Jeg er VIRKELIG skuffet
Jeg er VIRKELIG skuffet. Jeg har betalt dyrt for at modtage de købte produkter, da jeg bor i Danmark. Jeg får tilsendt helt andre produkter end det jeg faktisk havde bestilt. Ikke nok med det, så prøvede jeg alligevel deres spray, hvilket var en af de dårligste spray jeg har prøvet - dyssen fordeler ujævnt og for kraftigt og farven trækker meget gul/orange op. Derudover sendte jeg en mail samme dag, angående de forkerte produkter jeg modtog, men har ikke fået noget svar tilbage - det er en måned siden. Så alt i alt, en virkelig dårlig og meget dyr oplevelse. Jeg kan absolut ikke anbefale det til nogen.
