement. We have contacted on social media but as soon as the conversation starts it stops, and we have tried via email and on their site bit no response. If I see on FB I make sure my comments are added. I would advise not buying.

January 14, 2021
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Worst Customer Service Ever - Nightmare

Basically I ordered 3 stuff from them: 1-Initial Anklet. 2- Galaxy Flower Rose. 3-Personalized Calendar Keychain.

Let us start first with the terms & conditions. It is clearly stated in the website and the bill that international shipments could take up to 2-6 weeks, which is fine. I respect the rules. So I based my plan considering the worst case scenario which is 6 weeks to be in the safe side. I had two special occasions to celebrate (Wife birthday day and anniversary) and you know how women sometimes get emotional when it comes to such type of occasions.

So I order the gifts mid of June 2020 and guess what, I didn't receive the package until end of September!! and I received only 2 items; one of them was already damaged!! The third item was received during October! (additional delay). Therefore, I was forced to re-arrange my plan and look for other alternatives since there was no feedback from the customer service.

They didn't inform me that the package will be delayed. Also, until this moment, I didn't receive any feedback from them regarding my damaged item!

I am so devastated and dissapointed now. I wish I knew about this website before dealing with them. I mean you can see clearly that their overall rating is bad. There is no way that all these customers will not tell the truth.

Save you time & money, don't deal with them.

Regards,
OMAR

December 6, 2020
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Do not buy from this company!!

Do not buy from this company!!! I ordered an anklet at the end of April and still have never received it. I expected a little extra time because it was straight in the middle of COVID-19, but I still never got it and even emailed the company last week and still have never heard back from them.

June 30, 2020
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

DISGUSTING!

DISGUSTING!! LIARS!! CHEATS!! If only I had seen these reviews before I bought from them!! Sent me the wrong items, delayed my actual item by 4 months, sporadic and nonsensical responses to my emails and messages. Not based in Maryland, US, but China! And the necklace which arrived last week, and cost £70 is so badly made, it wont remain closed, when it should, and the metalwork is shoddy! Now how will my wife take it!!! SOMETHING NEEDS TO BE DONE ABOUT THIS COMPANY - but I dont know where one would begin.

June 9, 2020
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Worst customer service ever

Worst customer service I have ever received. I am still waiting for my order for 4 months. When I email them they don’t reply or they say that the order is still in transit. They also do not cancel the order or give a refund. This is a cheat company and I would suggest never buying from them.

May 29, 2020
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I ordered a necklace months ago and…

I ordered a necklace months ago and haven't received it. The company sends me notifications that the item is in transit to the United States even though the tracking number shows that the item is still in China.

In short, don't buy from Sunflower Jewels.

May 27, 2020
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

This company is horrible!

This company is horrible in how they handle their customers. I ordered back in March of 2020 and they sent me the wrong thing twice. Now they are not responding to my emails. DO NOT BUY FROM THEM! THEY WILL NOT REFUND YOU AND NOT SEND YOUR ITEMS.!

May 11, 2020
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look