En suosittele Suomeen
Yritys antoi tilata, Suomen laista huolimatta, nikotiinipusseja Suomeen. Tiedän, ettei tämä pitäisi edes onnistua mutta rahat kelpaa. Pakettihan ei tule tullista läpi vaan menetät sekä tavaran, että maksetut rahat. En siis suosittele kokeilemaan onnea, nämä veijarit kyllä on leikissä mukana...
