While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

I had an order that disappeared from the shipping box during delivery. After an online message in this regard of the disappearance of the product. They did an investigation and did a very good job. an... See more

Rated 2 out of 5 stars

I have bought birthday cake bars from perfect keto and they are delicious. Prices are very high and discount codes constantly don't work, shopping doesn't work on chrome browser. I would buy more ofte... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Can’t measure precisely. Compared with Accu-test, this meter do not measure the same. When investigating the rather large discrepancy in measurements I found that the producers web site do actually... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Extremely bad service and I don’t recommend to deal with them. Kept my orders for more than 9 days. Then took another 9 days to ship it. Very vague and untrustworthy company.

Company replied

Company details

  1. Fitness and Nutrition Service

Written by the company

n/a


Contact info

2.5

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

998 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

very good and accurate information and…

very good and accurate information and support when using a purchased device

October 6, 2021
Vital20 logo

Reply from Vital20

Dear A,
Thank you so much for the great review, and it was our pleasure to assist you with getting you started with your device. Let our customer service team know if there is anything else we can help you with.
Michael

Rated 5 out of 5 stars

Very good product

Very good product, and easy to use. I like the fact the company keeps you in touch with any delivery plans

October 6, 2021
Vital20 logo

Reply from Vital20

Hello Myles,
Thank you for the wonderful review and we are happy to read that you got all the right information to go with your purchase.
Best regards,
Michael

Rated 5 out of 5 stars

Deliggted with my purchase,fast…

Deliggted with my purchase,fast delivery and loving my keto almond crunch snacks.Have ordered again and will be ordering again.Thanks looking forward to my next delivery.

October 4, 2021
Vital20 logo

Reply from Vital20

Hi Colleen,
We are very happy to hear that you enjoy our Go Keto Snacks! Thank you for the nice comments and we look forward to welcome you back at our online store again.
Thank you,
Michael

Rated 4 out of 5 stars

Te requested amount is unavailable and…

Te requested amount is unavailable and the website was slow

September 17, 2021
Vital20 logo

Reply from Vital20

Hello Pascale,
Thank you for your feedback about our website. We are constantly trying to improve our website to make sure your shopping experience is excellent. Unfortunatly the product you wanted is out of stock, but we will make sure that it will be available soon again. Please let us know if we can assist you with anything else.
Best regards,
Michael

Rated 5 out of 5 stars

Very nice customer services

the package came late, but the customer services were professionals and I'm satisfied with the problem handling of the team.

August 20, 2021
Vital20 logo

Reply from Vital20

Dear Mohammed,

I have just replied to your email that we will investigate what happened with your shipment. Our apologies you have not received your order yet. If we cannot track it down we will send you a replacement of your order as soon as possible.
Thank you for your patience and understanding,
Michael

Rated 5 out of 5 stars

Super service

Fast delivery. Excellent customer service if you have a question or problem.

August 13, 2021
Vital20 logo

Reply from Vital20

Hello Diana,

Thank you for the very nice compliments and we are very glad to hear that you are satisfied with our customer service and delivery times.
Enjoy the rest of your weekend,
Michael

Rated 5 out of 5 stars

I would recommend this product if you need to monitor your lipid profile

Everything worked fine so far.
1. The ordering process was very easy, selecting the product, payment etc was totally hassle free.
2. Delivery was expedited and the product was delivered within two days, even there were initial disclaimers because of covid19 restrictions.
3. The testing procedure has been explained in detail. The initial setup of machine is also easy. Just that it involves some careful reading or watching some videos over the YouTube. I wasted one safety lancet, but rest was easy
4. There was Everything provided in the order, right from lancet, manuals, machine, capillaries and test strips. It made things very streamlined
5. Testing is a five minute job and an easy job. Just follow the procedure and you would be done.

What's most remarkable about the whole process is the support and concern of Swiss Point of Care to ensure that the user has been able to use the product. Really good job

August 12, 2021
Vital20 logo

Reply from Vital20

Dear Akash,

Thank you so much for taking your time to write such a detailed review of our product and customer service. We work hard every day for reviews like this and are very glad to read that your delivery went well and you received all the right information. We are glad to have you as our customer and are always available to you if you have any questions.
Thanks again!
Michael

Rated 5 out of 5 stars

All went well

August 11, 2021
Vital20 logo

Reply from Vital20

Hello Corula,

We are happy to read that your online shopping experience and delivery of our products went well. If you have any questions you can always ask our customer service team.
Thank you for the nice review,
Michael

Rated 5 out of 5 stars

Prompt delivery

August 11, 2021
Vital20 logo

Reply from Vital20

Dear Mary,

We are happy to read that delivery went well and in a timely manner. We hope you enjoy our products also.
Thank you for the compliments.

