Mikal er sympatisk
Mikal er sympatisk, det er resten af personalet også, og der er ingen tvivl om høj faglig viden og kunnen. Der er ro og plads til at få talt sammen og der bliver lyttet og givet råd og vejledningen, uden at det føles som om, noget bliver presset ned over en.
Klinikken og udstyret følger med udviklingen, uden at det emmer af showroom og der samarbejdes med specialtandlæger, ved opgaver hvor det er nødvendigt. Jeg sætter pris på en tandlæge det er yderst kompetent i sit fag, men også ved hvornår der skal spares med kolleger.
Mikal er god til, at se mennesket foran sig, lytte og få en til at være en del af processen, frem for blot en opgave.
Man kan mærke, at et godt og tilfredsstillende resultat er vigtigt.
Jeg valgte klinikken ud fra, hvilke opgaver de var i stand til at udføre og havde erfaring med og det har jeg ikke fortrudt.
Jeg kan varmt anbefale Tandklinikken Brogade. God kemi og en dygtig tandlæge, giver glade tænder.
March 12, 2025
Unprompted review