Michael

Rated 5 out of 5 stars

I ordered several Keto products from…

I ordered several Keto products from Swiss Point of Care. They arrived promptly. The products were exactly as they were described their website. I am happy.

August 6, 2021
Vital20 logo

Reply from Vital20

Hi Reg,

Thank you for the compliments, the great 5-star rating, and we are glad to hear the delivery went well and you enjoy our products. Happy customers is what we work hard for every day.
Regards,
Michael

Rated 3 out of 5 stars
Vital20 logo

Reply from Vital20

Chère Anne,

Nous vous avons envoyé toutes les instructions en français par e-mail. Veuillez nous faire savoir si nous pouvons vous aider en quoi que ce soit d'autre.

Cordialement
Michael

Rated 5 out of 5 stars

Perfect service

Perfect service! Fast delivery and excellent product!

August 1, 2021
Vital20 logo

Reply from Vital20

Thank you for the very kind words. We are glad you enjoy our products and services.
Michael

Rated 4 out of 5 stars

Not as easy as 1-2-3 but ok if you watch the videos

The device works properly and the results are clear. However, the user manual is thorough, long to read. Fortunately, SPC has created 2 video's to explain how to setup the device, and then how to perform a blood test. Mandatory to watch as it reduces the learning time immensely! Still, my 1st test was not readable: error E-1 or E-5 because not enough blood on the tester probably. Second test was fine. Do NOT forget this is theoretically reserved to health professionals. But all in all, very precise measurements and relatively easy to use once you are familiar.

July 24, 2021
Vital20 logo

Reply from Vital20

Dear Carl,

Thank you for sharing your positive experience.

I would also like to thank you for your feedback, which is very valuable to us.

We are currently working on improving the instructional videos to make them even easier to use.

Swiss Point of Care,
Romy

Rated 5 out of 5 stars

I ordered the GK Dual keto/gluco meter…

I ordered the GK Dual keto/gluco meter from swiss point of care website, the package came from the Netherlands to France in just a couple days. After testing the meter works well on a control solution, I tested my blood 3 times and got 7.8 as a first measurement (did not put enough blood) then 'HI' 2 times, I reached out to their support team for an explanation, and they had the kindness to reach me out by phone to warn me that my value is intriguing and that I have to take it seriously... best support team ever! (cheers to Ben), they literally saved me from a potential tragic outcome. Otherwise the meter is precise and works perfectly in both keto/gluco modes, definitely recommend!

July 24, 2021
Vital20 logo

Reply from Vital20

Dear Ahmed,

Thank you for sharing your 5-star review with us.

We are glad you came to us with your problem and we were able to help you.

You can always contact our team for any information or questions.

Swiss Point of Care,
Romy

Rated 5 out of 5 stars

Quick and good

Quick and good! Thanks!

July 19, 2021
Vital20 logo

Reply from Vital20

Dear Rasa Martens,

Thank you very much for your 5-star review.
We are very pleased, as we strive to serve every customer in the best possible way!

Thanks again.

Swiss Point of Care,
Romy

Rated 1 out of 5 stars

Extremely bad service and I don’t…

Extremely bad service and I don’t recommend to deal with them. Kept my orders for more than 9 days. Then took another 9 days to ship it. Very vague and untrustworthy company.

July 14, 2021
Unprompted review
Vital20 logo

Reply from Vital20

Dear Saad,

Unfortunately we weren't able to give you the 5-star experience you may expect from us. We will always do our upmost best to deliver to the UK as soon as possible.

Your order from the 5th of July has been handed over to our carrier on the 9th. On the 12th the parcel has arrived in the UK. Due to the brexit your parcel first has to go through customs. Unfortunately we can not speed up this process and therefor do not know how long this will take.

Again our sincer apologies it takes this long. We will ofcourse monitor this from our side.

Best regards, Hermen

Rated 5 out of 5 stars

Good

Good product !!!

May 31, 2021
Vital20 logo

Reply from Vital20

Hi Celine,

Thank you so much for your feedback. We’re really glad you enjoyed our service!

Thanks again for the review and for being such a great customer.

Hermen
Swiss Point of Care

Rated 1 out of 5 stars

Still not delivered a month after…

Still not delivered a month after ordering

May 31, 2021
Vital20 logo

Reply from Vital20

Dear James,

We are very sorry to hear that you have such a massive delay in your order. This is absolutely not the 5-star experience our customers deserve.

Can you please send us an email to info@swisspointofcare.com

Again we are very sorry.

Hermen
Swiss Point of Care

Rated 5 out of 5 stars

No problems

No problems. I got what I ordered. Will order again.

May 30, 2021
Vital20 logo

Reply from Vital20

Thank you so much for your feedback. We’re really glad you enjoyed our service!

Thanks again for the review and for being such a great customer.

Hermen
Swiss Point of Care

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look